Oh dat was heel handig geweest ja. Maar ja, zag hendrikquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:44 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
jammer dat je geen melding meer krijgt via de app zoals bij utopia
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat was heel handig geweest ja. Maar ja, zag hendriken die zal het vast wel opnemen voor degene die het gaan missen.
Kijk het straks wel terugquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh dat was heel handig geweest ja. Maar ja, zag hendriken die zal het vast wel opnemen voor degene die het gaan missen.
Duurt nog heel lang hoor. Eerst stemmen. Dan nog een uur oefenen en dan pas de opdracht.quote:
ja will ik maar als ik klein schrijvv ziet het niemandquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal alsjeblieft. Dit is echt niet leuk hoor mario. Kan je niet gewoon op een gezellige normale manier mee cossen? Dat is voor iedereen leuker.
Oh ook ja, ik mis er gewoon echt veel nu. Potverdikkemequote:
wie wat waarquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
eindelijk
@:Flow3r
we zien het wel Marioquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja will ik maar als ik klein schrijvv ziet het niemand
enn het klopt niet dat kim k teg jeff is, hoezo typen julie dat ?
Oh ben dan misschien al wel weer thuisquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef engine het volgende:
[..]
Duurt nog heel lang hoor. Eerst stemmen. Dan nog een uur oefenen en dan pas de opdracht.
Tering wat kan jij lopen zeikenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat een onzin. Iedereen typt gewoon kleine letters en wordt dan gelezenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
We zien je echt wel hoor. Alleen niet op elke post krijg je antwoord. Ik heb ook niet op alles antwoord wat ik type. Dat geeft toch niet?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze willen op Jeffquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
hebben ze al gestemd ?![]()
Dankjwel voor de tag![]()
quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:48 schreef Seattle het volgende:
Haha Mirthe, dacht dat Erik weer erg stonk, maar ze probeert haar adem in te houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |