Als Ruben het kan, kan iedereen hetquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
Ruben heeft het net geprobeerd en heeft het gehaald![]()
![]()
![]()
ja hoor Tarzan jij wel
Een uur maar ik weet het niet zeker want dacht nog iets te horen van daarna, waarom antwoord ik dan, ja dat weet ik ook niet eigenlijk.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:37 schreef freaky40 het volgende:
Hoelang hebben ze voor ze moeten kiezen?
Ja maar Jeff gaat dit redden, geen twijfel.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Ik vrees met grote vrezen dat Jef de klos is
maar die kan het wel toch? en laat hem dan Wanda wegsturen pleasequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
dan hoop ik dat hij het haalt en Kim Kweg kan sturenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef juul. het volgende:
Liever Marcianoquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef Vlinder1974 het volgende:
[..]
maar die kan het wel toch? en laat hem dan Wanda wegsturen please![]()
![]()
kim k weet toch niet dat zij antreten moetquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
Kim moet kijken wie ze allemaal mee krijgt
Kim telt mensen die twijfelen al mee
Volgens Kim kont kon hij in de hottub nog geen 50 sec onder waterquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:38 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja maar Jeff gaat dit redden, geen twijfel.
Gaat niet gebeuren.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Als Jeff weg moet, vind ik de streams gelijk een heel stuk minder leuk.
kweg ?quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan hoop ik dat hij het haalt en Kim Kweg kan sturen
Dan is het gewoon klaar .quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Neeeeequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:35 schreef Cargamelk het volgende:
Ze mogen die Isaac van mij wel verzuipen.
Dan ben ik er ook wel klaar meequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:39 schreef Li0nHeart het volgende:
En daarna Marciano naar huis stuurt. Please please please..quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:40 schreef Seattle het volgende:
Denk dat Jeff genomineerd gaat worden..
FF mis ikquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
Wie missen we nog in de COS die dit ook wilden zien? Ik heb het idee dat er een aantal niet zijn nu![]()
@:iedereen
Ik ga mee duimen, maar ik ben er toch wel bang voor dat hij het niet haalt verdoriequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
En daarna Marciano naar huis stuurt. Please please please..
De COS wordt dan stil in je eentje.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:42 schreef Cargamelk het volgende:
Als Jeff weg moet dan ga ik meer kijken
Ook en sestra en ireth en charmain en mootie en child enzquote:
Nu hoop ik stiekem toch een beetje dat Jeff naar huis gaat. Benieuwd wie er dan ook echt vertrokken zijn.quote:
Ja ik was dat net aan het typenquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en sestra en ireth en charmain en mootie en child enz
We zijn al met tweequote:Op maandag 17 oktober 2022 11:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De COS wordt dan stil in je eentje.
Zul je raar staan te kijken....quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nu hoop ik stiekem toch een beetje dat Jeff naar huis gaat. Benieuwd wie er dan ook echt vertrokken zijn.
En Marciano zegt niet veel, die denkt dat dan Kim de dupe zal zijn en niet hij.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef Moeraskat het volgende:
Die campagne van Kim K, die kan ze zo hard terug krijgen. Echt dom dit
Meer de COSers die verdwijnen dan.quote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef engine het volgende:
[..]
Nu hoop ik stiekem toch een beetje dat Jeff naar huis gaat. Benieuwd wie er dan ook echt vertrokken zijn.
@Floryquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
Wie missen we nog in de COS die dit ook wilden zien? Ik heb het idee dat er een aantal niet zijn nu![]()
jammer dat je geen melding meer krijgt via de app zoals bij utopiaquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:41 schreef ChocoFan het volgende:
ik luister en kijk soms, ben ook aan het werkquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ook en sestra en ireth en charmain en mootie en child enz
Ook, ik mis nog zoveel mensen nu die dit ook wilde, charmain gespot iig.quote:
Of het gaat te snel voor hem of te langzaamquote:Op maandag 17 oktober 2022 11:45 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Doe nou eens normaal alsjeblieft. Dit is echt niet leuk hoor mario. Kan je niet gewoon op een gezellige normale manier mee cossen? Dat is voor iedereen leuker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |