sinds wanneer dan en dacht dat het wel mocht als ze een drank afdeling hebben, zoals de ah de gall en gall heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanwege de nieuwe alcoholwet mogen ze niet meer online verkopen
niet als maddy je mandje doetquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
De verdeel organisatie loopt iig .. of iedereen over een uur er blij mee is...
[ afbeelding ]
bij een online slijterij kun je volgens mij wel bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is lullig dan voor diegene die dat bestelde dan voorheen.
Natuurlijk mag dat wel, maar dan wel onder voorwaardenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:38 schreef spapaars het volgende:
Ga de Jumbo verraden, ze leveren sterke drank en dat mag niet meer.
Moet je bij de vrome ex staatssecretaris Paul Blokhuis (Christen Unie) zijn dat is de broer van Leo Blokhuis.quote:
Dat zal wel kunnen nog vermoed ik, hoe zou het met wijn zitten dan en van die blikkies met een beetje drank erin, allemaal vragen gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij een online slijterij kun je volgens mij wel bestellen
toch @:Spapaars ?
max 15%quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal wel kunnen nog vermoed ik, hoe zou het met wijn zitten dan en van die blikkies met een beetje drank erin, allemaal vragen gelijk.![]()
Kutregeltjes allemaal tegenwoordig in dit land.
Nieuwe regels rondom alcoholverkoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, maar dan wel onder voorwaarden
Allemaal ID laten zien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, maar dan wel onder voorwaarden
Ah dus alleen de echt sterke drank mag dan niet meer. Dikkequote:
is onder de 15%quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal wel kunnen nog vermoed ik, hoe zou het met wijn zitten dan en van die blikkies met een beetje drank erin, allemaal vragen gelijk.![]()
Dat valt niet onder sterke drank.. maar denk dat zij gewoon online wel sterke drank dus mogen bestellen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat maakt het zo krom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij een online slijterij kun je volgens mij wel bestellen
toch @:Spapaars ?
Behalve die met een borrelshop....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nieuwe regels rondom alcoholverkoop
Op 1 juli 2021 is de voormalige Drank- en Horecawet vervangen door de Alcoholwet. Hiermee gaat een aantal inhoudelijke wijzigingen gepaard, zoals een leeftijdsverificatiesysteem en het verbod op verkoop van sterk alcoholhoudende dranken (> 15%). Wat de Alcoholwet precies betekent voor de drankverkoop in onze winkels en op Jumbo.com, lees je hier.
Hey Aggie waarom mail je niet naar FOK! voor je ww van je ITSME account ?quote:
ja want uiteindelijk drink je even percentage ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah dus alleen de echt sterke drank mag dan niet meer. Dikkedan natuurlijk. Hypocriet gedoe weer.
Belachelijk, gewoon belachelijk, is echt een kutland aan het worden hiero.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja want uiteindelijk drink je even percentage ...
Hebben ze echte wodka? Is het niet van de iced meuk of met een smaakje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat maakt het zo krom.
Maar de loods kan het eigenlijk nooit hebben besteld bij de Jumbo, maar het is er wel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Belachelijk, gewoon belachelijk, is echt een kutland aan het worden hiero.
Doen ze bij mij ook nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
hoezo reageren julie vandaag op geen post van me ?
niet netjes
eckte wodkaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze echte wodka? Is het niet van de iced meuk of met een smaakje?
Ja ja dat zei je al.......5 xquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doen ze ook niet bij mij, en bij andere ook niet altijd.. gaat dan soms te snel en ze zijn niet verplicht om te reagerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
niet netjes
Je kunt wel gewoon bij de drankgigant of zo bestellen ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
U kunt mij doorgaans weinig schelen... even goeie vrienden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
niet netjes
Ik heb niet alles gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
niet netjes
Ze hebben het over wodka, en die flessen die ze eerder harden lijkt ook echt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze echte wodka? Is het niet van de iced meuk of met een smaakje?
Ik heb het zelf niet nodig gelukkig maar vind die regeltjes de laatste tijd maar een beetje raar worden in dit zogenaamde vrije land.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Je kunt wel gewoon bij de drankgigant of zo bestellen ...
neequote:
Ik bedoelde dan ook figuurlijk, daar zit een luchtje aanquote:
Mijn goede grap had niets met jouw smiley te makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
deis doet gewoon flauw![]()
![]()
![]()
omdat ik deze emoji er bij had![]()
Denk het, mocht het misgaan kan die ingrijpenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Waarom staat Isaac te gluren? Deed ie de vorige keer ook. Is hij een controleur ofzo
dan was de grap nog slechter dan ik dachtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn goede grap had niets met jouw smiley te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thinking is difficult, that’s why most people judge
Bang dat hij z'n spullen niet krijgtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Waarom staat Isaac te gluren? Deed ie de vorige keer ook. Is hij een controleur ofzo
Om te kijken waar wat te snaaien valtquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:52 schreef Seattle het volgende:
Volgens mij heeft hij niets besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bang dat hij z'n spullen niet krijgt
sigaretten zitten in die speciale zakquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Maddy zijn er een heleboel dingen niet.
Sigaretten niet, iets met cappuchino niet
Het maakt me niet uit. Ik was al een tijd bezig en heb ook een nieuw ww aangevraagd en gekregen, maar voor de naam Aggie. Was allang blij dat ik weer kon cossenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hey Aggie waarom mail je niet naar FOK! voor je ww van je ITSME account ?
Ja dat mag dan nog wel ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sigaretten zitten in die speciale zak![]()
![]()
Ze heeft wel wat sigaretten, maar te weinigquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
sigaretten zitten in die speciale zak![]()
![]()
Maar daar had je abo , of maakt dat je niet uitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Ik was al een tijd bezig en heb ook een nieuw ww aangevraagd en gekregen, maar voor de naam Aggie. Was allang blij dat ik weer kon cossen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan was de grap nog slechter dan ik dacht
Jullie snappen mijn grappen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Je vergeet de bufferzone bij Febo Achter.. je denkt toch niet dat al dat Jumbo gedoe echt via Jumbo loopt en niet de meest gangbare houdbare zaken allang in hun eigen schuur staan.. goedkeuring voor credit is al een issuequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben het over wodka, en die flessen die ze eerder harden lijkt ook echt.
Splitsing online supermarkt en online slijterij
Daarnaast zegt de wijzigingswet dat je bij het op afstand verkopen van sterke drank in de rechtmatige uitoefening van het slijtersbedrijf geen andere bedrijfsactiviteiten mag uitoefenen die niet bij een slijtersbedrijf horen. Daarmee komt er een gelijk speelveld voor fysieke en online slijtersbedrijven: online slijters zullen geen andere producten meer mogen aanbieden dan die in fysieke slijterijen mogen worden aangeboden.
Deze wijziging zal voornamelijk gevolgen hebben voor de supermarkten op wier websites momenteel met één bestelling zowel levensmiddelen, als sterk alcoholhoudende drank gekocht kunnen worden. De wetgever vindt het van belang dat de aankoop van sterke drank bewust plaatsvindt. Daarom heeft zij geregeld dat het aanbieden en verstrekken van sterke drank slechts gepaard kan gaan met aan het slijtersbedrijf gerelateerde bedrijfsactiviteiten.
heeft maddy dat wel goed?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef Ebinas het volgende:
Pall Mall blauw was 2 x nodig, maar 1x geleverd.
Dit zijn de goede berichtenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Maddy zijn er een heleboel dingen niet.
Sigaretten niet, iets met cappuchino niet
Wodka?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij niets besteld
Maakt me niet uit. En ik had toch geen abo? Ach, niet zo belangrijk maar toch bedankt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar daar had je abo , of maakt dat je niet uit
Owwww scherp dat zou goed kunnen. heeft ze het bij allebei opgeschreven, maar wel goed besteldquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft maddy dat wel goed?
want heel veel deden samen met de sigaretten of de shag
Anders gewoon weer mailen of dm-en hoorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. En ik had toch geen abo? Ach, niet zo belangrijk maar toch bedankt.
Het maakt nogal wat uit, maar goed ieder zijn dingquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. En ik had toch geen abo? Ach, niet zo belangrijk maar toch bedankt.
x 100quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Maddy gaat het de volgende keer nķg duidelijker opschrijven hoor
Duurt het nog langer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Het maakt me echt niet uit. Ik cos lekker, breng zo mijn tijd doorquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders gewoon weer mailen of dm-en hoor
Maddie heeft de volgende keer ook een écht opschrijfblokquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef Was-beer het volgende:
Je had idd geen abo, heb net even gechecktquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:57 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Heeft je andere naam geen eigen inlogcode?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:55 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Het maakt me niet uit. Ik was al een tijd bezig en heb ook een nieuw ww aangevraagd en gekregen, maar voor de naam Aggie. Was allang blij dat ik weer kon cossen![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
Marciano
het lijkt op cruesli
maar er staat muesli op![]()
![]()
totaal onduidelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
Is Wanda nog steeds alleen met haar eigen lijstje bezig ?
lekkerquote:
Kan hij het daarna aan kenzy gevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
De katjes drop gaat in het mandje van Naardier
Tegen die tijd is dat blok allang vol met bedragen en optellen etcquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maddie heeft de volgende keer ook een écht opschrijfblok
Margarinequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker![]()
![]()
je kunt er ook goed botercreme voor taart of muffins van maken
Geen idee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft je andere naam geen eigen inlogcode?
ik heb eigenlijk nergens boter opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Margarine![]()
Ik eet alleen alles met roomboter
Was de vorig keer wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
Nog even en al die diepvries dingen zijn ontdooid
Daar gaat hij natuurlijk wel een mooi tv-moment van makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan hij het daarna aan kenzy geven
Maar dan alleen met roomboterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nergens boter op
behalve een boterham met hagelslag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan alleen met roomboter![]()
Ik eet alles met roomboter
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat hij natuurlijk wel een mooi tv-moment van maken
Gemengd gehakt gaat ook lekker snel zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
Nog even en al die diepvries dingen zijn ontdooid
Das vast niet mager genoegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Seattle het volgende:
Hun hebben ook spinazie a la creeeeeem.
Het is ZIJ Wanda, ZIJ
Neh zo'n kans laat hij niet lopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?
Probeer in te loggen met ITSME, vraagt het een wachtwoord, doe je wachtwoord vergeten, en je krijgt een mail.quote:
Of Kenzy ziet de dropjes en pakt ze gelijk alquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?
Laat maar, gaat em niet worden gok ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer in te loggen met ITSME, vraagt het een wachtwoord, doe je wachtwoord vergeten, en je krijgt een mail.
Ah dus hij neemt haar mee naar buiten en zegt.. Lieve Kenzy ik heb dit speciaal voor je besteld omdat ik jouw dropjes had gejatquote:
Kan ook nog..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Kenzy ziet de dropjes en pakt ze gelijk al
Gaat redelijk snelquote:
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dus hij neemt haar mee naar buiten en zegt.. Lieve Kenzy ik heb dit speciaal voor je besteld omdat ik jouw dropjes had gejat
Zoiets?
Kunnen ze dat toch beter eerst doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet wel, er moet ook een zooi de koelkast in
ik denk dat hij er 10 geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.
Op zijn knietjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.
Hier heb je ze terugquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij er 10 geeft
en zegt zo
je dropjes
Dat is best knapquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
ik kan horen aan wat Maddy opnoemt voor wie het mandje is![]()
![]()
![]()
Hier of daar?quote:
Slimme mensenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:14 schreef Aggie46 het volgende:
Er staat op de achterkant van de briefjes ook nog.
Wisten ze niet.
Oeps
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:14 schreef Aggie46 het volgende:
Er staat op de achterkant van de briefjes ook nog.
Wisten ze niet.
Oeps
De verwachting was as donderdag/vrijdag met mazzel .. de gok was of Febo op tijd meer geld gaat geven met behulp van weer een debiel geldspelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Benieuwd hoe snel de mandjes weer leeg zijn
Smerige bende idd, gebruik dat alleen voor pannenkoeken en taart/cake oidquote:
Vast wel weer ja donderdag weer een verdienopdracht..meer doen ze niet helaas..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De verwachting was as donderdag/vrijdag met mazzel .. de gok was of Febo op tijd meer geld gaat geven met behulp van weer een debiel geldspel
Ik altijd halfvolle melkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerige bende idd, gebruik dat alleen voor pannenkoeken en taart/cake oid
Ik normaliter ook halfvolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik altijd halfvolle melkMaar door een gerecht kan het prima..
Met Halloween niks denk ik.. Sinterklaas mogen ze allemaal pepernoten en een chocoletterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef maily het volgende:
Ben nu al benieuwd naar Halloween, Sinterklaas (!) en Kerst![]()
Kunnen ze weer lekker koffie zuipen en actiever wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Ipv sigaretten en wodka is er extra koffie geleverd
Dit jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:20 schreef Was-beer het volgende:
En eerst 100 keer verkondigen dat zij niks ging bestellen want dat kon niet
Dat zeg je goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef D. het volgende:
Dus, samenvattend:
Maddy zegt dat ze zich heeft opgeofferd voor de groep, maar heeft nu haar bestelling wel, terwijl anderen niet alles hebben?
En dat gooit ze dan op 'per ongeluk'?
Daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef D. het volgende:
Dus, samenvattend:
Maddy zegt dat ze zich heeft opgeofferd voor de groep, maar heeft nu haar bestelling wel, terwijl anderen niet alles hebben?
En dat gooit ze dan op 'per ongeluk'?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
Jeff: ik sla iedereen z’n tanden uit z’n smoel
Heerlijk om te lezenquote:
Heerlijke vent hčquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
Jeff: ik sla iedereen z’n tanden uit z’n smoel
Gewoon een koelkast voor reserverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij zette zijn kratje bier weg
Hij zet zichzelf niet echt goed neer.quote:
zal haar een tik verkopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:26 schreef puzziepie het volgende:
Wanda kan sommige mensen wel een flinke tik op hun neus geven
Klopt. Of ze kon het niet terug vinden terwijl het er al in stond.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:27 schreef mangalie het volgende:
Ik denk dat ze teveel heeft opgeschreven en het niet ingevoerd heeft. Ik heb het meerdere keren zien gebeuren toen ze aan het bestellen was. Ze zat tussendoor constant te kwekken en te eten. Het was heel chaotisch...
In de keuken?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:29 schreef D. het volgende:
[..]
Dat beloofde ze eerder vandaag tegen Maddy ook te doen....
Haar beloftes zijn niets waard
Toch beter dan tanden uit de bek rammen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:26 schreef puzziepie het volgende:
Ja, eerste keer. En Martin zijn schuld met de koffie. Haar eigen bestelling wel doorgevoerd, vergeten de verwijderen blablabla.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:29 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Of ze kon het niet terug vinden terwijl het er al in stond.
Maar ja...het is de eerste keer he.
Lekker tochquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:30 schreef engine het volgende:
[..]
Toch beter dan tanden uit de bek rammen.
Daar hebben ze het toen meteen over gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, toen Maddy daar ongewenst was en ze een grote mond gaf
Zou ze niet eens gewaarschuwd moeten worden,met haar agressieve taal gebruik, Rode kaartquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:26 schreef puzziepie het volgende:
Maar het moet niet uitgepraat wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hebben ze het toen meteen over gehad.
Misschien struikelt ze 'n keertje bijt ze 'm afquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef mangalie het volgende:
Die tong van Wanda steeds uit der mond..![]()
![]()
Dan krijgt Jeff hem ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zou ze niet eens gewaarschuwd moeten worden,met haar agressieve taal gebruik, Rode kaart
hoorde ik het toch goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:32 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine: dingen die fout zijn zeg je maar gewoon dat het niet geleverd is.
`Beetje intimidatie moet kunnen daar, je moet je tegenstanders tenslotte weg zien te krijgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zou ze niet eens gewaarschuwd moeten worden,met haar agressieve taal gebruik, Rode kaart
Manager van lik me vestje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoorde ik het toch goed
Lekker transparant
als ik zo en vriendin als wanda heb schiess ik haar met raketequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:34 schreef greysbones het volgende:
volgende keer gaat ze het met iemand samen doen
![]()
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik zo en vriendin als wanda heb schiess ik haar met rakete
door de geopened fenster
Zoe wodka?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
1 fles wodka. van de drie of vier Zoe had ook wodka besteld Marciano ook.
Beter kun je er gewoon niet aan beginnenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ik zo en vriendin als wanda heb schiess ik haar met rakete
door de geopened fenster
quote:
Ohhw.. Zoowie hád al een fles..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
1 fles wodka. van de drie of vier Zoe had ook wodka besteld Marciano ook.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Had niemand aan zien komen. Gelukkig is ze er maar 12 uur mee bezig geweest
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aan, uit, aan, uitquote:
Al dat statiegeld ..... Nu ook weer natuurlijk.. minsten 100¤ vermoed ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
ik lach me stuk als die sigaretten niet meer besteld kunnen worden
omdat er niet genoeg geld is![]()
Ik vraag me wel af of iemand het wel perfect had gedaan. Behalve captain Fantastic natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
1 grote chaosquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al dat statiegeld ..... Nu ook weer natuurlijk.. minsten 100¤ vermoed ik
vanavond nog wat uurtjes en morgen de hele dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer terecht, eerst dit afronden, en dan de missende dingen uitvogelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy wordt gewoon de mond gesnoerd door Wanda
alles uitzoeken en kijken hoe ze in vredesnaam alles nog gaat bestellen dat mistquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
vanavond nog wat uurtjes en morgen de hele dag
Alleen als alle eten op is.. maar dat is precies wat ze wilde uitzoeken. geen medelijden met gokkersquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 grote chaos
zou de FEBO op een gegeven moment ingrijpen??
Waarom zouden ze dat doen. Laat ze het eerst maar uitzoeken, hoe en wat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 grote chaos
zou de FEBO op een gegeven moment ingrijpen??
ik bedoel niet nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen. Laat ze het eerst maar uitzoeken, hoe en wat.
is het ook. Ze verwachten een verdien opdracht deze week.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:40 schreef BeriBeri het volgende:
Volgens mij is het geld ook gewoon op
Statiegeld op wat? Die paar flessen fris en dat kratje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al dat statiegeld ..... Nu ook weer natuurlijk.. minsten 100¤ vermoed ik
bier krattenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Statiegeld op wat? Die paar flessen fris en dat kratje?
Werd gezegd van niet, geld is niet op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
is het ook. Ze verwachten een verdien opdracht deze week.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |