quote:
Ohhw.. Zoowie hád al een fles..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:37 schreef mangalie het volgende:
[..]
1 fles wodka. van de drie of vier Zoe had ook wodka besteld Marciano ook.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Had niemand aan zien komen. Gelukkig is ze er maar 12 uur mee bezig geweest
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aan, uit, aan, uitquote:
Al dat statiegeld ..... Nu ook weer natuurlijk.. minsten 100¤ vermoed ikquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
ik lach me stuk als die sigaretten niet meer besteld kunnen worden
omdat er niet genoeg geld is![]()
Ik vraag me wel af of iemand het wel perfect had gedaan. Behalve captain Fantastic natuurlijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
1 grote chaosquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al dat statiegeld ..... Nu ook weer natuurlijk.. minsten 100¤ vermoed ik
vanavond nog wat uurtjes en morgen de hele dagquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat vind ik dan wel weer terecht, eerst dit afronden, en dan de missende dingen uitvogelen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy wordt gewoon de mond gesnoerd door Wanda
alles uitzoeken en kijken hoe ze in vredesnaam alles nog gaat bestellen dat mistquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:40 schreef chufi het volgende:
[..]
vanavond nog wat uurtjes en morgen de hele dag
Alleen als alle eten op is.. maar dat is precies wat ze wilde uitzoeken. geen medelijden met gokkersquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 grote chaos
zou de FEBO op een gegeven moment ingrijpen??
Waarom zouden ze dat doen. Laat ze het eerst maar uitzoeken, hoe en wat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 grote chaos
zou de FEBO op een gegeven moment ingrijpen??
ik bedoel niet nuquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:41 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen. Laat ze het eerst maar uitzoeken, hoe en wat.
is het ook. Ze verwachten een verdien opdracht deze week.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:40 schreef BeriBeri het volgende:
Volgens mij is het geld ook gewoon op
Statiegeld op wat? Die paar flessen fris en dat kratje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al dat statiegeld ..... Nu ook weer natuurlijk.. minsten 100¤ vermoed ik
bier krattenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Statiegeld op wat? Die paar flessen fris en dat kratje?
Werd gezegd van niet, geld is niet op.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:42 schreef claire3500 het volgende:
[..]
is het ook. Ze verwachten een verdien opdracht deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |