totaal onduidelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
Is Wanda nog steeds alleen met haar eigen lijstje bezig ?
lekkerquote:
Kan hij het daarna aan kenzy gevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
De katjes drop gaat in het mandje van Naardier
Tegen die tijd is dat blok allang vol met bedragen en optellen etcquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maddie heeft de volgende keer ook een écht opschrijfblok
Margarinequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker![]()
![]()
je kunt er ook goed botercreme voor taart of muffins van maken
Geen idee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft je andere naam geen eigen inlogcode?
ik heb eigenlijk nergens boter opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Margarine![]()
Ik eet alleen alles met roomboter
Was de vorig keer wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
Nog even en al die diepvries dingen zijn ontdooid
Daar gaat hij natuurlijk wel een mooi tv-moment van makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan hij het daarna aan kenzy geven
Maar dan alleen met roomboterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nergens boter op
behalve een boterham met hagelslag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan alleen met roomboter![]()
Ik eet alles met roomboter
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat hij natuurlijk wel een mooi tv-moment van maken
Gemengd gehakt gaat ook lekker snel zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
Nog even en al die diepvries dingen zijn ontdooid
Das vast niet mager genoegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Seattle het volgende:
Hun hebben ook spinazie a la creeeeeem.
Het is ZIJ Wanda, ZIJ
Neh zo'n kans laat hij niet lopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?
Probeer in te loggen met ITSME, vraagt het een wachtwoord, doe je wachtwoord vergeten, en je krijgt een mail.quote:
Of Kenzy ziet de dropjes en pakt ze gelijk alquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?
Laat maar, gaat em niet worden gok ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer in te loggen met ITSME, vraagt het een wachtwoord, doe je wachtwoord vergeten, en je krijgt een mail.
Ah dus hij neemt haar mee naar buiten en zegt.. Lieve Kenzy ik heb dit speciaal voor je besteld omdat ik jouw dropjes had gejatquote:
Kan ook nog..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Of Kenzy ziet de dropjes en pakt ze gelijk al
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah dus hij neemt haar mee naar buiten en zegt.. Lieve Kenzy ik heb dit speciaal voor je besteld omdat ik jouw dropjes had gejat
Zoiets?
Kunnen ze dat toch beter eerst doenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moet wel, er moet ook een zooi de koelkast in
ik denk dat hij er 10 geeftquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.
Op zijn knietjesquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal het meer op lijken en natuurlijk ook vragen of God en Allah nog van hem houden.
Hier heb je ze terugquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat hij er 10 geeft
en zegt zo
je dropjes
Dat is best knapquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:11 schreef greysbones het volgende:
ik kan horen aan wat Maddy opnoemt voor wie het mandje is![]()
![]()
![]()
Slimme mensenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:14 schreef Aggie46 het volgende:
Er staat op de achterkant van de briefjes ook nog.
Wisten ze niet.
Oeps
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:14 schreef Aggie46 het volgende:
Er staat op de achterkant van de briefjes ook nog.
Wisten ze niet.
Oeps
De verwachting was as donderdag/vrijdag met mazzel .. de gok was of Febo op tijd meer geld gaat geven met behulp van weer een debiel geldspelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Benieuwd hoe snel de mandjes weer leeg zijn
Smerige bende idd, gebruik dat alleen voor pannenkoeken en taart/cake oidquote:
Vast wel weer ja donderdag weer een verdienopdracht..meer doen ze niet helaas..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De verwachting was as donderdag/vrijdag met mazzel .. de gok was of Febo op tijd meer geld gaat geven met behulp van weer een debiel geldspel
Ik altijd halfvolle melkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerige bende idd, gebruik dat alleen voor pannenkoeken en taart/cake oid
Ik normaliter ook halfvolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik altijd halfvolle melkMaar door een gerecht kan het prima..
Met Halloween niks denk ik.. Sinterklaas mogen ze allemaal pepernoten en een chocoletterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef maily het volgende:
Ben nu al benieuwd naar Halloween, Sinterklaas (!) en Kerst![]()
Kunnen ze weer lekker koffie zuipen en actiever wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Ipv sigaretten en wodka is er extra koffie geleverd
Dit jaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:20 schreef Was-beer het volgende:
En eerst 100 keer verkondigen dat zij niks ging bestellen want dat kon niet
Dat zeg je goed.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef D. het volgende:
Dus, samenvattend:
Maddy zegt dat ze zich heeft opgeofferd voor de groep, maar heeft nu haar bestelling wel, terwijl anderen niet alles hebben?
En dat gooit ze dan op 'per ongeluk'?
Daar komt het wel op neer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef D. het volgende:
Dus, samenvattend:
Maddy zegt dat ze zich heeft opgeofferd voor de groep, maar heeft nu haar bestelling wel, terwijl anderen niet alles hebben?
En dat gooit ze dan op 'per ongeluk'?
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
Jeff: ik sla iedereen z’n tanden uit z’n smoel
Heerlijk om te lezenquote:
Heerlijke vent hèquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:21 schreef mootie het volgende:
Jeff: ik sla iedereen z’n tanden uit z’n smoel
Gewoon een koelkast voor reserverenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hij zette zijn kratje bier weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |