totaal onduidelijkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:01 schreef chufi het volgende:
Is Wanda nog steeds alleen met haar eigen lijstje bezig ?
lekkerquote:
Kan hij het daarna aan kenzy gevenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef Seattle het volgende:
De katjes drop gaat in het mandje van Naardier
Tegen die tijd is dat blok allang vol met bedragen en optellen etcquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maddie heeft de volgende keer ook een écht opschrijfblok
Margarinequote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
lekker![]()
![]()
je kunt er ook goed botercreme voor taart of muffins van maken
Geen idee?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heeft je andere naam geen eigen inlogcode?
ik heb eigenlijk nergens boter opquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Margarine![]()
Ik eet alleen alles met roomboter
Was de vorig keer wel..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
Nog even en al die diepvries dingen zijn ontdooid
Daar gaat hij natuurlijk wel een mooi tv-moment van makenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Kan hij het daarna aan kenzy geven
Maar dan alleen met roomboterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb eigenlijk nergens boter op
behalve een boterham met hagelslag
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dan alleen met roomboter![]()
Ik eet alles met roomboter
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar gaat hij natuurlijk wel een mooi tv-moment van maken
Gemengd gehakt gaat ook lekker snel zoquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:03 schreef chufi het volgende:
Nog even en al die diepvries dingen zijn ontdooid
Das vast niet mager genoegquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Seattle het volgende:
Hun hebben ook spinazie a la creeeeeem.
Het is ZIJ Wanda, ZIJ
Neh zo'n kans laat hij niet lopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?
Probeer in te loggen met ITSME, vraagt het een wachtwoord, doe je wachtwoord vergeten, en je krijgt een mail.quote:
Of Kenzy ziet de dropjes en pakt ze gelijk alquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Of hij legt het op haar bed, met een lief briefje er bij ?
Laat maar, gaat em niet worden gok ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:05 schreef spapaars het volgende:
[..]
Probeer in te loggen met ITSME, vraagt het een wachtwoord, doe je wachtwoord vergeten, en je krijgt een mail.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |