Slimme mensenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:14 schreef Aggie46 het volgende:
Er staat op de achterkant van de briefjes ook nog.
Wisten ze niet.
Oeps
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:14 schreef Aggie46 het volgende:
Er staat op de achterkant van de briefjes ook nog.
Wisten ze niet.
Oeps
De verwachting was as donderdag/vrijdag met mazzel .. de gok was of Febo op tijd meer geld gaat geven met behulp van weer een debiel geldspelquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:13 schreef Mrsloveable het volgende:
Benieuwd hoe snel de mandjes weer leeg zijn
Smerige bende idd, gebruik dat alleen voor pannenkoeken en taart/cake oidquote:
Vast wel weer ja donderdag weer een verdienopdracht..meer doen ze niet helaas..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De verwachting was as donderdag/vrijdag met mazzel .. de gok was of Febo op tijd meer geld gaat geven met behulp van weer een debiel geldspel
Ik altijd halfvolle melkquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Smerige bende idd, gebruik dat alleen voor pannenkoeken en taart/cake oid
Ik normaliter ook halfvolquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:16 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik altijd halfvolle melkMaar door een gerecht kan het prima..
Met Halloween niks denk ik.. Sinterklaas mogen ze allemaal pepernoten en een chocoletterquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:15 schreef maily het volgende:
Ben nu al benieuwd naar Halloween, Sinterklaas (!) en Kerst![]()
Kunnen ze weer lekker koffie zuipen en actiever wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:18 schreef Was-beer het volgende:
Ipv sigaretten en wodka is er extra koffie geleverd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |