Volgens mij wel, dat maakt het zo krom.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij een online slijterij kun je volgens mij wel bestellen
toch @:Spapaars ?
Behalve die met een borrelshop....quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nieuwe regels rondom alcoholverkoop
Op 1 juli 2021 is de voormalige Drank- en Horecawet vervangen door de Alcoholwet. Hiermee gaat een aantal inhoudelijke wijzigingen gepaard, zoals een leeftijdsverificatiesysteem en het verbod op verkoop van sterk alcoholhoudende dranken (> 15%). Wat de Alcoholwet precies betekent voor de drankverkoop in onze winkels en op Jumbo.com, lees je hier.
Hey Aggie waarom mail je niet naar FOK! voor je ww van je ITSME account ?quote:
ja want uiteindelijk drink je even percentage ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ah dus alleen de echt sterke drank mag dan niet meer. Dikkedan natuurlijk. Hypocriet gedoe weer.
Belachelijk, gewoon belachelijk, is echt een kutland aan het worden hiero.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja want uiteindelijk drink je even percentage ...
Hebben ze echte wodka? Is het niet van de iced meuk of met een smaakje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Volgens mij wel, dat maakt het zo krom.
Maar de loods kan het eigenlijk nooit hebben besteld bij de Jumbo, maar het is er wel
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Belachelijk, gewoon belachelijk, is echt een kutland aan het worden hiero.
Doen ze bij mij ook nooitquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
hoezo reageren julie vandaag op geen post van me ?
niet netjes
eckte wodkaquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze echte wodka? Is het niet van de iced meuk of met een smaakje?
Ja ja dat zei je al.......5 xquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doen ze ook niet bij mij, en bij andere ook niet altijd.. gaat dan soms te snel en ze zijn niet verplicht om te reagerenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
niet netjes
Je kunt wel gewoon bij de drankgigant of zo bestellen ...quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
U kunt mij doorgaans weinig schelen... even goeie vrienden?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
niet netjes
Ik heb niet alles gezienquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef mario390 het volgende:
niet netjes
Ze hebben het over wodka, en die flessen die ze eerder harden lijkt ook echt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hebben ze echte wodka? Is het niet van de iced meuk of met een smaakje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |