sinds wanneer dan en dacht dat het wel mocht als ze een drank afdeling hebben, zoals de ah de gall en gall heeft.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:41 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vanwege de nieuwe alcoholwet mogen ze niet meer online verkopen
niet als maddy je mandje doetquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
De verdeel organisatie loopt iig .. of iedereen over een uur er blij mee is...
[ afbeelding ]
bij een online slijterij kun je volgens mij wel bestellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is lullig dan voor diegene die dat bestelde dan voorheen.
Natuurlijk mag dat wel, maar dan wel onder voorwaardenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:38 schreef spapaars het volgende:
Ga de Jumbo verraden, ze leveren sterke drank en dat mag niet meer.
Moet je bij de vrome ex staatssecretaris Paul Blokhuis (Christen Unie) zijn dat is de broer van Leo Blokhuis.quote:
Dat zal wel kunnen nog vermoed ik, hoe zou het met wijn zitten dan en van die blikkies met een beetje drank erin, allemaal vragen gelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
bij een online slijterij kun je volgens mij wel bestellen
toch @:Spapaars ?
max 15%quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal wel kunnen nog vermoed ik, hoe zou het met wijn zitten dan en van die blikkies met een beetje drank erin, allemaal vragen gelijk.![]()
Kutregeltjes allemaal tegenwoordig in dit land.
Nieuwe regels rondom alcoholverkoopquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, maar dan wel onder voorwaarden
Allemaal ID laten zien?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat wel, maar dan wel onder voorwaarden
Ah dus alleen de echt sterke drank mag dan niet meer. Dikkequote:
is onder de 15%quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat zal wel kunnen nog vermoed ik, hoe zou het met wijn zitten dan en van die blikkies met een beetje drank erin, allemaal vragen gelijk.![]()
Dat valt niet onder sterke drank.. maar denk dat zij gewoon online wel sterke drank dus mogen bestellen..quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 19:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |