Daar hebben ze het toen meteen over gehad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, toen Maddy daar ongewenst was en ze een grote mond gaf
Zou ze niet eens gewaarschuwd moeten worden,met haar agressieve taal gebruik, Rode kaartquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:26 schreef puzziepie het volgende:
Wanda kan sommige mensen wel een flinke tik op hun neus geven
Maar het moet niet uitgepraat wordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar hebben ze het toen meteen over gehad.
Misschien struikelt ze 'n keertje bijt ze 'm afquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef mangalie het volgende:
Die tong van Wanda steeds uit der mond..![]()
![]()
Dan krijgt Jeff hem ookquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zou ze niet eens gewaarschuwd moeten worden,met haar agressieve taal gebruik, Rode kaart
hoorde ik het toch goedquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:32 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine: dingen die fout zijn zeg je maar gewoon dat het niet geleverd is.
`Beetje intimidatie moet kunnen daar, je moet je tegenstanders tenslotte weg zien te krijgenquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:31 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Zou ze niet eens gewaarschuwd moeten worden,met haar agressieve taal gebruik, Rode kaart
Manager van lik me vestje.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 20:33 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
hoorde ik het toch goed
Lekker transparant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |