Toch haske prima dat ze eerlijk isquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:24 schreef greysbones het volgende: Kim K zegt nu dat Maddy dus niet transparant overkomt
![]()
![]()
dat is precies wat GJ al de hele tijd aan JW aan het zeggen wasquote:
geen chocomelk en geen slagroom op de chocomelkquote:
Potje kopenquote:
Maar dan nog mag jw toch gewoon vinden dat maddy het niet heel slecht deed. Het is niet zo dat hij hallelujaroepend door de loods liepquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat is precies wat GJ al de hele tijd aan JW aan het zeggen was
Knap dat ze zoveel op krijgenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:29 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Nope. Maar dan wel 3 boterhammen. 3 he, vergis je niet, 3 botehammen
Of er pap van makenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
bakken in een pan met wat olie en zout
quote:
Martin begon er zelf meequote:Op zondag 9 oktober 2022 20:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Martin komt niet van het gezeur af
Ach hij moet 1 talent hebben in het levenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin begon er zelf mee
die denkt dat hij zo geweldig is met havermout maken
Is er veel geklaag over?quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin begon er zelf mee
die denkt dat hij zo geweldig is met havermout maken
nee volgens hem ging zijn havermout altijd opquote:
Zijn havermout schijnt het beste te zijn.quote:
Oh dear !!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Nadir heeft het over het 'incident'
Nadir : 'Ja, toen ik hier aan het huilen was'
Maar iets overhouden mag nniet van Wanda ... mens is compleet gestoordquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zijn havermout schijnt het beste te zijn.
De jankbekquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
pff gaan we weeeeeer.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Als je een probleem kan maken maak je een probleem! Snap het danquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:33 schreef Ebinas het volgende:
Wat is er mis met overgebleven havermout dan.
Bestel je de volgende keer wat minder.
Ik snap ut probleem niet
Ik ben kapot na deze avond van al die discussies daarquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je een probleem kan maken maak je een probleem! Snap het dan
Het leven kan zo simpel zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als je een probleem kan maken maak je een probleem! Snap het dan
Klopt, Wanda kan niet koken , alleen opwarmenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
Wanda kan toch helemaal niet koken ... etiketten kan ze lezen en de kant en klaar maaltijd in de magnetron zetten of bestellen
Ja ik houd het niet uren achter elkaar vol. Heb regelmatig even pauzes van hun discussiesquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben kapot na deze avond van al die discussies daar
Vanavond is het echt raak.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik houd het niet uren achter elkaar vol. Heb regelmatig even pauzes van hun discussies
Nou ja een dartboard is wel wat gekquote:
Ze ligt wel al snel onder vuurquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
Maddy wil graag horen dat ze het goed heeft gedaan , gaat volledig aan het punt van mensen voorbij
Mirthe?quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
over wie hebben ze het nu?
veel aan het epileren??
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so specialquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
stukje Wanda:
Wanda kan maar op één manier over zichzelf spreken… en dat is heel positief. Want positief is precies wat ze altijd en overal is. Negatieve vibes hebben bij haar geen schijn van kans, ze weet ze altijd weer om te buigen naar iets moois. Een eigenschap waarmee ze ook een hele goede invloed hoopt te hebben op de groep.
Hebben ze per ongeluk de verkeerde Wanda in de loods gezet?
die Mexx is ook een naar dingquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe?
Gaat om een dwangstoornis volgens Mex
Dat je daar op letquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so special![]()
![]()
(plus zo benieuwd of Wanda's familie wel haar lieve kant ziet in de loods)
Of die familie schaamt zich nu dood onder een steenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so special![]()
![]()
(plus zo benieuwd of Wanda's familie wel haar lieve kant ziet in de loods)
Ik dacht aan Mirty omdat zij vandaag haar armen stond te fohnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die Mexx is ook een naar ding
die lult ook van alles
Nou niet met allesquote:
ja ik door het epilerenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht aan Mirty omdat zij vandaag haar armen stond te fohnen.
Maar da's ook het enige waarom ik haar opper
Ze had het er vanochtend met Erik over. Zelfzorg in het algemeen, haren wassen, oksels scheren en maskertjes gebruiken. Met Erik heeft ze afgesproken pas zondag weer een masker te gebruiken en daar probeerde ze op af te dingenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef mangalie het volgende:
Mexx is nooit te verstaan..Heeft het nu over een dwangstoornis? Epileren of zoiets.
Oh niet hierquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat komt toch de hele tijd vanzelf in beeld rechtsonder?
Ja die vonden het zo leuk: Onze Wanda is op tv.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of die familie schaamt zich nu dood onder een steen
Mirthe ruikt ook aan alles is, me al eerder opgevallenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht aan Mirty omdat zij vandaag haar armen stond te fohnen.
Maar da's ook het enige waarom ik haar opper
Kan je uitzettenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat komt toch de hele tijd vanzelf in beeld rechtsonder?
Eerst even rondkijken of ze niet in de buurt isquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
dat Maddy een beetje dom is en niks snapt
wat ik me nu afvraagquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Marciano en zijn zeikwijven. Die gozer kan ik echt niet uitstaan.
1- 0 voor Jeffquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vind het nog steeds een lieve vrouw, maar dit soort dingen vind ik gewoon heel erg frustrerend.
KimK : Ik denk nu, geen goede keus gemaakt.
Ik zou na 3 minuten gillend gek worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
zou jij als man zijnde echt een uur lang tussen die roddelende wijven willen zitten
dat dusquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou na 3 minuten gillend gek worden.
Waarom een man? Een vrouw zou er ook niet tegen kunnen, en geloof me mannen roddelen ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
zou jij als man zijnde echt een uur lang tussen die roddelende wijven willen zitten
Ik hou het hier dagen vol.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
omdat Marciano als enige man er tussen zitquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom een man? Een vrouw zou er ook niet tegen kunnen
OKquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
omdat Marciano als enige man er tussen zit
Hap hap.quote:
Pff kan het zo al niet aanhoren.....en toch wil ik Wanda ook niet missenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
Bandana.quote:
Het leven als streamer is niet altijd even gemakkelijk.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef engine het volgende:
[..]
Pff kan het zo al niet aanhoren.....en toch wil ik Wanda ook niet missen
Als ze nou een prettige stem zou hebben zou het al duizend schelenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het leven als streamer is niet altijd even gemakkelijk.
Ze gaan ook echt iedereen afquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx helpt weer een roddel de wereld in over Ima die misschien wel of niet extra vla had gepakt.
Mexx en Ruben zouden een prima setje zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx helpt weer een roddel de wereld in over Ima die misschien wel of niet extra vla had gepakt.
Klopt wel,het hele pak ook uitgelikt.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat past niet bij haar karakterquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze nou een prettige stem zou hebben zou het al duizend schelen
Ja, maar dat weet Mexx dus niet .. zij houdt vooral van speculerenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel,het hele pak ook uitgelikt.
Hoorde Jeff eerder vanavond ook al over hem en eten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt wel,het hele pak ook uitgelikt.
Het gaat dus om het laatste beetje,wat een ophef.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:48 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar dat weet Mexx dus niet .. zij houdt vooral van speculeren
'Ik ben niet naar hem toegegaan met de vraag...'
beneden het nulpuntquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:51 schreef D. het volgende:
Weten ze inmiddels al hoe hoog een dartbord hoort te hangen?
En tegelijk Wanda klagen dat die restjes overblijven en 'verrotten', dat ze dat gewoon aan iemand moeten geven die zin heeft....quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Het gaat dus om het laatste beetje,wat een ophef.
Geen Dartbordquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:51 schreef D. het volgende:
1,73quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:51 schreef D. het volgende:
Naast de pooltafel dan.quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff bij iedereen zaadjes planten, maar bij iedereen weer andere zaadjes
Ik ben voor Marcianoquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:53 schreef puzziepie het volgende:
Scheten is een taboe onderwerp voor Marciano
Het is wel grappigquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ben wel even klaar met de 4roddelblondes
Waarom dat dan? Wat is er leuk aan die kerel?quote:
Wat scheten betreftquote:
Ze gaan toch boksen? Wanda wil Wendy slopenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:55 schreef Sestra666 het volgende:
ik wil een confrontatie van wanda tegen wendy
Tanden uit de bek slaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:56 schreef engine het volgende:
[..]
Ze gaan toch boksen? Wanda wil Wendy slopen
Haha nou die woorden heb ik niet gehoord maar ze "word helemaal gek als ze verliest"quote:
Niksquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Wat is er leuk aan die kerel?
Het is menselijk, iedereen laat scheten. Liever niet in het openbaar .,maar Marciano wil zij vrouwtje kneden zoals hij haar wil zienquote:
dat heeft Wanda net gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Haha nou die woorden heb ik niet gehoord maar ze "word helemaal gek als ze verliest"
Hup Wendy
Wordt hij de volgende manager?quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff al flink bezig met z'n campagne voor manager
ze heeft het letterlijk gezegd, hopelijk heeft iemand een filmpje. Wanda ging los op Wendy en over der kinderen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:57 schreef engine het volgende:
[..]
Haha nou die woorden heb ik niet gehoord maar ze "word helemaal gek als ze verliest"
Hup Wendy
Hij heeft gelijk... iedereen even in opstand en dan tevreden... Beter dan zoveel zakgeld naar troepquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff al flink bezig met z'n campagne voor manager
Ik vind over scheten en poep praten nooit zo handig.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het is menselijk, iedereen laat scheten. Liever niet in het openbaar .,maar Marciano wil zij vrouwtje kneden zoals hij haar wil zien
Ik denk dat ie het nog te vroeg vind .. hij zegt dat hij de eerste 4 maanden zich niet met beslissingen wil bemoeien.quote:
@mario390quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind over scheten en poep praten nooit zo handig.
wat laagquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:58 schreef claire3500 het volgende:
[..]
ze heeft het letterlijk gezegd, hopelijk heeft iemand een filmpje. Wanda ging los op Wendy en over der kinderen.
Heftige woordenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat heeft Wanda net gezegd
(half uur geleden)
Ik wist hetquote:
puntje bij paaltje luistert alleen kimquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:01 schreef D. het volgende:
Marciano is een fijne gesprekspartner voor de dames
Dat bedoel ik, hij zegt weinig, dus de ander kan kleppenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
puntje bij paaltje luistert alleen kim
Ook minder mensen die commentaar hebben dan.. omdat er misschien dan al wat naar huis zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik denk dat ie het nog te vroeg vind .. hij zegt dat hij de eerste 4 maanden zich niet met beslissingen wil bemoeien.
misschien zijn mannen hem erg snel beuquote:
Hij heeft inderdaad niet al teveel contacten met best veel medebewoners.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien zijn mannen hem erg snel beu
en zit hij daarom maar bij de vrouwen
Er is een topic hier in Jaaquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef claire3500 het volgende:
Vraagje; is er ergens bekend hoeveel mensen naar de streams kijken?
@freaky40 weet dat.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef claire3500 het volgende:
Videoland heeft wel een lijst met best bekeken programma's, maar over de livestreams is volgens mij niets bekend.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:06 schreef claire3500 het volgende:
ja vaag valt helemaal niks over te vinden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Videoland heeft wel een lijst met best bekeken programma's, maar over de livestreams is volgens mij niets bekend.
Die werkt daar en weet allesquote:
Tarot.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
Maar bedankt allemaal :-)! Is Morai nou foto aan het lezen??
haar tenenquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:10 schreef claire3500 het volgende:
Maar bedankt allemaal :-)! Is Morai nou foto aan het lezen??
Die moet oprottenquote:
Goffer.quote:
Ja joh die gozer weet allesquote:
aah oke :-)) dacht al zoiets dank je welquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Freak houdt dat allemaal in de gaten
Stukje kleuterschoolquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:11 schreef mangalie het volgende:
Maddy weer met de pannendeksels, als mensen niet luisteren...Ja dan maak je indruk gek mens.
vermoeiend gesprekquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
Het is een kwestie van normen en waarden.
Zou wel leuk vinden als Madeleine straffen gaat invoerenquote:
neeequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
JW moet volgende maand maar manager worden. Kijken hoe,hij het gaat doen, weet het heel goed allemaal
Elke dag schnitzelquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
JW moet volgende maand maar manager worden. Kijken hoe,hij het gaat doen, weet het heel goed allemaal
dan de eerste straf gaarne voor de dropjes diefquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel leuk vinden als Madeleine straffen gaat invoeren
Toffe brilquote:
Levert wel leuke streams opquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
dat wordt vreselijk
die denkt echt alles beter te weten
Dat is Wendy.quote:
Ja toffe brilquote:
quote:
En s`avonds AGV stipt om 6 uur.quote:
Svetlana`s.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
Jasper heeft natuurlijk allemaal Russische chickies gehad.
Aliens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aaww dat kan. Valt hij op mannen of vrouwen?
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
Jasper heeft natuurlijk allemaal Russische chickies gehad.
Dat heeft hij er niet bij gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aaww dat kan. Valt hij op mannen of vrouwen?
quote:
Daar doet hij dat racen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?
Jasper is een icespeed motorrijder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?
Oh oke :-). 300??? oke.......quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij er niet bij gezegd
Maar Martin is al met 300 vrouwen naar bed geweest
oke wist ik niet, thanks :-)!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper is een icespeed motorrijder.
Ah kut ik mocht hem wel. Ik was wat verliefd. Maar 300quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij er niet bij gezegd
Maar Martin is al met 300 vrouwen naar bed geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kut ik mocht hem wel. Ik was wat verliefd. Maar 300
Wil je niet nummer 301 worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort lapo, maar dan anders
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat dus. En anders mooi verzonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.
Nou waarom nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je niet nummer 301 worden?
Een soort lapo, maar dan anders
hahahahahhahahahaahahahquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.
Lengte maakt je niet uit?quote:
Martin is een stuk jonger natuurlijk, maar ze kunnen beter piepen dan krakenquote:
Nee ik heb korter gehad dan ik. Dat was de liefstequote:
Nou en?quote:
Ik vond KimD,Rupie en Ini de leukste.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij mee dat er nog zoveel wakker zijn, ik had verwacht dat ze na de marathon al heel vroeg op bed zouden liggen.
De eerste liggen al in bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij mee dat er nog zoveel wakker zijn, ik had verwacht dat ze na de marathon al heel vroeg op bed zouden liggen.
Ik zou bekaf zijnquote:
Ik zie het nu, volgens mij leest de regie mee en daarom de cam van de slaapkamer aanquote:
Ze hebben toch niet constant allemaal gedanst? Aanstellers.quote:
Helaas hebben ze dat onderdeel van het programma afgeschaftquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zou een eliminatie nu wel heel erg leuk vinden
Linkje in DM.quote:
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet constant allemaal gedanst? Aanstellers.
Dan moeten ze wel iemand kiezen die beroerd in spelletjes is.. anders lukt het nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zou een eliminatie nu wel heel erg leuk vinden
Ik kijk alweer een paar weken, maar ik heb nog geen eliminatie mee gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas hebben ze dat onderdeel van het programma afgeschaft
Dat lijkt me geen probleem, Zoe bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel iemand kiezen die beroerd in spelletjes is.. anders lukt het niet
Volgens mij is Johan op dag 1 nog altijd de enigequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk alweer een paar weken, maar ik heb nog geen eliminatie mee gemaakt
Goeie keuzequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem, Zoe bijvoorbeeld
Jonkje toch.Wat je gemist hebt.quote:
Dat kan in DMquote:
Dat is nog weiniger dan ik dachtquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is Johan op dag 1 nog altijd de enige
ja klopt, is echt enige eliminatie geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
De rest liep zelf weg.quote:
Er uit gegooid door Quincy die zelf 5 dagen later er uit stapte door de hongerquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ook in dmquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man mutti zoekt weer haar phone
En ik snap de grap volgens mij nog niet helemaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gaat morgen voor de grap met de trui van een man aan aan de ontbijttafel zitten, maar hij heeft er wel in gedanst en gezweet zei iemand, dat maakte haar niet uit.
Wat een vies kind is het toch
Streams mario!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man mutti zoekt weer haar phone
Manuela is er ook door het spel uitgegaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij valt dat kwartje ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
En ik snap de grap volgens mij nog niet helemaal.
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er uit gegooid door Quincy die zelf 5 dagen later er uit stapte door de honger![]()
En nu geen eliminaties meer en vreten in overvloed, zelfs dropjes om te jatten
Manuela is er helemaal nooit ingegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Manuela is er ook door het spel uitgegaan
Ze liggen nu samen op bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Ik heb geen stream, maar gaat alles goed tussen Sas en Bern?
Lees niets over hun samen, al bijna de hele dag niet.
Dan is er niets te melden en zal het wel goed gaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
ja prima, waarom vind je dat zo belangrijk?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Dat houden we graag zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Nou volgens mij wel goedquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |