Klopt, Wanda kan niet koken , alleen opwarmenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
Wanda kan toch helemaal niet koken ... etiketten kan ze lezen en de kant en klaar maaltijd in de magnetron zetten of bestellen
Ja ik houd het niet uren achter elkaar vol. Heb regelmatig even pauzes van hun discussiesquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben kapot na deze avond van al die discussies daar
Vanavond is het echt raak.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik houd het niet uren achter elkaar vol. Heb regelmatig even pauzes van hun discussies
Nou ja een dartboard is wel wat gekquote:
Ze ligt wel al snel onder vuurquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
Maddy wil graag horen dat ze het goed heeft gedaan , gaat volledig aan het punt van mensen voorbij
Mirthe?quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
over wie hebben ze het nu?
veel aan het epileren??
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so specialquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
stukje Wanda:
Wanda kan maar op één manier over zichzelf spreken… en dat is heel positief. Want positief is precies wat ze altijd en overal is. Negatieve vibes hebben bij haar geen schijn van kans, ze weet ze altijd weer om te buigen naar iets moois. Een eigenschap waarmee ze ook een hele goede invloed hoopt te hebben op de groep.
Hebben ze per ongeluk de verkeerde Wanda in de loods gezet?
die Mexx is ook een naar dingquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe?
Gaat om een dwangstoornis volgens Mex
Dat je daar op letquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so special![]()
![]()
(plus zo benieuwd of Wanda's familie wel haar lieve kant ziet in de loods)
Of die familie schaamt zich nu dood onder een steenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so special![]()
![]()
(plus zo benieuwd of Wanda's familie wel haar lieve kant ziet in de loods)
Ik dacht aan Mirty omdat zij vandaag haar armen stond te fohnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die Mexx is ook een naar ding
die lult ook van alles
Nou niet met allesquote:
ja ik door het epilerenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht aan Mirty omdat zij vandaag haar armen stond te fohnen.
Maar da's ook het enige waarom ik haar opper
Ze had het er vanochtend met Erik over. Zelfzorg in het algemeen, haren wassen, oksels scheren en maskertjes gebruiken. Met Erik heeft ze afgesproken pas zondag weer een masker te gebruiken en daar probeerde ze op af te dingenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef mangalie het volgende:
Mexx is nooit te verstaan..Heeft het nu over een dwangstoornis? Epileren of zoiets.
Oh niet hierquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat komt toch de hele tijd vanzelf in beeld rechtsonder?
Ja die vonden het zo leuk: Onze Wanda is op tv.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Of die familie schaamt zich nu dood onder een steen
Mirthe ruikt ook aan alles is, me al eerder opgevallenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik dacht aan Mirty omdat zij vandaag haar armen stond te fohnen.
Maar da's ook het enige waarom ik haar opper
Kan je uitzettenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja dat komt toch de hele tijd vanzelf in beeld rechtsonder?
Eerst even rondkijken of ze niet in de buurt isquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
dat Maddy een beetje dom is en niks snapt
wat ik me nu afvraagquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef engine het volgende:
Marciano en zijn zeikwijven. Die gozer kan ik echt niet uitstaan.
1- 0 voor Jeffquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Ik vind het nog steeds een lieve vrouw, maar dit soort dingen vind ik gewoon heel erg frustrerend.
KimK : Ik denk nu, geen goede keus gemaakt.
Ik zou na 3 minuten gillend gek worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
zou jij als man zijnde echt een uur lang tussen die roddelende wijven willen zitten
dat dusquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:44 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik zou na 3 minuten gillend gek worden.
Waarom een man? Een vrouw zou er ook niet tegen kunnen, en geloof me mannen roddelen ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
zou jij als man zijnde echt een uur lang tussen die roddelende wijven willen zitten
Ik hou het hier dagen vol.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat ik me nu afvraag
omdat Marciano als enige man er tussen zitquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom een man? Een vrouw zou er ook niet tegen kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |