Klopt, Wanda kan niet koken , alleen opwarmenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef chufi het volgende:
Wanda kan toch helemaal niet koken ... etiketten kan ze lezen en de kant en klaar maaltijd in de magnetron zetten of bestellen
Ja ik houd het niet uren achter elkaar vol. Heb regelmatig even pauzes van hun discussiesquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben kapot na deze avond van al die discussies daar
Vanavond is het echt raak.quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik houd het niet uren achter elkaar vol. Heb regelmatig even pauzes van hun discussies
Nou ja een dartboard is wel wat gekquote:
Ze ligt wel al snel onder vuurquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:39 schreef puzziepie het volgende:
Maddy wil graag horen dat ze het goed heeft gedaan , gaat volledig aan het punt van mensen voorbij
Mirthe?quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:39 schreef greysbones het volgende:
over wie hebben ze het nu?
veel aan het epileren??
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so specialquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:38 schreef HappyCharly het volgende:
stukje Wanda:
Wanda kan maar op één manier over zichzelf spreken… en dat is heel positief. Want positief is precies wat ze altijd en overal is. Negatieve vibes hebben bij haar geen schijn van kans, ze weet ze altijd weer om te buigen naar iets moois. Een eigenschap waarmee ze ook een hele goede invloed hoopt te hebben op de groep.
Hebben ze per ongeluk de verkeerde Wanda in de loods gezet?
die Mexx is ook een naar dingquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Mirthe?
Gaat om een dwangstoornis volgens Mex
Dat je daar op letquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so special![]()
![]()
(plus zo benieuwd of Wanda's familie wel haar lieve kant ziet in de loods)
Of die familie schaamt zich nu dood onder een steenquote:Op zondag 9 oktober 2022 20:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hahaha.. zoveel likes.. I feel so special![]()
![]()
(plus zo benieuwd of Wanda's familie wel haar lieve kant ziet in de loods)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |