Nou waarom nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je niet nummer 301 worden?
Een soort lapo, maar dan anders
hahahahahhahahahaahahahquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.
Lengte maakt je niet uit?quote:
Martin is een stuk jonger natuurlijk, maar ze kunnen beter piepen dan krakenquote:
Nee ik heb korter gehad dan ik. Dat was de liefstequote:
Nou en?quote:
Ik vond KimD,Rupie en Ini de leukste.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij mee dat er nog zoveel wakker zijn, ik had verwacht dat ze na de marathon al heel vroeg op bed zouden liggen.
De eerste liggen al in bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij mee dat er nog zoveel wakker zijn, ik had verwacht dat ze na de marathon al heel vroeg op bed zouden liggen.
Ik zou bekaf zijnquote:
Ik zie het nu, volgens mij leest de regie mee en daarom de cam van de slaapkamer aanquote:
Ze hebben toch niet constant allemaal gedanst? Aanstellers.quote:
Helaas hebben ze dat onderdeel van het programma afgeschaftquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zou een eliminatie nu wel heel erg leuk vinden
Linkje in DM.quote:
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet constant allemaal gedanst? Aanstellers.
Dan moeten ze wel iemand kiezen die beroerd in spelletjes is.. anders lukt het nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zou een eliminatie nu wel heel erg leuk vinden
Ik kijk alweer een paar weken, maar ik heb nog geen eliminatie mee gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas hebben ze dat onderdeel van het programma afgeschaft
Dat lijkt me geen probleem, Zoe bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel iemand kiezen die beroerd in spelletjes is.. anders lukt het niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |