quote:
En s`avonds AGV stipt om 6 uur.quote:
Svetlana`s.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
Jasper heeft natuurlijk allemaal Russische chickies gehad.
Aliens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aaww dat kan. Valt hij op mannen of vrouwen?
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
Jasper heeft natuurlijk allemaal Russische chickies gehad.
Dat heeft hij er niet bij gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aaww dat kan. Valt hij op mannen of vrouwen?
quote:
Daar doet hij dat racen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?
Jasper is een icespeed motorrijder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?
Oh oke :-). 300??? oke.......quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij er niet bij gezegd
Maar Martin is al met 300 vrouwen naar bed geweest
oke wist ik niet, thanks :-)!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper is een icespeed motorrijder.
Ah kut ik mocht hem wel. Ik was wat verliefd. Maar 300quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij er niet bij gezegd
Maar Martin is al met 300 vrouwen naar bed geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kut ik mocht hem wel. Ik was wat verliefd. Maar 300
Wil je niet nummer 301 worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort lapo, maar dan anders
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat dus. En anders mooi verzonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |