Goffer.quote:
Ja joh die gozer weet allesquote:
aah oke :-)) dacht al zoiets dank je welquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee
Freak houdt dat allemaal in de gaten
Stukje kleuterschoolquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:11 schreef mangalie het volgende:
Maddy weer met de pannendeksels, als mensen niet luisteren...Ja dan maak je indruk gek mens.
vermoeiend gesprekquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:13 schreef FreshFruit het volgende:
Het is een kwestie van normen en waarden.
Zou wel leuk vinden als Madeleine straffen gaat invoerenquote:
neeequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
JW moet volgende maand maar manager worden. Kijken hoe,hij het gaat doen, weet het heel goed allemaal
Elke dag schnitzelquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef Mrsloveable het volgende:
JW moet volgende maand maar manager worden. Kijken hoe,hij het gaat doen, weet het heel goed allemaal
dan de eerste straf gaarne voor de dropjes diefquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Zou wel leuk vinden als Madeleine straffen gaat invoeren
Toffe brilquote:
Levert wel leuke streams opquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
neee
dat wordt vreselijk
die denkt echt alles beter te weten
Dat is Wendy.quote:
Ja toffe brilquote:
quote:
En s`avonds AGV stipt om 6 uur.quote:
Svetlana`s.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
Jasper heeft natuurlijk allemaal Russische chickies gehad.
Aliens.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aaww dat kan. Valt hij op mannen of vrouwen?
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:22 schreef engine het volgende:
Jasper heeft natuurlijk allemaal Russische chickies gehad.
Dat heeft hij er niet bij gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:23 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Aaww dat kan. Valt hij op mannen of vrouwen?
quote:
Daar doet hij dat racen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?
Jasper is een icespeed motorrijder.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef claire3500 het volgende:
[..]
oh oeps vroeg me af of hij hetero was of niet maar hoezo Russisch?
Oh oke :-). 300??? oke.......quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij er niet bij gezegd
Maar Martin is al met 300 vrouwen naar bed geweest
oke wist ik niet, thanks :-)!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jasper is een icespeed motorrijder.
Ah kut ik mocht hem wel. Ik was wat verliefd. Maar 300quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat heeft hij er niet bij gezegd
Maar Martin is al met 300 vrouwen naar bed geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.quote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ah kut ik mocht hem wel. Ik was wat verliefd. Maar 300
Wil je niet nummer 301 worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een soort lapo, maar dan anders
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Dat dus. En anders mooi verzonnen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.
Nou waarom nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wil je niet nummer 301 worden?
Een soort lapo, maar dan anders
hahahahahhahahahaahahahquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Prima gemiddelde voor een hoerenloper.
Lengte maakt je niet uit?quote:
Martin is een stuk jonger natuurlijk, maar ze kunnen beter piepen dan krakenquote:
Nee ik heb korter gehad dan ik. Dat was de liefstequote:
Nou en?quote:
Ik vond KimD,Rupie en Ini de leukste.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij mee dat er nog zoveel wakker zijn, ik had verwacht dat ze na de marathon al heel vroeg op bed zouden liggen.
De eerste liggen al in bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:29 schreef Deisyy het volgende:
Het valt mij mee dat er nog zoveel wakker zijn, ik had verwacht dat ze na de marathon al heel vroeg op bed zouden liggen.
Ik zou bekaf zijnquote:
Ik zie het nu, volgens mij leest de regie mee en daarom de cam van de slaapkamer aanquote:
Ze hebben toch niet constant allemaal gedanst? Aanstellers.quote:
Helaas hebben ze dat onderdeel van het programma afgeschaftquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zou een eliminatie nu wel heel erg leuk vinden
Linkje in DM.quote:
Daar gaat het niet omquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:32 schreef engine het volgende:
[..]
Ze hebben toch niet constant allemaal gedanst? Aanstellers.
Dan moeten ze wel iemand kiezen die beroerd in spelletjes is.. anders lukt het nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:33 schreef Deisyy het volgende:
Sasha zou een eliminatie nu wel heel erg leuk vinden
Ik kijk alweer een paar weken, maar ik heb nog geen eliminatie mee gemaaktquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:34 schreef engine het volgende:
[..]
Helaas hebben ze dat onderdeel van het programma afgeschaft
Dat lijkt me geen probleem, Zoe bijvoorbeeldquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:34 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel iemand kiezen die beroerd in spelletjes is.. anders lukt het niet
Volgens mij is Johan op dag 1 nog altijd de enigequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk alweer een paar weken, maar ik heb nog geen eliminatie mee gemaakt
Goeie keuzequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem, Zoe bijvoorbeeld
Jonkje toch.Wat je gemist hebt.quote:
Dat kan in DMquote:
Dat is nog weiniger dan ik dachtquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is Johan op dag 1 nog altijd de enige
ja klopt, is echt enige eliminatie geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
De rest liep zelf weg.quote:
Er uit gegooid door Quincy die zelf 5 dagen later er uit stapte door de hongerquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ook in dmquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man mutti zoekt weer haar phone
En ik snap de grap volgens mij nog niet helemaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gaat morgen voor de grap met de trui van een man aan aan de ontbijttafel zitten, maar hij heeft er wel in gedanst en gezweet zei iemand, dat maakte haar niet uit.
Wat een vies kind is het toch
Streams mario!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man mutti zoekt weer haar phone
Manuela is er ook door het spel uitgegaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij valt dat kwartje ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
En ik snap de grap volgens mij nog niet helemaal.
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er uit gegooid door Quincy die zelf 5 dagen later er uit stapte door de honger![]()
En nu geen eliminaties meer en vreten in overvloed, zelfs dropjes om te jatten
Manuela is er helemaal nooit ingegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Manuela is er ook door het spel uitgegaan
Ze liggen nu samen op bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Ik heb geen stream, maar gaat alles goed tussen Sas en Bern?
Lees niets over hun samen, al bijna de hele dag niet.
Dan is er niets te melden en zal het wel goed gaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
ja prima, waarom vind je dat zo belangrijk?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Dat houden we graag zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |