Volgens mij is Johan op dag 1 nog altijd de enigequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik kijk alweer een paar weken, maar ik heb nog geen eliminatie mee gemaakt
Goeie keuzequote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat lijkt me geen probleem, Zoe bijvoorbeeld
Jonkje toch.Wat je gemist hebt.quote:
Dat kan in DMquote:
Dat is nog weiniger dan ik dachtquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Volgens mij is Johan op dag 1 nog altijd de enige
ja klopt, is echt enige eliminatie geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
De rest liep zelf weg.quote:
Er uit gegooid door Quincy die zelf 5 dagen later er uit stapte door de hongerquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan ook in dmquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man mutti zoekt weer haar phone
En ik snap de grap volgens mij nog niet helemaal.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:38 schreef Deisyy het volgende:
Zoe gaat morgen voor de grap met de trui van een man aan aan de ontbijttafel zitten, maar hij heeft er wel in gedanst en gezweet zei iemand, dat maakte haar niet uit.
Wat een vies kind is het toch
Streams mario!quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man mutti zoekt weer haar phone
Manuela is er ook door het spel uitgegaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:36 schreef engine het volgende:
[..]
Bij mij valt dat kwartje ook nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef engine het volgende:
[..]
En ik snap de grap volgens mij nog niet helemaal.
Ja dat inderdaadquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Er uit gegooid door Quincy die zelf 5 dagen later er uit stapte door de honger![]()
En nu geen eliminaties meer en vreten in overvloed, zelfs dropjes om te jatten
Manuela is er helemaal nooit ingegaan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Manuela is er ook door het spel uitgegaan
Ze liggen nu samen op bed.quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Ik heb geen stream, maar gaat alles goed tussen Sas en Bern?
Lees niets over hun samen, al bijna de hele dag niet.
Dan is er niets te melden en zal het wel goed gaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
ja prima, waarom vind je dat zo belangrijk?quote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
Dat houden we graag zoquote:Op zondag 9 oktober 2022 21:40 schreef Daana316 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |