ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben het wel zat, nog 4 uur.
Neem aan dat ze het nu niet meer verknallen
Wss wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
en vanavond liggen ze allemaal om 8 uur in bed
Esther begint alquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wss wel.
Maar ik hoop nog op discussies over hoe het geld te besteden
Mss het bril gedoe?quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft zich blijkbaar laten gaan , heeft over haar temperament. Niets van meegekregen
Neem aan dat ze het daar zelf ook zat zijn. 50 uur dansen ga er maar aan staan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben het wel zat, nog 4 uur.
Neem aan dat ze het nu niet meer verknallen
tegen Sasha gisteren over de deurquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft zich blijkbaar laten gaan , heeft over haar temperament. Niets van meegekregen
Zeker moet er niet aan denkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het daar zelf ook zat zijn. 50 uur dansen ga er maar aan staan.
ik was het kijken er na al na een uurtje zat
Ah ok, ik ook niet meegekregen danquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ging over gisteren volgens mij
Ja valt mij al weken op dat Berend dat ook op die manier doet: toestemming nodig hebben van Jeff. Ik heb de indruk dat ze dat bewust doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef mootie het volgende:
Esther zit ook in volle stookmodus. Maaaar eerst ff vragen wat Jeff er van vindt
Esther is blij dat ze op Janet gestemd heeft en niet op Madeleine.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
Esther en Berend over Maddy die alles al besloten heeft voor anderen
nee krijg ook een rare vibe van Estherquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:39 schreef Ebinas het volgende:
En door naar Nadir.
Esther moet wel aan iedereen zitten.
Zou dat niet moeten
heb ik net ook gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:41 schreef Ebinas het volgende:
Nadir weer dat hij baalde en heel verdrietig.
Ik hop maar even naar 1 met Wendy, etc
Gaat niet echt ergens over, gewoon even kletsen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik net ook gedaan
Esther ben ik wel klaar mee en Nadir ook
ze klagen over 'het jonge grut' maar een deel van die oudjes doet ook niet veel anders dan zaniken en zeikenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
JW weer over het te besteden geld.
Mss beter eerst eens goed meedoen.
Voorlopig zit hij grotendeels te parasiteren
Echt hequote:Op zondag 9 oktober 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze klagen over 'het jonge grut' maar een deel van die oudjes doet ook niet veel anders dan zaniken en zeiken
KIm D doet het anders prima, tot nu toe 1 van de leukste meiden daar vind ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
JW die zegt GJ
laat me nu eens uitpraten
vervolgens lult hij 100 x door GJ heen
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he
Maar ik erger me sws kapot aan die JW.
Altijd negatief, altijd afwachten, altijd inactief.
En dan wel de betweter spelen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.
En ook geen idee wat eten kost. Kan nog geen ei koken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
JW weer over het te besteden geld.
Mss beter eerst eens goed meedoen.
Voorlopig zit hij grotendeels te parasiteren
de discussie die hij nu met GJ voertquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.
Maar praten waar alsof hij alles kan en weet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook geen idee wat eten kost. Kan nog geen ei koken.
Zeker.quote:
Hij wil onder de radar blijven zei hij daarstraks...quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar praten waar alsof hij alles kan en weet.
Dat ze dat niet terugkoppen is me nog steeds een raadsel
Oh dat lukt hem ook nog.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij wil onder de radar blijven zei hij daarstraks...
Heeft hij gezegd dat hij niet kan koken? Ik hoor hem zeggen dat hij koopt wat hij lekker vindt. Erik kan niet koken en haalt magnetronmaaltijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook geen idee wat eten kost. Kan nog geen ei koken.
GJ kan ook niet kokenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij niet kan koken? Ik hoor hem zeggen dat hij koopt wat hij lekker vindt. Erik kan niet koken en haalt magnetronmaaltijden
Hij kan niks. Stopte brood met plastic zak in de oven om te ontdooien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij niet kan koken? Ik hoor hem zeggen dat hij koopt wat hij lekker vindt. Erik kan niet koken en haalt magnetronmaaltijden
Hoorde JW een keer zeggen dat hij een biefstukje in de pan gooit, maar ik weet het ook niet. GJ eet de hele week bij zijn ouders en zusquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ kan ook niet koken
eet ook k en k
JW weet ik niet
ah jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde JW een keer zeggen dat hij een biefstukje in de pan gooit, maar ik weet het ook niet. GJ eet de hele week bij zijn ouders en zus
kloptquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah ja
bij zijn ouders
kookt in ieder geval niet zelf
quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan niks. Stopte brood met plastic zak in de oven om te ontdooien.
Ho ho,hij maakt heerlijke spiegeleieren met frikandel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde JW een keer zeggen dat hij een biefstukje in de pan gooit, maar ik weet het ook niet. GJ eet de hele week bij zijn ouders en zus
oh ja in LLDLquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ho ho,hij maakt heerlijke spiegeleieren met frikandel hoor
quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lijkt me echt niet lekker, maar ga het zeker niet uitproberen
Gaat zeker liggen en wacht afquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW mist het om af en toe een wip te maken. Hier sluit ik ff mee af, ik ga voetbal kijken
Doen ze natuurlijk niet voor niets,quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:53 schreef maily het volgende:
Ze hebben wel een stelletje uitgezocht zo bij elkaar
Zielig. Dat beestje komt er nooit meer uitquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:10 schreef Hendrik83 het volgende:
Er zat een vogeltje in de kamer van de manager.
[ afbeelding ]
Na de SL was hij alweer buiten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:16 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Zielig. Dat beestje komt er nooit meer uit
Hij kent ook veel van die liedjes. Ik ken er geeneenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:21 schreef Ireth het volgende:
Erik in T-shirt oogt ook gelijk veel vlotter dan in overhempjes
Hoe lang moeten ze nog?quote:
Kali, ik mis je, Kaliquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:25 schreef Ireth het volgende:
Kali?? Ik ken dit hele nummer niet en had dat graag zo gehouden
Ik dacht net hetzelfdequote:Op zondag 9 oktober 2022 14:25 schreef Ireth het volgende:
Kali?? Ik ken dit hele nummer niet en had dat graag zo gehouden
Maddy is inderdaad niet om aan te horenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:37 schreef D. het volgende:
Ik loop te klussen in huis met oortjes in, zonder beeld dus.
Toen hoorde ik iets....ik schrok....dat moet toch opzettelijk zijn dacht ik....
*wijst naar de TT
Dat wist ik wel al, maar dit was echt nog erger dan verwachtquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maddy is inderdaad niet om aan te horen
Denk dat ze wel blij zullen zijn dat het afgelopen is. Best lang 50 uur.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:39 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Kwart voor 6 ofzo, net stond er nog 3uur en 14minuten
Als je wil weten welke liedjes het zijn moet je zelf luisterenquote:
quote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kali, ik mis je, Kali
Mooiste vrouw van mijn dromen
Ik hou van jou, van jou
Ze kunnen gewoon slapen tussendoor of in de zon hangen, of vervenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat ze wel blij zullen zijn dat het afgelopen is. Best lang 50 uur.
Door dit soort posts gooi ik toch mijn streams weer aanquote:
Je keek niet mee?quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dit soort posts gooi ik toch mijn streams weer aan
Nee soms stel ik mezelf tevreden met alleen mee lezenquote:
Dit jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet eerlijk, niet transparant en saamhorigheid snapt ze ook niet..Beslist alles zelf.
Dan hoor je MaddyWanda iig nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee soms stel ik mezelf tevreden met alleen mee lezen
Doe ik tijdens werk weleens, ook best vermakelijk, mits het hier druk genoeg isquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee soms stel ik mezelf tevreden met alleen mee lezen
SNap ik, maar dat verplicht moeten dansen lijkt mij tegen te gaan staanquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:43 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon slapen tussendoor of in de zon hangen, of verven
En ze vindt dat ze het geweldig doetquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet eerlijk, niet transparant en saamhorigheid snapt ze ook niet..Beslist alles zelf.
Soms is het teruglezen voldoende en zo ontzettend leukquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Doe ik tijdens werk weleens, ook best vermakelijk, mits het hier druk genoeg is
Een verdienopdracht moet natuurlijk niet te makkelijk zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, maar dat verplicht moeten dansen lijkt mij tegen te gaan staan
Dat zou echt gaaf zijn.Dan krijg je pas chaosquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:46 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine wilt straks bestellen maar dan moeten wanda en kenzy niet dansen.
Uhm de opdracht is nog steeds bezig volgens mij. Laat het maar lekker zo zijn dat het niet gehaald is.
Zo moeilijk is dit ook weer niet : gewoon 50 uur dansenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, maar dat verplicht moeten dansen lijkt mij tegen te gaan staan
En ze hebben al zoveel verknald, laat ze maar lekker zwoegen (en dan uiteindelijk alsnog verknallenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een verdienopdracht moet natuurlijk niet te makkelijk zijn
Moet er niet aan denken eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dit ook weer niet : gewoon 50 uur dansen
Het zou zo mooi zijn als ze het niet halenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:46 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine wilt straks bestellen maar dan moeten wanda en kenzy niet dansen.
Uhm de opdracht is nog steeds bezig volgens mij. Laat het maar lekker zo zijn dat het niet gehaald is.
Wij hadden vroeger op de camping al dansmaratons, werd elk jaar opgehoogd, volgens mij was de laatste die ik meemaakte iets van 72 uur ofzo. Maar dan niet in groepen maar gewoon individueel. Om de 2 uur kregen we 10 minuten plas/poep/eet/drink pauze, maar verder contineu dansen...quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd![]()
Maar ze te zien hebben ze er nu wel zin in degene die op de dansvloer staan.
Maar wel een leuke herinnering.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger op de camping al dansmaratons, werd elk jaar opgehoogd, volgens mij was de laatste die ik meemaakte iets van 72 uur ofzo. Maar dan niet in groepen maar gewoon individueel. Om de 2 uur kregen we 10 minuten plas/poep/eet/drink pauze, maar verder contineu dansen...
En dan niet voor 1500 euro maar voor een medaille![]()
We waren gek...
Dat gaat niet erg soepel dat zittenquote:
Rellen!!!quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:09 schreef Dotteke het volgende:
Wat een gemiep de hele dag over lui zijn en niet dansen
Dat nog net niet helaasquote:
En het plan wat er met het geld gaat gebeuren horen ze ook vanavond wel...quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:13 schreef Hendrik83 het volgende:
Nog 2 uur dansen en over een half uur gaat het geld uitgegeven worden.![]()
Esther doe je ding.
En ze zei erachter: nou, ik kan het jullie wel vertellen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
En het plan wat er met het geld gaat gebeuren horen ze ook vanavond wel...
quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:20 schreef claire3500 het volgende:
Nadir: ik hou mijn boodschappen hetzelfde misschien dat ik wel oploskoffie toevoeg.
GJ: en dropjes?
ja fantastisch hahahahahaquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:33 schreef Ebinas het volgende:
GJ: Als vrouw wil je toch een echte kerel (ipv rup die bi is).
Doet nog een hoop stoerpraat.
Alicia: ben je daarom nog single?
Bij gebrek aan een schrijfblok gebruiken ze verpakkingen om op te schrijvenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:43 schreef mangalie het volgende:
Heel dat bureau van Maddy ligt vol met karton en rommel
Ja klopt maar er ligt een hele berg...Chaootquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een schrijfblok gebruiken ze verpakkingen om op te schrijven
Goede houding als je pijn in je onderrug hebtquote:
Ja precies en mexx maar dansen voor hemquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goede houding als je pijn in je onderrug hebt
Dat is wel lief van Mexxquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja precies en mexx maar dansen voor hem
Martin is zich constant bewust van de camera's en van de mensen om hem heenquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:50 schreef Korak het volgende:
Ik heb nog nooit zo'n onrustige stuiterbal als Martin gezien. Heb ook de indruk dat ie dat alleen doet als er iemand kijkt.
maddyquote:Op zondag 9 oktober 2022 15:55 schreef Ebinas het volgende:
GJ wil weten of ze met een piemeltje is geboren, serieus, ze heet eik Mark
Over wie ging dit?
Mora/Maddy?
Jaaaa, ik vind GJ echt een sneak ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Past het nog bij allebei.
JW en GJ
![]()
2 Laffe luie honTen
hahahahahahhaa Jeffery is altijd zo lekker tegendraads. Ik vind Alicia nog meest mooiste gezicht hebben van iedereen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:04 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey vind iedereen lelijk en zegt dat ze duidelijk niet op uiterlijk zijn geselecteerd
hhahaha die vind ik wel grappig: ik word neergezet als Kruimeltje hahahahquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Jasper is een klein ratje
Jeff nonchalante pester
Dat zijn de gecaste typetjes volges KimD
Jasper ik word hier neergezet als Kruimeltje
Maddy was net al driftig aan het zoeken op de computer maar op de site van Jumbo staat dat die soep uit het online assortiment isquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : kokossoep, dat is niet te vreten joh
Ze moeten gewoon zelf soep maken, dat is 10 x lekkerder en ik denk ook voordeliger.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Maddy was net al driftig aan het zoeken op de computer maar op de site van Jumbo staat dat die soep uit het online assortiment is
Verdeeldheid, ik hou ervanquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik heb liever ontbijt .. voor mij hoeft de lunch dan niet...
Idd, en super simpel ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zelf soep maken, dat is 10 x lekkerder en ik denk ook voordeliger.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
en heb ik nog
martin gaat holperen![]()
[ afbeelding ]
ze heeft ook echt gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Er staat nu een dartboard op het bord. Ik heb totaal niet het gevoel dat dit democratisch is gegaan.
Schattig, Babette heeft nog het idee dat alles democratisch gaatquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik heb liever ontbijt .. voor mij hoeft de lunch dan niet...
Heb ik vaker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die dit ziet bij de plaatjes van Mario? Ik zie anderen er soms op reageren maar ik zie ze al een dag of 3 niet
[ afbeelding ]
Ik plaats net precies dezelfde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die dit ziet bij de plaatjes van Mario? Ik zie anderen er soms op reageren maar ik zie ze al een dag of 3 niet
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Hij gebruikt een site die niet voor hosten gebruikt mag worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar lang de stuiterbal spelen? Wat denk je zelf?quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin is zich constant bewust van de camera's en van de mensen om hem heen
*kijk mij eens goed zijn
quote:
Ik zie het plaatje deze keer wel, maar soms ook niet en dan scroll ik verderquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me op dat ze zich op een bepaalde manier niet (meer) uitlaat over het managergebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schattig, Babette heeft nog het idee dat alles democratisch gaat
Ik denk dat dat heel vermoeiend is voor Martinquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Een jaar lang de stuiterbal spelen? Wat denk je zelf?
quote:I created an image, copy-pasted the link somewhere and now it says it's not found. Why?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilde wel een gesprek met achter, vertelde ze vanmiddag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Valt me op dat ze zich op een bepaalde manier niet (meer) uitlaat over het managergebeuren
Huh? ow.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilde wel een gesprek met achter, vertelde ze vanmiddag.
Niet perse over de manager, maar wel een gesprek voor zichzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huh? ow.
Vreemd, hoezo dat met achter bespreken
Op die manier.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet perse over de manager, maar wel een gesprek voor zichzelf.
Ik had het idee dat ze al het gedoe een beetje beu wasquote:
Jeff kijkt hier niet al te slim uit zijn ogen. Beetje scheel. 100 meter dom kiek’n (noemde mijn vader dat vroeger)quote:
Ze zit regelmatig niet lekker in haar vel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze al het gedoe een beetje beu was
daar worden we blij vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu weer met Marciano bespreken hoe ze Maddy kunnen dwarsbomen
"Er brand wel licht maar er is niemand thuis" zei mijn pa altijd...quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jeff kijkt hier niet al te slim uit zijn ogen. Beetje scheel. 100 meter dom kiek’n (noemde mijn vader dat vroeger)
Volgens mij nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:36 schreef BeriBeri het volgende:
Ze heeft toch een rekenmachine op computer, waarom gaat ze hoofdrekenen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Er brand wel licht maar er is niemand thuis" zei mijn pa altijd...
Het eerstkomende bezorgmoment is dinsdag laat in de middagquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begreep net dat ze al een mandje klaar wil hebben staan om snel te kunnen bestellen.
woow eunice?? Ik dacht ze heeft over Kenzyquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
Babette denkt dat Eunice vlieft is op Jeff
ze houdt alles en iedereen om Jeff heen goed in de gaten
Daarstraks had ze het nog over dinsdag tussen 8 en 10 smorgens? Zeker ook al weer pleite dan..quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het eerstkomende bezorgmoment is dinsdag laat in de middag
Ik hoop dat ze nog wat prive proviand hebben.
Ik hoorde Maddy daarstraks zeggen dat het dinsdagmorgen tussen 8 en 10 uur zou zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het eerstkomende bezorgmoment is dinsdag laat in de middag
Ik hoop dat ze nog wat prive proviand hebben.
Misschien scheelt het per locatie, maar is het op zijn vroegst dinsdag tussen 16.00 en 19.00quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarstraks had ze het nog over dinsdag tussen 8 en 10 smorgens? Zeker ook al weer pleite dan..
Nou hoor...mijn toetsenbord is niet zo snelquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarstraks had ze het nog over dinsdag tussen 8 en 10 smorgens? Zeker ook al weer pleite dan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |