Je keek niet mee?quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Door dit soort posts gooi ik toch mijn streams weer aan
Nee soms stel ik mezelf tevreden met alleen mee lezenquote:
Dit jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet eerlijk, niet transparant en saamhorigheid snapt ze ook niet..Beslist alles zelf.
Dan hoor je MaddyWanda iig nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee soms stel ik mezelf tevreden met alleen mee lezen
Doe ik tijdens werk weleens, ook best vermakelijk, mits het hier druk genoeg isquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee soms stel ik mezelf tevreden met alleen mee lezen
SNap ik, maar dat verplicht moeten dansen lijkt mij tegen te gaan staanquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:43 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Ze kunnen gewoon slapen tussendoor of in de zon hangen, of verven
En ze vindt dat ze het geweldig doetquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:44 schreef mangalie het volgende:
[..]
Niet eerlijk, niet transparant en saamhorigheid snapt ze ook niet..Beslist alles zelf.
Soms is het teruglezen voldoende en zo ontzettend leukquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:45 schreef D. het volgende:
[..]
Doe ik tijdens werk weleens, ook best vermakelijk, mits het hier druk genoeg is
Een verdienopdracht moet natuurlijk niet te makkelijk zijnquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, maar dat verplicht moeten dansen lijkt mij tegen te gaan staan
Dat zou echt gaaf zijn.Dan krijg je pas chaosquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:46 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine wilt straks bestellen maar dan moeten wanda en kenzy niet dansen.
Uhm de opdracht is nog steeds bezig volgens mij. Laat het maar lekker zo zijn dat het niet gehaald is.
Zo moeilijk is dit ook weer niet : gewoon 50 uur dansenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
SNap ik, maar dat verplicht moeten dansen lijkt mij tegen te gaan staan
En ze hebben al zoveel verknald, laat ze maar lekker zwoegen (en dan uiteindelijk alsnog verknallenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een verdienopdracht moet natuurlijk niet te makkelijk zijn
Moet er niet aan denken eerlijk gezegdquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dit ook weer niet : gewoon 50 uur dansen
Het zou zo mooi zijn als ze het niet halenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:46 schreef Hendrik83 het volgende:
Madeleine wilt straks bestellen maar dan moeten wanda en kenzy niet dansen.
Uhm de opdracht is nog steeds bezig volgens mij. Laat het maar lekker zo zijn dat het niet gehaald is.
Wij hadden vroeger op de camping al dansmaratons, werd elk jaar opgehoogd, volgens mij was de laatste die ik meemaakte iets van 72 uur ofzo. Maar dan niet in groepen maar gewoon individueel. Om de 2 uur kregen we 10 minuten plas/poep/eet/drink pauze, maar verder contineu dansen...quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken eerlijk gezegd![]()
Maar ze te zien hebben ze er nu wel zin in degene die op de dansvloer staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |