ik ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben het wel zat, nog 4 uur.
Neem aan dat ze het nu niet meer verknallen
Wss wel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef greysbones het volgende:
en vanavond liggen ze allemaal om 8 uur in bed
Esther begint alquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wss wel.
Maar ik hoop nog op discussies over hoe het geld te besteden
Mss het bril gedoe?quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft zich blijkbaar laten gaan , heeft over haar temperament. Niets van meegekregen
Neem aan dat ze het daar zelf ook zat zijn. 50 uur dansen ga er maar aan staan.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:33 schreef Ebinas het volgende:
Nou ben het wel zat, nog 4 uur.
Neem aan dat ze het nu niet meer verknallen
tegen Sasha gisteren over de deurquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:35 schreef puzziepie het volgende:
Esther heeft zich blijkbaar laten gaan , heeft over haar temperament. Niets van meegekregen
Zeker moet er niet aan denkenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Neem aan dat ze het daar zelf ook zat zijn. 50 uur dansen ga er maar aan staan.
ik was het kijken er na al na een uurtje zat
Ah ok, ik ook niet meegekregen danquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ging over gisteren volgens mij
Ja valt mij al weken op dat Berend dat ook op die manier doet: toestemming nodig hebben van Jeff. Ik heb de indruk dat ze dat bewust doenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef mootie het volgende:
Esther zit ook in volle stookmodus. Maaaar eerst ff vragen wat Jeff er van vindt
Esther is blij dat ze op Janet gestemd heeft en niet op Madeleine.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
Esther en Berend over Maddy die alles al besloten heeft voor anderen
nee krijg ook een rare vibe van Estherquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:39 schreef Ebinas het volgende:
En door naar Nadir.
Esther moet wel aan iedereen zitten.
Zou dat niet moeten
heb ik net ook gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:41 schreef Ebinas het volgende:
Nadir weer dat hij baalde en heel verdrietig.
Ik hop maar even naar 1 met Wendy, etc
Gaat niet echt ergens over, gewoon even kletsen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik net ook gedaan
Esther ben ik wel klaar mee en Nadir ook
ze klagen over 'het jonge grut' maar een deel van die oudjes doet ook niet veel anders dan zaniken en zeikenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
JW weer over het te besteden geld.
Mss beter eerst eens goed meedoen.
Voorlopig zit hij grotendeels te parasiteren
Echt hequote:Op zondag 9 oktober 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze klagen over 'het jonge grut' maar een deel van die oudjes doet ook niet veel anders dan zaniken en zeiken
KIm D doet het anders prima, tot nu toe 1 van de leukste meiden daar vind ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
JW die zegt GJ
laat me nu eens uitpraten
vervolgens lult hij 100 x door GJ heen
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he
Maar ik erger me sws kapot aan die JW.
Altijd negatief, altijd afwachten, altijd inactief.
En dan wel de betweter spelen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.
En ook geen idee wat eten kost. Kan nog geen ei koken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
JW weer over het te besteden geld.
Mss beter eerst eens goed meedoen.
Voorlopig zit hij grotendeels te parasiteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |