Esther is blij dat ze op Janet gestemd heeft en niet op Madeleine.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:36 schreef puzziepie het volgende:
Esther en Berend over Maddy die alles al besloten heeft voor anderen
nee krijg ook een rare vibe van Estherquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:39 schreef Ebinas het volgende:
En door naar Nadir.
Esther moet wel aan iedereen zitten.
Zou dat niet moeten
heb ik net ook gedaanquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:41 schreef Ebinas het volgende:
Nadir weer dat hij baalde en heel verdrietig.
Ik hop maar even naar 1 met Wendy, etc
Gaat niet echt ergens over, gewoon even kletsen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb ik net ook gedaan
Esther ben ik wel klaar mee en Nadir ook
2 zeikerds bij elkaarquote:
ze klagen over 'het jonge grut' maar een deel van die oudjes doet ook niet veel anders dan zaniken en zeikenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
JW weer over het te besteden geld.
Mss beter eerst eens goed meedoen.
Voorlopig zit hij grotendeels te parasiteren
Echt hequote:Op zondag 9 oktober 2022 13:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze klagen over 'het jonge grut' maar een deel van die oudjes doet ook niet veel anders dan zaniken en zeiken
KIm D doet het anders prima, tot nu toe 1 van de leukste meiden daar vind ikquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:47 schreef greysbones het volgende:
JW die zegt GJ
laat me nu eens uitpraten
vervolgens lult hij 100 x door GJ heen
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he
Maar ik erger me sws kapot aan die JW.
Altijd negatief, altijd afwachten, altijd inactief.
En dan wel de betweter spelen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.
En ook geen idee wat eten kost. Kan nog geen ei koken.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:45 schreef Ebinas het volgende:
JW weer over het te besteden geld.
Mss beter eerst eens goed meedoen.
Voorlopig zit hij grotendeels te parasiteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |