de discussie die hij nu met GJ voertquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Heel vervelende man idd. Valt ook heel vaak in herhaling.
Maar praten waar alsof hij alles kan en weet.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook geen idee wat eten kost. Kan nog geen ei koken.
Zeker.quote:
Hij wil onder de radar blijven zei hij daarstraks...quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar praten waar alsof hij alles kan en weet.
Dat ze dat niet terugkoppen is me nog steeds een raadsel
Oh dat lukt hem ook nog.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:52 schreef mangalie het volgende:
[..]
Hij wil onder de radar blijven zei hij daarstraks...
Heeft hij gezegd dat hij niet kan koken? Ik hoor hem zeggen dat hij koopt wat hij lekker vindt. Erik kan niet koken en haalt magnetronmaaltijdenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En ook geen idee wat eten kost. Kan nog geen ei koken.
GJ kan ook niet kokenquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij niet kan koken? Ik hoor hem zeggen dat hij koopt wat hij lekker vindt. Erik kan niet koken en haalt magnetronmaaltijden
Hij kan niks. Stopte brood met plastic zak in de oven om te ontdooien.quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:55 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft hij gezegd dat hij niet kan koken? Ik hoor hem zeggen dat hij koopt wat hij lekker vindt. Erik kan niet koken en haalt magnetronmaaltijden
Hoorde JW een keer zeggen dat hij een biefstukje in de pan gooit, maar ik weet het ook niet. GJ eet de hele week bij zijn ouders en zusquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ kan ook niet koken
eet ook k en k
JW weet ik niet
ah jaquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde JW een keer zeggen dat hij een biefstukje in de pan gooit, maar ik weet het ook niet. GJ eet de hele week bij zijn ouders en zus
kloptquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
ah ja
bij zijn ouders
kookt in ieder geval niet zelf
quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij kan niks. Stopte brood met plastic zak in de oven om te ontdooien.
Ho ho,hij maakt heerlijke spiegeleieren met frikandel hoorquote:Op zondag 9 oktober 2022 13:59 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hoorde JW een keer zeggen dat hij een biefstukje in de pan gooit, maar ik weet het ook niet. GJ eet de hele week bij zijn ouders en zus
oh ja in LLDLquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:00 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ho ho,hij maakt heerlijke spiegeleieren met frikandel hoor
heeft hij hier ook al gedaanquote:
quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
lijkt me echt niet lekker, maar ga het zeker niet uitproberen
Gaat zeker liggen en wacht afquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
JW mist het om af en toe een wip te maken. Hier sluit ik ff mee af, ik ga voetbal kijken
Doen ze natuurlijk niet voor niets,quote:Op zondag 9 oktober 2022 13:53 schreef maily het volgende:
Ze hebben wel een stelletje uitgezocht zo bij elkaar
Zielig. Dat beestje komt er nooit meer uitquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:10 schreef Hendrik83 het volgende:
Er zat een vogeltje in de kamer van de manager.
[ afbeelding ]
Na de SL was hij alweer buiten.quote:Op zondag 9 oktober 2022 14:16 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Zielig. Dat beestje komt er nooit meer uit
Hij kent ook veel van die liedjes. Ik ken er geeneenquote:Op zondag 9 oktober 2022 14:21 schreef Ireth het volgende:
Erik in T-shirt oogt ook gelijk veel vlotter dan in overhempjes
Hoe lang moeten ze nog?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |