Jaaaa, ik vind GJ echt een sneak ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:02 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Past het nog bij allebei.
JW en GJ
![]()
2 Laffe luie honTen
hahahahahahhaa Jeffery is altijd zo lekker tegendraads. Ik vind Alicia nog meest mooiste gezicht hebben van iedereen.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:04 schreef Was-beer het volgende:
Jeffrey vind iedereen lelijk en zegt dat ze duidelijk niet op uiterlijk zijn geselecteerd
hhahaha die vind ik wel grappig: ik word neergezet als Kruimeltje hahahahquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:07 schreef Ebinas het volgende:
Jasper is een klein ratje
Jeff nonchalante pester
Dat zijn de gecaste typetjes volges KimD
Jasper ik word hier neergezet als Kruimeltje
Maddy was net al driftig aan het zoeken op de computer maar op de site van Jumbo staat dat die soep uit het online assortiment isquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
Wendy : kokossoep, dat is niet te vreten joh
Ze moeten gewoon zelf soep maken, dat is 10 x lekkerder en ik denk ook voordeliger.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:16 schreef Was-beer het volgende:
[..]
Maddy was net al driftig aan het zoeken op de computer maar op de site van Jumbo staat dat die soep uit het online assortiment is
Verdeeldheid, ik hou ervanquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik heb liever ontbijt .. voor mij hoeft de lunch dan niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |