Idd, en super simpel ookquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zelf soep maken, dat is 10 x lekkerder en ik denk ook voordeliger.
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:17 schreef mario390 het volgende:
en heb ik nog
martin gaat holperen![]()
[ afbeelding ]
ze heeft ook echt gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Er staat nu een dartboard op het bord. Ik heb totaal niet het gevoel dat dit democratisch is gegaan.
Schattig, Babette heeft nog het idee dat alles democratisch gaatquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette : Ik heb liever ontbijt .. voor mij hoeft de lunch dan niet...
Heb ik vaker.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die dit ziet bij de plaatjes van Mario? Ik zie anderen er soms op reageren maar ik zie ze al een dag of 3 niet
[ afbeelding ]
Ik plaats net precies dezelfde.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
Ben ik de enige die dit ziet bij de plaatjes van Mario? Ik zie anderen er soms op reageren maar ik zie ze al een dag of 3 niet
[ afbeelding ]
Heb ik ook. Hij gebruikt een site die niet voor hosten gebruikt mag worden.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Een jaar lang de stuiterbal spelen? Wat denk je zelf?quote:Op zondag 9 oktober 2022 15:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Martin is zich constant bewust van de camera's en van de mensen om hem heen
*kijk mij eens goed zijn
quote:
Ik zie het plaatje deze keer wel, maar soms ook niet en dan scroll ik verderquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me op dat ze zich op een bepaalde manier niet (meer) uitlaat over het managergebeurenquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Schattig, Babette heeft nog het idee dat alles democratisch gaat
Ik denk dat dat heel vermoeiend is voor Martinquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:21 schreef Harry het volgende:
[..]
Een jaar lang de stuiterbal spelen? Wat denk je zelf?
quote:I created an image, copy-pasted the link somewhere and now it says it's not found. Why?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilde wel een gesprek met achter, vertelde ze vanmiddag.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Valt me op dat ze zich op een bepaalde manier niet (meer) uitlaat over het managergebeuren
Huh? ow.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze wilde wel een gesprek met achter, vertelde ze vanmiddag.
Niet perse over de manager, maar wel een gesprek voor zichzelf.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Huh? ow.
Vreemd, hoezo dat met achter bespreken
Op die manier.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet perse over de manager, maar wel een gesprek voor zichzelf.
Ik had het idee dat ze al het gedoe een beetje beu wasquote:
Jeff kijkt hier niet al te slim uit zijn ogen. Beetje scheel. 100 meter dom kiek’n (noemde mijn vader dat vroeger)quote:
Ze zit regelmatig niet lekker in haar vel.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het idee dat ze al het gedoe een beetje beu was
daar worden we blij vanquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff nu weer met Marciano bespreken hoe ze Maddy kunnen dwarsbomen
"Er brand wel licht maar er is niemand thuis" zei mijn pa altijd...quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:26 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jeff kijkt hier niet al te slim uit zijn ogen. Beetje scheel. 100 meter dom kiek’n (noemde mijn vader dat vroeger)
het zal de wanda lijst zijnquote:
Volgens mij nietquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:36 schreef BeriBeri het volgende:
Ze heeft toch een rekenmachine op computer, waarom gaat ze hoofdrekenen
quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Er brand wel licht maar er is niemand thuis" zei mijn pa altijd...
Het eerstkomende bezorgmoment is dinsdag laat in de middagquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik begreep net dat ze al een mandje klaar wil hebben staan om snel te kunnen bestellen.
woow eunice?? Ik dacht ze heeft over Kenzyquote:Op zondag 9 oktober 2022 16:43 schreef greysbones het volgende:
Babette denkt dat Eunice vlieft is op Jeff
ze houdt alles en iedereen om Jeff heen goed in de gaten
Daarstraks had ze het nog over dinsdag tussen 8 en 10 smorgens? Zeker ook al weer pleite dan..quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het eerstkomende bezorgmoment is dinsdag laat in de middag
Ik hoop dat ze nog wat prive proviand hebben.
Ik hoorde Maddy daarstraks zeggen dat het dinsdagmorgen tussen 8 en 10 uur zou zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het eerstkomende bezorgmoment is dinsdag laat in de middag
Ik hoop dat ze nog wat prive proviand hebben.
Misschien scheelt het per locatie, maar is het op zijn vroegst dinsdag tussen 16.00 en 19.00quote:Op zondag 9 oktober 2022 16:44 schreef Ireth het volgende:
[..]
Daarstraks had ze het nog over dinsdag tussen 8 en 10 smorgens? Zeker ook al weer pleite dan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |