ik vrees gridstraf van 3 plekkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Dit worden strafpunten voor Verstappen.
Dat is standaard in Q3quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Maanvis het volgende:
dus verstappen moet nog een ker zeggen ze
Ging ie sowieso wel doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Maanvis het volgende:
dus verstappen moet nog een ker zeggen ze
Ik denk moderator @R-woud93 ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Mano_ het volgende:
Moet er wel aan denken dat ik straks alvast boodschappen doe voor morgen. Als Max morgen kampioen wordt ben ik om 9 uur ladderzat
Ja 120!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Dit worden strafpunten voor Verstappen.
Grote kans. Wel leuk voor morgen.quote:
Ik denk eerder op Penalty points op zijn licentie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vrees gridstraf van 3 plekken
Klopt, lando ging ineens naar een hoger tempo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Max wou gewoon naar binnen duiken om ruimte te maken voor de McLaren.
Hij heeft hem totaal niet gezien. Gezien zijn reactie ook niks van de engineer gehoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Max wou gewoon naar binnen duiken om ruimte te maken voor de McLaren.
Jep, was Verstappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier. Dat was dus Verstappen? Dat wordt een grid penalty.
Dat gaat vaak samenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk eerder op Penalty points op zijn licentie.
Zo hoort datquote:
Gebeurde ook niet in een snelle ronde.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel bedankt het publiek.
Beide niet in een snelle ronde, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vrees gridstraf van 3 plekken
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Norris zat niet in een snelle ronde of wel?
Blijf gewoon weg als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt een terechte straf voor Max.
Weer geen WK deze race voor Max
Gun die mensen ook een bakkie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ze zullen ook eens tijdens een sessie iets vinden.
allang hoor....de balans was alweer weg hahahaaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
De trollen zijn ook wakker zie ik.
Daar is wat aan te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg als je niks zinnigs te melden hebt.
Welnee man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt een terechte straf voor Max.
Weer geen WK deze race voor Max
Eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint wel echt vermoeiend te worden al die straffen elke keer na een sessie of race.
Het verschil was echt groot. En Sainz staat volgens mij ook niet boven Leclerc, kan ook redenen hebben.quote:
Moet men zich maar gedragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint wel echt vermoeiend te worden al die straffen elke keer na een sessie of race.
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ze zullen ook eens tijdens een sessie iets vinden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef daNpy het volgende:
Perez kan mooi Ferrari afhouden op p... Laat maar
Als hij hem gewoon even kwijt is vind ik het eerlijk gezegd geen straf, dat net Norris eraan komt is dan jammer maar zo blijf je bezig. Straffen moet je doen als coureurs bewust gevaarlijk rijden of gewoon oliedom bezig zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.
lekker undercuttenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef daNpy het volgende:
Perez kan mooi Ferrari afhouden op p... Laat maar
Onderhandelen over de straf vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.
Ai.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:02 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen verliest een stuk van de diffuser
Ja eens. Daarom willen ze hem even spreken. Was hij hem kwijt, dacht hij dat Norris buitenom kwam, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als hij hem gewoon even kwijt is vind ik het eerlijk gezegd geen straf, dat net Norris eraan komt is dan jammer maar zo blijf je bezig. Straffen moet je doen als coureurs bewust gevaarlijk rijden of gewoon oliedom bezig zijn.
Eerste startrij altijd goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Meestal is de start belangrijker dan de kwalifikatie
Ik had het ook niet over onderhandelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onderhandelen over de straf vind ik ook niks.
Maximaal een reprimande en klaar.quote:
Het is ook geen onderhandelen over de straf. Alleen om de situatie duidelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onderhandelen over de straf vind ik ook niks.
Morgen nog vroeger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi, pole voor Max, niet voor niets vroeg op dit weekend. Morgen afmaken met een overwinning en FL
Dat klopt, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over onderhandelen
Ben toch vaak tussen 5 en 6 wakker. Heb ik wat te doen in de ochtend.quote:
Meteen over de budget cap 2022quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Boete voor RBR wegens afval dumpen op de openbare weg.
Ferrari heeft laten zien dat er veel ruimte voor onderhandelen is..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over onderhandelen
Beetje vroeg om aan de pimpel te gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:04 schreef mikieu het volgende:
Mooie tijd dit. Meer races in Japan graag
Maar goed, het was gewoon gevaarlijk wat er gebeurde. Dat wordt wel een -5quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is ook geen onderhandelen over de straf. Alleen om de situatie duidelijk te krijgen.
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Koeien melken natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben toch vaak tussen 5 en 6 wakker. Heb ik wat te doen in de ochtend.
Oke man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, het was gewoon gevaarlijk wat er gebeurde. Dat wordt wel een -5
Ben je er morgenochtend wel vriend?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje vroeg om aan de pimpel te gaan.
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?
Verschil tussen een goede coureur en een echte coureur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef StephanL het volgende:
Max weet precies hoe zijn auto er uit hoort te zien
Moet ie wel bij de top 3 kunnen blijvenquote:
Beide outlapquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?
Dan heeft het Norris mogelijk beperkt in het aanzetten voor zijn snelle ronde. Dan vind ik een straf wel op zijn plaats.quote:
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ben ik het daar mee eens, zoals hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als hij hem gewoon even kwijt is vind ik het eerlijk gezegd geen straf, dat net Norris eraan komt is dan jammer maar zo blijf je bezig. Straffen moet je doen als coureurs bewust gevaarlijk rijden of gewoon oliedom bezig zijn.
Ver had net zijn snelle ronde gehadquote:
Beetje afhankelijk van wat er vanavond op het programma staat. Ik schat de kans in op zo’n 70% dat ik er morgenochtend ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je er morgenochtend wel vriend?
Nee, Max wilde net aanzetten voor zijn snelle ronde, Norris zette net wat eerder aanquote:
Op beeld wel, maar je zag 2 minuten later dat hij zich op de baan verexcuseerde. Dat kan niet als er 1 al een inlap hadquote:
Denk het niet, aangezien beide in hun outlap zaten. Het is niet zo dat Norris in een snelle ronde zat. Normaal gesproken zou Norris achter Verstappen blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat je wilt weten of Max hem kwijtraakte, of bewust zijn auto opzij gooide omdat hij dacht dat Norris buitenom kwam, etc. Even het plaatje compleet krijgen want was een raar moment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik me laten foppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Op beeld wel, maar je zag 2 minuten later dat hij zich op de baan verexcuseerde. Dat kan niet als er 1 al een inlap had
Haha nee. Dit is toch duidelijk dat het een gevaarlijke situatie opleverde? Tuurlijk was het niet zo bedoeld, maar dat veranderd niks aan situatiequote:
Het was wel heel duidelijk dat tMax hem niet kwijtraakte daar. Die was zijn banden aan het warmen en kreeg geen goede instructies over de naderende Norris.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Omdat je wilt weten of Max hem kwijtraakte, of bewust zijn auto opzij gooide omdat hij dacht dat Norris buitenom kwam, etc. Even het plaatje compleet krijgen want was een raar moment.
Niemand zat op een hot lap idd dus ik verwacht ook geen penalty.
Beide zaten in hun outlap, dus dat kan niet. Beide wilden aanzetten en Verstappen verloor hem daarbij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En als Norris dan net wil gaan aanzetten, het was redelijk in de buurt van start/finish.
Andere dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van de dag doen dan?
Mooi dat jij dat allemaal kan zien en weet vanaf je laptopje in Nederland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het was wel heel duidelijk dat tMax hem niet kwijtraakte daar. Die was zijn banden aan het warmen en kreeg geen goede instructies over de naderende Norris.
Indrinken voor het feestje morgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van de dag doen dan?
Was ook niet nodig want die zat ook nog in zijn outlap. Die zou normaal gesproken niet voorbij Verstappen gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het was wel heel duidelijk dat tMax hem niet kwijtraakte daar. Die was zijn banden aan het warmen en kreeg geen goede instructies over de naderende Norris.
En geen mod die er wat aan doet... Ja, lekker er in mee gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
De trollen zijn ook wakker zie ik.
Denk dat het feit dat het een outlap was voor beide daar niet veel aan veranderdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien beide in hun outlap zaten. Het is niet zo dat Norris in een snelle ronde zat. Normaal gesproken zou Norris achter Verstappen blijven.
AmberGodin.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:12 schreef heywoodu het volgende:
"Misschien wel het belangrijkste weekend van het seizoen!"
Amber![]()
![]()
Als Verstappen en Norris tegelijk aanzetten voor een snelle ronde en Verstappen verliest hem daarbij is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:11 schreef franklop het volgende:
[..]
Denk dat het feit dat het een outlap was voor beide daar niet veel aan veranderd
Telefoon. En als je ogen in je kop hebt dan zie je dat dat niets te maken had met 'de auto kwijt raken'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:11 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Mooi dat jij dat allemaal kan zien en weet vanaf je laptopje in Nederland.
laat dat meiske tochhhquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:12 schreef heywoodu het volgende:
"Misschien wel het belangrijkste weekend van het seizoen!"
Amber![]()
![]()
O dat zeker. Maar het blijft een gevaarlijke situatie. Denk dat hij daar nog wel voor gestraft wordt. Maar we gaan het zienquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:13 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Verstappen en Nortis tegelijker aanzetten voor een snelle ronde en Verstappen verliest hem daarbij is het een ongelukkige samenloop van omstandigheden.
Oke man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:13 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Telefoon. En als je ogen in je kop hebt dan zie je dat dat niets te maken had met 'de auto kwijt raken'.
Het blijft de FIA, dus het kan sowieso alle kanten op.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:14 schreef franklop het volgende:
[..]
O dat zeker. Maar het blijft een gevaarlijke situatie. Denk dat hij daar nog wel voor gestraft wordt. Maar we gaan het zien
Zelfde niveau als mensen die zeggen dat Leclerc de pole heeft gemist door sector drie, of mensen die zeggen dat een voetbalclub de titel mist door dat gelijkspel in de laatste wedstrijd.quote:
Of mensen die zeggen dat Hamilton een kampioenschap heeft verloren in de laatste racequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfde niveau als mensen die zeggen dat Leclerc de pole heeft gemist door sector drie, of mensen die zeggen dat een voetbalclub de titel mist door dat gelijkspel in de laatste wedstrijd.
heeft amber ooit een foutje gemaakt ? behalve dan dat ze een kut en tieten heeft?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zelfde niveau als mensen die zeggen dat Leclerc de pole heeft gemist door sector drie, of mensen die zeggen dat een voetbalclub de titel mist door dat gelijkspel in de laatste wedstrijd.
Nou goed dat jij dat allemaal al gezien hebt. Helaas zitten er niet zulke grote goden bij de stewards dus ben blij dat ze even de moeite nemen om de kant van Max te horen voor ze een eventuele straf uitspreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat Hamilton 2021 heeft verloren in Abu Dhabi.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:16 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:13 schreef heywoodu het volgende:
Wel lekker, F1 al achter de rug, nu de hele dag nog over
Hij heeft er niet gewonnen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:17 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Of mensen die zeggen dat Hamilton 2021 heeft verloren in Abu Dhabi.
Ik mag toch aannemen dat de stewards hier meelezen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:17 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Nou goed dat jij dat allemaal al gezien hebt. Helaas zitten er niet zulke grote goden bij de stewards dus ben blij dat ze even de moeite nemen om de kant van Max te horen voor ze een eventuele straf uitspreken.
Effe alles door google translate halenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat de stewards hier meelezen?
Just a moment everything through Google translate takingquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Effe alles door google translate halen
50 punten aftrek!!!quote:
Kloptquote:
Op welke woorden doel jequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
Max is soms net te eerlijk en moet zijn woorden soms net wat anders kiezen
nee man dan haal je de ziel uit dat mennekequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:21 schreef Peterselieman het volgende:
Max is soms net te eerlijk en moet zijn woorden soms net wat anders kiezen
Zojuist gedaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar dat viaplay die close call niet laat zien op volle snelheid
Dit. Als het Lewis was geweest zouden we vragen voor straf. Max zat hier gewoon fout en te slapen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nee het is alleen hosanna MAX IS ZO GOEEEEED
Na 5 minuten of zo. Terwijl dit hét moment was van de kwaliquote:
Sky is ook niet te doen nu BOEHOE MAX IS ZO STOUTquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat bestaat toch allang niet meer sinds dat fiasco in ik meen Monza?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:24 schreef ZaZoe het volgende:
Horner: Agreement of hold your positions in outlap
Nee, dat was de top ronde van MAXquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:24 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Na 5 minuten of zo. Terwijl dit hét moment was van de kwali
Lege bekers in het grasquote:
Thanxquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
Mooi gedichtje heb je gemaakt.
Als het Lewis was geweest zou dat tevergeefs zijn. Dan krijg je weer een beslissing die er qua Kb's meteen uitspringt vanwege alle bijzondere omstandigheden van het geval waarom Hamilton niet gestraft hoeft te worden. Bijvoorbeeld dat hij eerlijk zegt dat hij fout zat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Als het Lewis was geweest zouden we vragen voor straf. Max zat hier gewoon fout en te slapen.
Skyquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:25 schreef Madhouse11 het volgende:
[..]
Sky is ook niet te doen nu BOEHOE MAX IS ZO STOUT
tot zover de balans hier....quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
maargoed niet in een snelle lap voor beiden......hoe ga je dat straffen ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:24 schreef Newone82 het volgende:
[..]
Dit. Als het Lewis was geweest zouden we vragen voor straf. Max zat hier gewoon fout en te slapen.
Wat een onzin. Max deed gewoon een ultieme poging om vanaf de racelijn te gaan bij het zien aankomen van Norris.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:29 schreef daNpy het volgende:
Zelfs de commentatoren van RTL hadden gezien dat Max zijn achterbanden aan het opwarmen was. Dat daar hier zo'n discussie over is tussen zelfverklaarde experts is tamelijk vreemd ().
iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:41 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
horloges bij RB zijn gelijkgezet op het gentlemen's agreement-frame
Boksen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat er vanavond op het programma staat. Ik schat de kans in op zo’n 70% dat ik er morgenochtend ben.
https://racingnews365.nl/(...)deed-mag-gewoon-nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:31 schreef ZaZoe het volgende:
Maatje Lando zal Max lijkt mij niet veel in de weg leggen bij de stewards
7.00 zoals in de OP staat, waarom lezen mensen nooit?quote:
Vind dat Verstappen een straf moet krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:31 schreef ZaZoe het volgende:
Maatje Lando zal Max lijkt mij niet veel in de weg leggen bij de stewards
Express de outlap verstoren van iemand die helemaal je concurrent niet is met kans op een penalty terwijl je vecht voor het WK klinkt inderdaad erg logisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Max deed gewoon een ultieme poging om vanaf de racelijn te gaan bij het zien aankomen van Norris.
Alsof hij de controle zou verliezen bij het opwarmen van zijn achterbanden.(Waar dit ook ewn vrij idiote plek voor is)
Omdat de OP vaak fouten bevat die niet verbeterd worden als je ze aangeeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
7.00 zoals in de OP staat, waarom lezen mensen nooit?
5.55 tot 10.45quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat de OP vaak fouten bevat die niet verbeterd worden als je ze aangeeft.
op Viaplay stond 6:00 race namelijk
kijk zijn nickname.....kan hij ook niks aan doen hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Express de outlap verstoren van iemand die helemaal je concurrent niet is met kans op een penalty terwijl je vecht voor het WK klinkt inderdaad erg logisch.
Over onzin gesproken.
okee okeequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
5.55 tot 10.45
voorbeschouwing race nabeschouwing
Zal de start van de uitzending wel zijn. De race begint om 7.00 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat de OP vaak fouten bevat die niet verbeterd worden als je ze aangeeft.
op Viaplay stond 6:00 race namelijk
Bekende troll idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kijk zijn nickname.....kan hij ook niks aan doen he
Wie zegt dat dit expres was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Express de outlap verstoren van iemand die helemaal je concurrent niet is met kans op een penalty terwijl je vecht voor het WK klinkt inderdaad erg logisch.
Over onzin gesproken.
De Brittenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit expres was.
foutje was het zeker maar hij ging dwars toen kwam er iemand aan, dat is een klein verschil, ik denk niet dat hij dwars ging omdatquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was gewoon een fout van Max om dwars gaan rijden terwijl er iemand aan kwam
Hij verwachtte niet dat Norris al aangezet had voor de bocht.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
foutje was het zeker maar hij ging dwars toen kwam er iemand aan, dat is een klein verschil, ik denk niet dat hij dwars ging omdat
ow en dan vergeten we plan H nog, Ferrari gaat de pits in dus het was de fout van Ferrariquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:05 schreef Nizno het volgende:
kamp a zegt fout van max kamp b zegt geen fout van max kamp c zegt foutje kamp d zegt ze hebben marcedes genaaid die hadden het kampioenschap allang in hun broekzak kunnen hebben.
laten we gewoon de FIA afwachten en hier geen bitchfights voor 50 posts plaatsen.
Als Norris in zijn snelle ronde zat, ja. Maar dat was niet het geval.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef -XOR- het volgende:
3 plekken gridstraf zou op zich niet geheel onterecht zijn maar ik kook met Engels zout en een 'no further actions' drukt de prijs daarvan behoorlijk.
Dit vind ik echt een non-argument.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Als Norris in zijn snelle ronde zat, ja. Maar dat was niet het geval.
Beetje triest om te claimen dat Verstappen probeer de plek te verdedigen terwijl dat overduidelijk niet zo is. Beetje kinderachtig van Norris.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:05 schreef Newone82 het volgende:
Norris is boos en terecht op Max. Hoopt op penalty.
https://streamable.com/aao8g6
wat ik begreep is dat hij gas gaf en daardoor dwars ging, dat is toch wat anders dan dwars gaan om iemand te blokken, maar hoe dan ook het kan bestraft wordenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij verwachtte niet dat Norris al aangezet had voor de bocht.
Hij ging dwars om ervoor te blijven, omdat hij anders teveel temperatuur in zijn banden zou verliezen. Zoals in de tweede ronde wel bleek toen Norris hetzelfde deed.
Het verschil is dat je dan aan de kant MOET gaan. Dat is hier niet het geval.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een non-argument.
Dat is ook wat ik bedoel. Niet om te blokken maar wel om ervoor te blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat ik begreep is dat hij gas gaf en daardoor dwars ging, dat is toch wat anders dan dwars gaan om iemand te blokken, maar hoe dan ook het kan bestraft worden
maar dan nog kan je een straf krijgen, ik hoop dat hij er met een reprimande vanaf komt, verder geen idee wat voor straffen er voor staanquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
Soms heb je gewoon van die ongelukkige momenten, samenloop van omstandigheden en dit is er imo een van.
Norrisquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:05 schreef Newone82 het volgende:
Norris is boos en terecht op Max. Hoopt op penalty.
https://streamable.com/aao8g6
Maakt de actie niet anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het verschil is dat je dan aan de kant MOET gaan. Dat is hier niet het geval.
Ja, ik ben daar dus geen voorstander van. Straffen moet je doen als iemand echt opzettelijk over de schreef gaat of gewoon oliedom bezig is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog kan je een straf krijgen, ik hoop dat hij er met een reprimande vanaf komt, verder geen idee wat voor straffen er voor staan
jawel, dat is toch gewoon een groot verschil, nu is het afwachten en anders was het gewoon zeker een straf geweestquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maakt de actie niet anders.
inderdaad, beetje afhankelijk van de straf wint hij het van P3 ook welquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar dus geen voorstander van. Straffen moet je doen als iemand echt opzettelijk over de schreef gaat of gewoon oliedom bezig is.
Als ze dit onder het 2e scharen dan moeten zij het weten maar het is niet mijn insteek. Overigens maakt het waarschijnlijk weinig uit morgen want ik verwacht dat Verstappen in de race ook sneller is dan de Ferrari's.
Maakt ook niet uit of Norris nou in een snelle ronde of uitronde zat. Het blijft gevaarlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit vind ik echt een non-argument.
Dus dit vond je slim?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:14 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ja, ik ben daar dus geen voorstander van. Straffen moet je doen als iemand echt opzettelijk over de schreef gaat of gewoon oliedom bezig is.
Als ze dit onder het 2e scharen dan moeten zij het weten maar het is niet mijn insteek. Overigens maakt het waarschijnlijk weinig uit morgen want ik verwacht dat Verstappen in de race ook sneller is dan de Ferrari's.
gevaarlijk wel maar er is toch een verschil dus het maakt wel uitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit of Norris nou in een snelle ronde of uitronde zat. Het blijft gevaarlijk.
Er zijn genoeg precedenten waarbij dit wordt afgedaan met een reprimande of hooguit een strafpunt op de licentie zonder gridstraf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog kan je een straf krijgen, ik hoop dat hij er met een reprimande vanaf komt, verder geen idee wat voor straffen er voor staan
Wellicht nog geen herhaling gezien ofzo, aparte opmerking in elk geval.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:07 schreef franske19 het volgende:
[..]
Beetje triest om te claimen dat Verstappen probeer de plek te verdedigen terwijl dat overduidelijk niet zo is. Beetje kinderachtig van Norris.
Niet het geval dus niet van toepassing voor deze actie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
jawel, dat is toch gewoon een groot verschil, nu is het afwachten en anders was het gewoon zeker een straf geweest
steward Connelly dus we gaan het meemaken al was hij dat in Abu Dhabi ookquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:21 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Er zijn genoeg precedenten waarbij dit wordt afgedaan met een reprimande of hooguit een strafpunt op de licentie zonder gridstraf.
Geen bewuste actie en nu blijkt dat ze beide op een outlap zaten mag je je ook afvragen waarom Norris hem in wil halen en veel vroeger dan anderen aanzet voor zijn snelle ronde. Norris neemt hier ook bewust een risico.
wat bedoel je?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Niet het geval dus niet van toepassing voor deze actie.
Oh god Connelly... verschrikkelijk die man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
steward Connelly dus we gaan het meemaken al was hij dat in Abu Dhabi ook
dat mogen ze herstellen in parc fermequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:27 schreef singha het volgende:
Denk trouwens dat VER meer last gaat krijgen van de afgebroken delen van zijn diffuser dan van een eventuele grid penalty.
Hebben ze ook een versie hoe Bottas Hamilton voorbij moest laten? Wordt een vrij lang filmpje danquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky is nou een item aan het doen over hoe Perez Verstappen er aldoor langs moest laten.
Afwachten inderdaad. Kan vooral de balans en daarmee bijvoorbeeld de bandenslijtage beïnvloeden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:27 schreef singha het volgende:
Denk trouwens dat VER meer last gaat krijgen van de afgebroken delen van zijn diffuser dan van een eventuele grid penalty.
ja dat is ook een heel ernstig vergrijp, je zou denken dat bij een mogelijk kampioenschapsrace van Max, het team van RedBull niet zouden willen dat Perez ook maar een klein stukje helpt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Sky is nou een item aan het doen over hoe Perez Verstappen er aldoor langs moest laten.
Dat had ik niet bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat mogen ze herstellen in parc ferme
logischquote:
Van motoren?quote:
Gooit ie wel zijn eigen ruiten in, omdat ie eerst hoopte op een strafquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
wel mooi dat Norris bij de Stewards dus heeft gezegd dat het een ongelukkig voorval was.
Terecht, anders wilde Max nooit meer CoD met hem spelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
wel mooi dat Norris bij de Stewards dus heeft gezegd dat het een ongelukkig voorval was.
Heel bijzonder, daarstraks zei hij dat inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gooit ie wel zijn eigen ruiten in, omdat ie eerst hoopte op een straf
Coureurs maken zelden een goede beoordeling tijdens een incident.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Daar was inderdaad een hoop gezeik over toen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:39 schreef Nizno het volgende:
[ twitter ]
was dit dan ook een strafpunt geweest?
Op F1TV vertelden ze dat je best veel daaraan mag doen zonder straf.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:27 schreef singha het volgende:
The adrenalin talkingquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:37 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Oja, maar de FIA was echt alleen op de hand van Verstappenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:39 schreef Nizno het volgende:
[ twitter ]
Als het morgen maar niet nog eens gebeurt. Zo'n gekke actie was het niet over de kerbsquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Op F1TV vertelden ze dat je best veel daaraan mag doen zonder straf.
Dat durfden ze vorig jaar niet aan, terwijl ze toen de regels gewoon hadden moeten volgen ...quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:39 schreef Nizno het volgende:
[ twitter ]
Denk dat Max even Lando eraan herinnerde hoe ver het terugvliegen is vanaf Suzuka naar Monaco en hoeveel keer je moet overstappen als je niet met iemand zijn privé vliegtuig kan terugvliegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:38 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Terecht, anders wilde Max nooit meer CoD met hem spelen.
Dus dat Max nu alleen een strafpunt krijgt en verder niets is eigenlijk een te zware straf want vergelijkbaar HAM kreeg hem niet terwijl dat het kampioenschap beïnvloedde.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat durfden ze vorig jaar niet aan, terwijl ze toen de regels gewoon hadden moeten volgen ...
Maar goed, das war einmal en de titel is vorig jaar in de juiste handen gevallen.
Hij zegt dat Verstappen het niet met opzet deed maar dat een coureur wel altijd controle over zijn auto zou moeten houden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:36 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Dat had Verstappen toch ook, anders was hij wel van de baan gevlogen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Hij zegt dat Verstappen het niet met opzet deed maar dat een coureur wel altijd controle over zijn auto zou moeten houden.
Was wat geweest. Geen pole in België, geen in Singapore en dan hier ook niet. Dit had al pole nummer 7 moeten zijn dit jaar. Dan had het 7-8 gestaan tegen LEC.quote:
Ze zijn alleen wel uitgeluld nu ze van de FIA expliciet stellen precendenten te volgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:43 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Max een reprimande, Britjes VIESMAD.
Nee de reprimande is dan ook voor het niet onder controle hebben. Het was geen opzet om Norris te hinderen/in gevaar te brengen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat had Verstappen toch ook, anders was hij wel van de baan gevlogen.
elke Brit gewoon even de actie van vorig jaar onder de neus drukken waarmee HAM uberhaupt geen kans op het kampioenschap zou hebben gehad als die een strafpunt zou hebben gekregenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze zijn alleen wel uitgeluld nu ze van de FIA expliciet stellen precendenten te volgen.
wat bedoel je met strafpunt?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke Brit gewoon even de actie van vorig jaar onder de neus drukken waarmee HAM uberhaupt geen kans op het kampioenschap zou hebben gehad als die een strafpunt zou hebben gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |