Het is ook geen onderhandelen over de straf. Alleen om de situatie duidelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onderhandelen over de straf vind ik ook niks.
Morgen nog vroeger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi, pole voor Max, niet voor niets vroeg op dit weekend. Morgen afmaken met een overwinning en FL
Dat klopt, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over onderhandelen
Ben toch vaak tussen 5 en 6 wakker. Heb ik wat te doen in de ochtend.quote:
Meteen over de budget cap 2022quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Boete voor RBR wegens afval dumpen op de openbare weg.
Ferrari heeft laten zien dat er veel ruimte voor onderhandelen is..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over onderhandelen
Beetje vroeg om aan de pimpel te gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:04 schreef mikieu het volgende:
Mooie tijd dit. Meer races in Japan graag
Maar goed, het was gewoon gevaarlijk wat er gebeurde. Dat wordt wel een -5quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is ook geen onderhandelen over de straf. Alleen om de situatie duidelijk te krijgen.
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.
Koeien melken natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben toch vaak tussen 5 en 6 wakker. Heb ik wat te doen in de ochtend.
Oke man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, het was gewoon gevaarlijk wat er gebeurde. Dat wordt wel een -5
Ben je er morgenochtend wel vriend?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje vroeg om aan de pimpel te gaan.
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?
Verschil tussen een goede coureur en een echte coureur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef StephanL het volgende:
Max weet precies hoe zijn auto er uit hoort te zien
Moet ie wel bij de top 3 kunnen blijvenquote:
Beide outlapquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?
Dan heeft het Norris mogelijk beperkt in het aanzetten voor zijn snelle ronde. Dan vind ik een straf wel op zijn plaats.quote:
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Tot op zekere hoogte ben ik het daar mee eens, zoals hier.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als hij hem gewoon even kwijt is vind ik het eerlijk gezegd geen straf, dat net Norris eraan komt is dan jammer maar zo blijf je bezig. Straffen moet je doen als coureurs bewust gevaarlijk rijden of gewoon oliedom bezig zijn.
Ver had net zijn snelle ronde gehadquote:
Beetje afhankelijk van wat er vanavond op het programma staat. Ik schat de kans in op zo’n 70% dat ik er morgenochtend ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je er morgenochtend wel vriend?
Nee, Max wilde net aanzetten voor zijn snelle ronde, Norris zette net wat eerder aanquote:
Op beeld wel, maar je zag 2 minuten later dat hij zich op de baan verexcuseerde. Dat kan niet als er 1 al een inlap hadquote:
Denk het niet, aangezien beide in hun outlap zaten. Het is niet zo dat Norris in een snelle ronde zat. Normaal gesproken zou Norris achter Verstappen blijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat je wilt weten of Max hem kwijtraakte, of bewust zijn auto opzij gooide omdat hij dacht dat Norris buitenom kwam, etc. Even het plaatje compleet krijgen want was een raar moment.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik me laten foppenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:08 schreef franklop het volgende:
[..]
Op beeld wel, maar je zag 2 minuten later dat hij zich op de baan verexcuseerde. Dat kan niet als er 1 al een inlap had
Haha nee. Dit is toch duidelijk dat het een gevaarlijke situatie opleverde? Tuurlijk was het niet zo bedoeld, maar dat veranderd niks aan situatiequote:
Het was wel heel duidelijk dat tMax hem niet kwijtraakte daar. Die was zijn banden aan het warmen en kreeg geen goede instructies over de naderende Norris.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Omdat je wilt weten of Max hem kwijtraakte, of bewust zijn auto opzij gooide omdat hij dacht dat Norris buitenom kwam, etc. Even het plaatje compleet krijgen want was een raar moment.
Niemand zat op een hot lap idd dus ik verwacht ook geen penalty.
Beide zaten in hun outlap, dus dat kan niet. Beide wilden aanzetten en Verstappen verloor hem daarbij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
En als Norris dan net wil gaan aanzetten, het was redelijk in de buurt van start/finish.
Andere dingenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van de dag doen dan?
Mooi dat jij dat allemaal kan zien en weet vanaf je laptopje in Nederland.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het was wel heel duidelijk dat tMax hem niet kwijtraakte daar. Die was zijn banden aan het warmen en kreeg geen goede instructies over de naderende Norris.
Indrinken voor het feestje morgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat ga je de rest van de dag doen dan?
Was ook niet nodig want die zat ook nog in zijn outlap. Die zou normaal gesproken niet voorbij Verstappen gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het was wel heel duidelijk dat tMax hem niet kwijtraakte daar. Die was zijn banden aan het warmen en kreeg geen goede instructies over de naderende Norris.
En geen mod die er wat aan doet... Ja, lekker er in mee gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
De trollen zijn ook wakker zie ik.
Denk dat het feit dat het een outlap was voor beide daar niet veel aan veranderdquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Denk het niet, aangezien beide in hun outlap zaten. Het is niet zo dat Norris in een snelle ronde zat. Normaal gesproken zou Norris achter Verstappen blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |