ik vrees gridstraf van 3 plekkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Dit worden strafpunten voor Verstappen.
Dat is standaard in Q3quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Maanvis het volgende:
dus verstappen moet nog een ker zeggen ze
Ging ie sowieso wel doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Maanvis het volgende:
dus verstappen moet nog een ker zeggen ze
Ik denk moderator @R-woud93 ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Mano_ het volgende:
Moet er wel aan denken dat ik straks alvast boodschappen doe voor morgen. Als Max morgen kampioen wordt ben ik om 9 uur ladderzat
Ja 120!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Dit worden strafpunten voor Verstappen.
Grote kans. Wel leuk voor morgen.quote:
Ik denk eerder op Penalty points op zijn licentie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vrees gridstraf van 3 plekken
Klopt, lando ging ineens naar een hoger tempo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Max wou gewoon naar binnen duiken om ruimte te maken voor de McLaren.
Hij heeft hem totaal niet gezien. Gezien zijn reactie ook niks van de engineer gehoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Max wou gewoon naar binnen duiken om ruimte te maken voor de McLaren.
Jep, was Verstappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier. Dat was dus Verstappen? Dat wordt een grid penalty.
Dat gaat vaak samenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk eerder op Penalty points op zijn licentie.
Zo hoort datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |