Het is ook geen onderhandelen over de straf. Alleen om de situatie duidelijk te krijgen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onderhandelen over de straf vind ik ook niks.
Morgen nog vroeger.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef _UserName_ het volgende:
Mooi, pole voor Max, niet voor niets vroeg op dit weekend. Morgen afmaken met een overwinning en FL
Dat klopt, maar het gebeurt wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over onderhandelen
Ben toch vaak tussen 5 en 6 wakker. Heb ik wat te doen in de ochtend.quote:
Meteen over de budget cap 2022quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef TweedeKlum het volgende:
Boete voor RBR wegens afval dumpen op de openbare weg.
Ferrari heeft laten zien dat er veel ruimte voor onderhandelen is..quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had het ook niet over onderhandelen
Beetje vroeg om aan de pimpel te gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:04 schreef mikieu het volgende:
Mooie tijd dit. Meer races in Japan graag
Maar goed, het was gewoon gevaarlijk wat er gebeurde. Dat wordt wel een -5quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Het is ook geen onderhandelen over de straf. Alleen om de situatie duidelijk te krijgen.
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.
Koeien melken natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:04 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ben toch vaak tussen 5 en 6 wakker. Heb ik wat te doen in de ochtend.
Oke man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, het was gewoon gevaarlijk wat er gebeurde. Dat wordt wel een -5
Ben je er morgenochtend wel vriend?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje vroeg om aan de pimpel te gaan.
Jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?
Verschil tussen een goede coureur en een echte coureur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef StephanL het volgende:
Max weet precies hoe zijn auto er uit hoort te zien
Moet ie wel bij de top 3 kunnen blijvenquote:
Beide outlapquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Waarom? Moet wel zeggen dat de situatie niet helemaal helder is omdat ik geen geluid had. Zat Max op zijn inlap en Norris in een outlap?
Dan heeft het Norris mogelijk beperkt in het aanzetten voor zijn snelle ronde. Dan vind ik een straf wel op zijn plaats.quote:
Doe normaal man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Maar goed, het was gewoon gevaarlijk wat er gebeurde. Dat wordt wel een -5
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |