iddquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:41 schreef -XOR- het volgende:
![]()
![]()
horloges bij RB zijn gelijkgezet op het gentlemen's agreement-frame
Boksen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:07 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Beetje afhankelijk van wat er vanavond op het programma staat. Ik schat de kans in op zo’n 70% dat ik er morgenochtend ben.
https://racingnews365.nl/(...)deed-mag-gewoon-nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:31 schreef ZaZoe het volgende:
Maatje Lando zal Max lijkt mij niet veel in de weg leggen bij de stewards
7.00 zoals in de OP staat, waarom lezen mensen nooit?quote:
Vind dat Verstappen een straf moet krijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:31 schreef ZaZoe het volgende:
Maatje Lando zal Max lijkt mij niet veel in de weg leggen bij de stewards
Express de outlap verstoren van iemand die helemaal je concurrent niet is met kans op een penalty terwijl je vecht voor het WK klinkt inderdaad erg logisch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:40 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Max deed gewoon een ultieme poging om vanaf de racelijn te gaan bij het zien aankomen van Norris.
Alsof hij de controle zou verliezen bij het opwarmen van zijn achterbanden.(Waar dit ook ewn vrij idiote plek voor is)
Omdat de OP vaak fouten bevat die niet verbeterd worden als je ze aangeeft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:48 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
7.00 zoals in de OP staat, waarom lezen mensen nooit?
5.55 tot 10.45quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat de OP vaak fouten bevat die niet verbeterd worden als je ze aangeeft.
op Viaplay stond 6:00 race namelijk
kijk zijn nickname.....kan hij ook niks aan doen hequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Express de outlap verstoren van iemand die helemaal je concurrent niet is met kans op een penalty terwijl je vecht voor het WK klinkt inderdaad erg logisch.
Over onzin gesproken.
okee okeequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
5.55 tot 10.45
voorbeschouwing race nabeschouwing
Zal de start van de uitzending wel zijn. De race begint om 7.00 uur.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:50 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Omdat de OP vaak fouten bevat die niet verbeterd worden als je ze aangeeft.
op Viaplay stond 6:00 race namelijk
Bekende troll idd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
kijk zijn nickname.....kan hij ook niks aan doen he
Wie zegt dat dit expres was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:49 schreef daNpy het volgende:
[..]
Express de outlap verstoren van iemand die helemaal je concurrent niet is met kans op een penalty terwijl je vecht voor het WK klinkt inderdaad erg logisch.
Over onzin gesproken.
De Brittenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie zegt dat dit expres was.
foutje was het zeker maar hij ging dwars toen kwam er iemand aan, dat is een klein verschil, ik denk niet dat hij dwars ging omdatquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 10:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dit was gewoon een fout van Max om dwars gaan rijden terwijl er iemand aan kwam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |