ik vrees gridstraf van 3 plekkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Dit worden strafpunten voor Verstappen.
Dat is standaard in Q3quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Maanvis het volgende:
dus verstappen moet nog een ker zeggen ze
Ging ie sowieso wel doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Maanvis het volgende:
dus verstappen moet nog een ker zeggen ze
Ik denk moderator @R-woud93 ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Mano_ het volgende:
Moet er wel aan denken dat ik straks alvast boodschappen doe voor morgen. Als Max morgen kampioen wordt ben ik om 9 uur ladderzat
Ja 120!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef raptorix het volgende:
Dit worden strafpunten voor Verstappen.
Grote kans. Wel leuk voor morgen.quote:
Ik denk eerder op Penalty points op zijn licentie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vrees gridstraf van 3 plekken
Klopt, lando ging ineens naar een hoger tempo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Max wou gewoon naar binnen duiken om ruimte te maken voor de McLaren.
Hij heeft hem totaal niet gezien. Gezien zijn reactie ook niks van de engineer gehoord.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef PzKpfw het volgende:
Max wou gewoon naar binnen duiken om ruimte te maken voor de McLaren.
Jep, was Verstappen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik heb geen geluid hier. Dat was dus Verstappen? Dat wordt een grid penalty.
Dat gaat vaak samenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:55 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk eerder op Penalty points op zijn licentie.
Zo hoort datquote:
Gebeurde ook niet in een snelle ronde.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel bedankt het publiek.
Beide niet in een snelle ronde, dus ik denk dat dat wel meevalt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:54 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik vrees gridstraf van 3 plekken
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Norris zat niet in een snelle ronde of wel?
Blijf gewoon weg als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt een terechte straf voor Max.
Weer geen WK deze race voor Max
Gun die mensen ook een bakkie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ze zullen ook eens tijdens een sessie iets vinden.
allang hoor....de balans was alweer weg hahahaaquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef WheeledWarrior het volgende:
De trollen zijn ook wakker zie ik.
Daar is wat aan te doenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:58 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Blijf gewoon weg als je niks zinnigs te melden hebt.
Welnee man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef Newone82 het volgende:
Dit wordt een terechte straf voor Max.
Weer geen WK deze race voor Max
Eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint wel echt vermoeiend te worden al die straffen elke keer na een sessie of race.
Het verschil was echt groot. En Sainz staat volgens mij ook niet boven Leclerc, kan ook redenen hebben.quote:
Moet men zich maar gedragenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het begint wel echt vermoeiend te worden al die straffen elke keer na een sessie of race.
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:57 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, ze zullen ook eens tijdens een sessie iets vinden.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef daNpy het volgende:
Perez kan mooi Ferrari afhouden op p... Laat maar
Als hij hem gewoon even kwijt is vind ik het eerlijk gezegd geen straf, dat net Norris eraan komt is dan jammer maar zo blijf je bezig. Straffen moet je doen als coureurs bewust gevaarlijk rijden of gewoon oliedom bezig zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.
lekker undercuttenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef daNpy het volgende:
Perez kan mooi Ferrari afhouden op p... Laat maar
Onderhandelen over de straf vind ik ook niks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:00 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Dit vind ik eerlijk gezegd wel typisch een moment waarbij je eerst even de coureur wilt spreken.
Ai.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:02 schreef Starflyer het volgende:
Verstappen verliest een stuk van de diffuser
Ja eens. Daarom willen ze hem even spreken. Was hij hem kwijt, dacht hij dat Norris buitenom kwam, etc.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als hij hem gewoon even kwijt is vind ik het eerlijk gezegd geen straf, dat net Norris eraan komt is dan jammer maar zo blijf je bezig. Straffen moet je doen als coureurs bewust gevaarlijk rijden of gewoon oliedom bezig zijn.
Eerste startrij altijd goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Meestal is de start belangrijker dan de kwalifikatie
Ik had het ook niet over onderhandelenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 09:01 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Onderhandelen over de straf vind ik ook niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |