Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die belofte van 6 gratis races? Houden ze zich eraan, dan is vanaf nu alles gratis toch?
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ricciardo ga ik missen volgend jaar.
Ze hebben niet gezegd per jaar. Dus zal wel elk jaar Zandvoort worden die toch al NOS is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die belofte van 6 gratis races? Houden ze zich eraan, dan is vanaf nu alles gratis toch?
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij dat hij er voor het eerst dit jaar goed bij zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sainz > Leclercquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef _UserName_ het volgende:
Wel mooi om te zien dat Sainz goed mee doet, mag ook wel 2e worden.
dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, maar wel heel mogelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen zachte banden. Het wordt toch gruwelijk nat?
Denk dat vorige week toch wel duidelijk geworden is dat dat niet waar is.quote:
Mocht ie willen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen zachte banden. Het wordt toch gruwelijk nat?
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat vorige week toch wel duidelijk geworden is dat dat niet waar is.
Sainz is zich aan het omhoog werken. Heel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Kent hij zijn plaats ook weer eensquote:
Klopt, dat was echt waardeloos.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
Bij viaplay doen ze interviews tenminste niet tijdens een run zoals Jackwat werd ik daar een partij ziedend van
Ze moeten die interviewtjes gewoon lekker doen na de sessie, of althans uitzenden na de sessie.quote:
Ze ontlopen elkaar weinig en het is erg circuit afhankelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Juich jij voor de Duitser?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Vettel haalt even het hele veld in.
LEKKER SEB
Dat zou het beste zijn ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten die interviewtjes gewoon lekker doen na de sessie, of althans uitzenden na de sessie.
Ze zei teveel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef Maanvis het volgende:
Is dat leuke blondje Stefaan ontslagen?
Of zoals Coronel, gewoon even bellen tijdens de racequote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:37 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze moeten die interviewtjes gewoon lekker doen na de sessie, of althans uitzenden na de sessie.
Wij zijn van Duits bloed makker.quote:
Of mail sturen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:38 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Of zoals Coronel, gewoon even bellen tijdens de race
dan moet je geen microfoon in d'r handen drukkenquote:
Beter iets anders.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:38 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dan moet je geen microfoon in d'r handen drukken
Je bent een vriendelijke user.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik juich als neutrale fan voor iedereen.
Bedankt vriend! Jij mag er ook wezen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:39 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Je bent een vriendelijke user.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |