Reken er maar niet opquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die belofte van 6 gratis races? Houden ze zich eraan, dan is vanaf nu alles gratis toch?
Ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ricciardo ga ik missen volgend jaar.
Ze hebben niet gezegd per jaar. Dus zal wel elk jaar Zandvoort worden die toch al NOS is.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Hoe zit het met die belofte van 6 gratis races? Houden ze zich eraan, dan is vanaf nu alles gratis toch?
Ik ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ben blij dat hij er voor het eerst dit jaar goed bij zitquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sainz > Leclercquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:33 schreef _UserName_ het volgende:
Wel mooi om te zien dat Sainz goed mee doet, mag ook wel 2e worden.
dat wist ik niet eensquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:32 schreef exile79 het volgende:
[..]
Dat is nog niet zeker, maar wel heel mogelijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen zachte banden. Het wordt toch gruwelijk nat?
Denk dat vorige week toch wel duidelijk geworden is dat dat niet waar is.quote:
Mocht ie willen.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:34 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Morgen zachte banden. Het wordt toch gruwelijk nat?
1 zwaluw maakt nog geen zomerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat vorige week toch wel duidelijk geworden is dat dat niet waar is.
Sainz is zich aan het omhoog werken. Heel goed.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 08:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Denk dat vorige week toch wel duidelijk geworden is dat dat niet waar is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |