Ja ik zeg het verkeerd, ik bedoel de eliminatieproef, hoe dan ook, dat er iemand uit moetquote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:54 schreef Verida het volgende:
[..]
er horen toch ook niet echt stemmingen bij? Niet zoals bij vorige RLS;s
Als je tenminste bedoelt "stemmingen om iemand weg te sturen" Want dat kan alleen door een eliminatie proef toch?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien willen ze er meer, zodat ze buiten en binnen kunnen
dat is juist het bijzondere deze keer. Ze kunnen iemand aanwijzen voor die proef, of stemmen voor wie die proef moet doen. maar als die persoon de proef behaalt, hoeft deze er niet uit, maar mag iemand aanwijzen die er dan uit moet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik zeg het verkeerd, ik bedoel de eliminatieproef, hoe dan ook, dat er iemand uit moet
Ik wist niet hoe het precies werkt, nu welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is juist het bijzondere deze keer. Ze kunnen iemand aanwijzen voor die proef, of stemmen voor wie die proef moet doen. maar als die persoon de proef behaalt, hoeft deze er niet uit, maar mag iemand aanwijzen die er dan uit moet.
Wel heel erg jammer dat dit pas 1 keer is gebeurd, vaker zou best wel een spektakel kunnen zijn.
Waarom spektakel. Er zijn er in de afgelopen maand al zoveel vertrokken, ik denk dus dat ze het dus even uitmelken met deze 33 totdat er even niemand meer vrijwillig vertrekt. Ik denk dat het niet eerder dan volgende week pas weer zover is dat er een eliminatieopdracht komt...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is juist het bijzondere deze keer. Ze kunnen iemand aanwijzen voor die proef, of stemmen voor wie die proef moet doen. maar als die persoon de proef behaalt, hoeft deze er niet uit, maar mag iemand aanwijzen die er dan uit moet.
Wel heel erg jammer dat dit pas 1 keer is gebeurd, vaker zou best wel een spektakel kunnen zijn.
volgens mij kunnen de bewoners kiezen, en hebben wij als kijker hier dus helemaal geen invloed op. Maar hierdoor weten ze daar in de loods ook helemaal niet hoe de kijker over hun denkt, ze blijven wat dat betreft verstoken van informatiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik wist niet hoe het precies werkt, nu welMaar wie wijst als eerst iemand aan, de bewoners zelf?
Het zal er wel mee te maken hebben dat er al aardig wat bewoners vrijwillig zijn opgestapt, als er dan ook nog eliminatieproeven waren geweest loopt het heel snel leeg.
het zou toch gewoon spektakel kunnen zijn? Geeft heel wat reuring lijkt mij.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:06 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waarom spektakel. Er zijn er in de afgelopen maand al zoveel vertrokken, ik denk dus dat ze het dus even uitmelken met deze 33 totdat er even niemand meer vrijwillig vertrekt. Ik denk dat het niet eerder dan volgende week pas weer zover is dat er een eliminatieopdracht komt...
Het gaf ook al wat reuring/TV momenten toen er vrijwillig vertrokken werd, alleen al de hele opbouw daar naar toe en de beslissing van degene die dat betrof. Het momentum bij een eliminatieopdracht is heel kort.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
het zou toch gewoon spektakel kunnen zijn? Geeft heel wat reuring lijkt mij.
Ja... maar iemand die met tegenzin aan de enkels de loods uit gesleurd wordt, heeft ook wel watquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het gaf ook al wat reuring/TV momenten toen er vrijwillig vertrokken werd, alleen al de hele opbouw daar naar toe en de beslissing van degene die dat betrof. Het momentum bij een eliminatieopdracht is heel kort.
Dat zal allemaal wel meevallen. Ik vond het wel mooi in Utopia, dat Patje er niet uit wilde. Dat gaf wel mooie TV.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja... maar iemand die met tegenzin aan de enkels de loods uit gesleurd wordt, heeft ook wel wat
Idd!quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:12 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zal allemaal wel meevallen. Ik vond het wel mooi in Utopia, dat Patje er niet uit wilde. Dat gaf wel mooie TV.
HAHAHAHAHHA zeker weten dat het voor Marciano is. Die is half Oktober jarig. hebben ze teveel vriendjes gemaakt met de Febo ofzo, dat ze denkt dat ze van alles maar kan vragen aan hun??quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK vraagt aan Maddy om iets aan de Febo te vragen. Ze wil een geheime opdracht van de Febo zodat ze een kadootje kan verdienen voor, ik denk, Marciano als hij jarig is. KimK denkt dat ze in Big Brother zit.
En gelijk SL.
400 euro besteden voor de basis, en voor de rest zooi kopen voor algemeen gebruik, bv goedkoop brood, eieren zodat iedereen gewoon kan pakken wanneer ie wil.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:19 schreef claire3500 het volgende:
[..]
wat gaaf ie aan? Kwam er net weer in
Ja goeie. Zal voor wat reuring zorgen maar is nu ook met het strafkampquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
400 euro besteden voor de basis, en voor de rest zooi kopen voor algemeen gebruik, bv goedkoop brood, eieren zodat iedereen gewoon kan pakken wanneer ie wil.
Dat schreef ik hier vanochtend ook want waarom zo moeilijk doen en koken voor de goegemeente terwijl ze s' middags best voor hun zelf kunnen zorgen. In de avond kun je dan weer gezamenlijk eten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
400 euro besteden voor de basis, en voor de rest zooi kopen voor algemeen gebruik, bv goedkoop brood, eieren zodat iedereen gewoon kan pakken wanneer ie wil.
die 400 komt geloof ik wél uit de prijzenpot. en dat kost dan weer 10.000 euro..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat schreef ik hier vanochtend ook want waarom zo moeilijk doen en koken voor de goegemeente terwijl ze s' middags best voor hun zelf kunnen zorgen. In de avond kun je dan weer gezamenlijk eten.
Dan snap ik ook waarom Erik het over 100 euro had. Hij wil dat als experiment dan wel eens zien wat er dan gaat gebeuren.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die 400 komt geloof ik wél uit de prijzenpot. en dat kost dan weer 10.000 euro..
Ging nu om de 760 die ze verdiend hadden. Jeff vond het zakgeld eigenlijk geen goed idee.. beter 400 voor basis en 360 voor heel veel andere restspullen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:22 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
die 400 komt geloof ik wél uit de prijzenpot. en dat kost dan weer 10.000 euro..
Doet 'ie zich nou voor als Huisdichter? gedichten over daar zittenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben wordt in bescherming genomen door de Febo.
En nu moet het een lied worden .. nepartiesten daar.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doet 'ie zich nou voor als Huisdichter? gedichten over daar zitten
Feitelijk moeten er 3,25 per maand uit. Er zijn er al 6 weg. Dus verwacht pas over een week of 3 weer een eliminatie.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 12:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik zeg het verkeerd, ik bedoel de eliminatieproef, hoe dan ook, dat er iemand uit moet
Het daar zitten is een groot, zwart gat dusquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Doet 'ie zich nou voor als Huisdichter? gedichten over daar zitten
Ik proef de wanhoop dat ze in godsnaam iets moeten verzinnen voor de gunst vd Regiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En nu moet het een lied worden .. nepartiesten daar.
maar is die niet al uitgegeven + zakgeld?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ging nu om de 760 die ze verdiend hadden. Jeff vond het zakgeld eigenlijk geen goed idee.. beter 400 voor basis en 360 voor heel veel andere restspullen.
Ja, is al uitgegeven ... het is nu 'ik weet het beter'.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:26 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
maar is die niet al uitgegeven + zakgeld?
of is dit een nieuwe ¤760?
Hoezo?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ruben wordt in bescherming genomen door de Febo.
Ik weet zeker omdat ze weten dat het te ver gaat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
SL toen hij weer een conspiracy theory aanboorde over iets wat hem aangedaan was.
Totale anarchiequote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:31 schreef Ebinas het volgende:
Jeff vult zijn bidon, keuken dicht of niet
Badminton toernooi .. heeft hij georganiseerd, dus hij moet nu wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Bern wil weer wat regelen....vermoeiende gast.
Dat wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Bern is zo'n regelaar die je op campings wel eens aantreft. Nemen zichzelf ook altijd zo serieus.
Wrs heeft hij dit ook aangegeven toen hij zich aanmeldde en wordt dit dus ook van hem verwacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Bern is zo'n regelaar/regelneef die je op campings wel eens aantreft. Nemen zichzelf ook altijd zo serieus.
ik vind hem een hele gevaarlijke.. het is echt zo’n type die weet hoe die mensen kan manipuleren met dat toontje hoe hij praat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Bern is zo'n regelaar/regelneef die je op campings wel eens aantreft. Nemen zichzelf ook altijd zo serieus.
vind dit nogal een aantijgingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik vind hem een hele gevaarlijke.. het is echt zo’n type die weet hoe die mensen kan manipuleren met dat toontje hoe hij praat.
verbaast me dan ook niet dat hij bij het meest onzekere meisje van de groep is uitgekomen.. zie je vaak bij zulke types
laat ik duidelijker zijn; het is de observatie die ik doe.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind dit nogal een aantijging
Of hij heeft die opdracht mee gekregen vanuit de Febo.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Wrs heeft hij dit ook aangegeven toen hij zich aanmeldde en wordt dit dus ook van hem verwacht.
Het is een engnek, dat is een feit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik vind hem een hele gevaarlijke.. het is echt zo’n type die weet hoe die mensen kan manipuleren met dat toontje hoe hij praat.
verbaast me dan ook niet dat hij bij het meest onzekere meisje van de groep is uitgekomen.. zie je vaak bij zulke types
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:41 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind Ruben en Alicia wel leuker samen, Alicia heeft een positiever invloed ofzo heb ik het idee. Niet zo extreem roddelen..
Een gevaarlijke zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen van Sasha, maar ik vind haar tot nu toe niet onzeker overkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gevaarlijke zelfs
Ik denk ook niet dat Sasha met meest onzekere meisje daar is hoor
Ja helemaal met je eens. Je ziet echt dat mensen anders zijn, als bepaald persoon er niet bij zijn. In dat opzicht mooi om te zien hoe belangrijk invloed van mensen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja.
En sowieso zonder Wanda. Dan is iedereen gewoon een postiever fijner leuker persoon.
Ik vind hem echt een type sportleraar dat de dameskleedkamer binnen komt wandelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een type sportleraar dat de dameskleedkamer binnen komt wandelen.
Ja, super interessant, he?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja helemaal met je eens. Je ziet echt dat mensen anders zijn, als bepaald persoon er niet bij zijn. In dat opzicht mooi om te zien hoe belangrijk invloed van mensen zijn.
SasjeZwitserland is met haar timide nep act net zo link als haar vriendje Bern.. ze hebben elkaar niet voor niets gevondenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Ja klopt, hij is vanavond jarig en vanavond houden ze een mini surprise voor hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi maakt een boek voor (ik denk) Ruben, mag iedereen iets positiefs/leuks inschrijven voor Ruben.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Mooie twist. En een mooi experiment. Hoe wordt iemand opgenomen in de groep of totaal niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:45 schreef claire3500 het volgende:
Toch hoop ik ( ja ik weet dat misschien niet gaat gebeuren) dat er opeens een nieuw iemand of 2 de loods binnenkomt. Ben dan benieuwd naar dynamiek dan en hoe die gene omgaat met de informatie net zoals bij utopia. Ik weet het is geen Utopia.... al lijkt het wel beetje erop
Ja precies! Als het gaat zoals nu voor de komende maanden dan denk ik dat ze het alsnog gaan doen omdat de groep het ook nodig heeft. Ze zijn zo geisoleerd. Mensen gaan anders elkaar afmaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Mooie twist. En een mooi experiment. Hoe wordt iemand opgenomen in de groep of totaal niet.
Ja ben ik met je eens, hij doet zijn best op dat vlak.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:47 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het trouwens stiekem wel leuk dat Bern dit soort dingen organiseert. Bern zelf vind ik mwoa tot nu toe, maar zeker niet heel fout ofzo
Zal niet gebeuren, ze kunnen nu al niet iedereen volgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:45 schreef claire3500 het volgende:
Toch hoop ik ( ja ik weet dat misschien niet gaat gebeuren) dat er opeens een nieuw iemand of 2 de loods binnenkomt. Ben dan benieuwd naar dynamiek dan en hoe die gene omgaat met de informatie net zoals bij utopia. Ik weet het is geen Utopia.... al lijkt het wel beetje erop
Bern is net als Gertje aan het oefenen voor het buitenleven.. waar Gertje duidelijk bij Mr. de Mol wel een baantje wil als presentator wil Bern vast wel teambuilder worden met zijn kutspelletjes organiserenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:47 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het trouwens stiekem wel leuk dat Bern dit soort dingen organiseert. Bern zelf vind ik mwoa tot nu toe, maar zeker niet heel fout ofzo
Ja ik weet echt niet maar ik begrijp echt wel je punten :-). Je hebt ook een punt :-). Toch hoop ik echt heel erg helemaal als dit de komende maanden gaat zijn, ik kan me niet voorstellen dat het dan leuk blijft. Maar hoop dat ik het mis heb :-)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, ze kunnen ze nu al lang niet iedereen volgen.
En leuk zal het alleen voor de streamkijkers zijn.
Op TV moeten karakters herkenbaar zijn voor de kijkers, wat nu al moeilijk is.
Ze zijn met 39 begonnen, dus 1 of 2 extra maakt dan ook niet uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, ze kunnen nu al niet iedereen volgen.
En leuk zal het alleen voor de streamkijkers zijn.
Op TV moeten karakters herkenbaar zijn voor de kijkers, wat nu al moeilijk is.
dat meisje heeft een hoop weggestopte emoties / problemen. dat lees je in haar ogen en de manier hoe zij zich manifesteert..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gevaarlijke zelfs
Ik denk ook niet dat Sasha met meest onzekere meisje daar is hoor
Dat vind ze met name zelf....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:02 schreef Korak het volgende:
Wanda heeft strakke vlechtjes, nu lijkt ze nóg sympathieker
Besteld wel zover ik het weet, dus zal hij het wel deze middag of avond binnenkrijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:03 schreef lojanda het volgende:
Heeft Martin inmiddels zelf ook zijn boodschappen gekregen?
Goedemiddag
Martin heeft een magische bak onder zijn bedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:15 schreef spapaars het volgende:
Heeft Martin zijn boodschappen al?
Zie een bak vol onder z'n bed.
Corrupte ex-manager.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin heeft een magische bak onder zijn bed
Om te gooien naar Ruben als hij de slaapkamer binnenkomt, hij is jarig morgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:21 schreef spapaars het volgende:
Wat is uiteindelijk de bedoeling?
[ afbeelding ]
Echt een groepje binnen de groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:22 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Om te gooien naar Ruben als hij de slaapkamer binnenkomt, hij is jarig morgen.
Word een surprise party.
Maar niet met alle bewoners hoor.
Heeft Wanda gezegd.
Klopt,die vult hij dagelijks aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin heeft een magische bak onder zijn bed
Kan heel goed.quote:
Heb je dat gezien?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,die vult hij dagelijks aan.
Witte boerenzakdoek, ze is voor de boeren?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is Eunie's laatste gimmick? gebeten door een zweefmug?
[ afbeelding ]
Een Aandachtdoekjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Witte boerenzakdoek, ze is voor de boeren?
We hebben niks van de keuken gezien..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
pasta als lunch
zitten er groentes in?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We hebben niks van de keuken gezien..
Dat heb ik zeker meerdere malen gezien.Hij jat alles,quote:
Veel pasta maar weinig groenten en saus zo te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
pasta als lunch
zitten er groentes in?
neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
Moet dat nou zo? is er geen plek aan tafel..
[ afbeelding ]
Heeft niemand nog gezien daar?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker meerdere malen gezien.Hij jat alles,
Om het helemaal compleet te maken: Esther heeft zich afgemeld (met een blessure geloof ik)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
Aaahh berend had zich niet opgegeven
en Esther dus ook niet
Heerlijk 🤨quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Pasta met in stukjes gesneden hamburger
Havermout,melk.pindakaas.Hij kan het,quote:
Ik zag Esther tomaat snijden, ik neem aan voor de sausquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
pasta als lunch
zitten er groentes in?
luxe maaltijd noemen ze datquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Pasta met in stukjes gesneden hamburger
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Havermout,melk.pindakaas.Hij kan het,
Lekker danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Havermout,melk.pindakaas.Hij kan het,
Hebben ze morgen nog een maaltijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Waarom eten Wendy en Babette van één bord?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:39 schreef lojanda het volgende:
Hebben die twee nou mayo op de pasta gedaan 🤐
Blijkbaar doen meer bewoners datquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:39 schreef lojanda het volgende:
Hebben die twee nou mayo op de pasta gedaan 🤐
Dat is wel slim, er ligt genoeg op, wat een portiesquote:
En dit is lunchquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel slim, er ligt genoeg op, wat een porties
Van dat bord kunnen ze nog twee keer met zijn tweeën lunchenquote:
Waar Erik zit te wachten op ontbijt is Martin al klaarquote:
Ja .. watskeburt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
plotseling is Sasha een heel ander mens
Zo hebberig 👎quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar Erik zit te wachten op ontbijt is Martin al klaar
hahahahaha ja haar Nederlands...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
ZOe
Mexx speelt vals
ze heeft je OVERgekocht met koekjes
Nou .. met hoe zij badmintont staat ze er denk ik 2x 3 minuten .Moeite van omkleden niet waard.quote:
Oh rokenquote:
Telefooncel in coming...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:09 schreef Hendrik83 het volgende:
Toch weer te horen gekregen dat ze echt niet mogen praten tijdens het roken.
stiekem lijken ze veel op elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette, Wendy, Martin en Jeff die samen lol hebben. Dat hadden we een week geleden ook niet gedacht.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's keep dreamin'
Dreamin' as the sun goes down
Stars are dancin'
Dancin' as the world turns 'round..
Ik denk de meesten wel. Het is een toernooi. Als je dan bent uitgeschakeld kan je wat anders gaan doen...quote:
Ah ok, wel leuk zijn ze toch weer lekker bezig..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk de meesten wel. Het is een toernooi. Als je dan bent uitgeschakeld kan je wat anders gaan doen...
Oh lekker In een frituur?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Verse friet staat op het menu zo te zien
quote:
yukquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]dat is best wel veel. Hij moet nu oefeningen gaan doen denk ik om zijn buik wat strakker te krijgen. Anders hangt daar straks een schort van leeg vel...
Hoe bedoel je?quote:
Dat is aardig wat!quote:
Volgens mij hebben ze geen frituurpanquote:
Blaadjes van een peperplantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:44 schreef Ebinas het volgende:
groente/kruiden oid
Janet maakt er wat van
[ afbeelding ]
Ovenpatatjes zeiden zequote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze geen frituurpan
Ze gaat soms ver met wat ze allemaal (her)gebruikt, maar toch....crea is ze welquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Blaadjes van een peperplant
Deze deden ze ook al eerderquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze gaat soms ver met wat ze allemaal (her)gebruikt, maar toch....crea is ze wel
Ah ok.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Deze deden ze ook al eerder
Volgens mij zijn zij de enige die het wetenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ah ok.
Wist niet eens dat dat kon met peperplant
Smaakt ook primaquote:
Ik vind het leuk dat ze niks wil verspillenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:44 schreef Ebinas het volgende:
groente/kruiden oid
Janet maakt er wat van
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:49 schreef Ebinas het volgende:
Zo te zien heeft Jeff wel vaker badminton gespeeld
Ah duidelijk dus.quote:
Ja, zij is sowieso een lekker positief mens om naar te kijkenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:49 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat ze niks wil verspillen
En gelukkig maar, zou best wel bijzonder zijn als mogen gaan vragen voor geheime opdrachten.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK tgen Marciano: Ik wou een geheime missie zodat ik iets leuks kon verdienen voor je verjaardag. Maar dat gaat niet door.
Mag dus niet van de Febo.
Je zult het als reuzel in een emmer voor je hebben staanquote:
Brrrquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:58 schreef Korak het volgende:
[..]
Je zult het als reuzel in een emmer voor je hebben staan
wel lekker om te friturenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:58 schreef Korak het volgende:
[..]
Je zult het als reuzel in een emmer voor je hebben staan
Oh okquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Madeleine klaagde over verkoudheid. Ze begint Corona ook. Althans, bij mij wel!
Huphup Berend in een panquote:
Ze denkt dat ze zo wat voorstelt denk ik.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Waarom blijft Maddie gewoon niet 24/7 in haar kantoor. Die vijf minuten dat ze eruit is maakt niet uit, dunkt mij
Berendlul pindaquote:
Tja... Iemand die naar kartonnetjes staart of twee pratende mensen...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:00 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze denkt dat ze zo wat voorstelt denk ik.
Blijkbaar heeft ze dat nodig.
Snelle streamwissel, jammer joh
Kartonnentjes staart?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... Iemand die naar kartonnetjes staart of twee pratende mensen...
Staren, kijken naarquote:
Ik bedoel juist kartonnetjesquote:
Ze heeft toch allerlei notities op karton staan, het liefst liep ze de hele dag met een dikke map rond notities te maken. Een slordige hoop op d'r bureau.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik bedoel juist kartonnetjes![]()
wat bedoel je daarmee?![]()
Ben serieus, 't is nu net of ik je zit te dollen, maar echt niet
Oh verrek, nog niet eens opgelet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze heeft toch allerlei notities op karton staan, het liefst liep ze de hele dag met een dikke map rond notities te maken. Een slordige hoop op d'r bureau.
Geeft niet hoor, ik begreep je verkeerd
quote:
Ik weet het niet, volgens mij wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:15 schreef Charmian het volgende:
Redt madeleine het nog tot manager vandaag of is er al paniek?
Chaotische CENTRAAL, maar voor de rest valt er nog weinig te managen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:15 schreef Charmian het volgende:
Redt madeleine het nog tot manager vandaag of is er al paniek?
oke ik ga even terugzoeken in de cos, hoe laat was dat ongeveer?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Chaotische CENTRAAL, maar voor de rest valt er nog weinig te managen.
11.00 uur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke ik ga even terugzoeken in de cos, hoe laat was dat ongeveer?
En KimD vraagt .. 'zoiets of meer?'quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
dat gaat toch nooit gaar worden. zo'n grote berg patat op 1 plaat
Gaar is overschatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Gadverdammequote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Dat zat ik mij ook af te vragen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Nee Kim is irritantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD en Rupert in musical stand .. voor even is het best grappig.
Het is bijna half zesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
van 12 tot 1 en van half 6 tot half 7 komt er niemand meer in de keuken
Ik zit er nog steeds niet lekker inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan d'r steeds iets beter hebben.
En Kenzy is nog in de keukenquote:
Iedereen zit te paffenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog nooit eerder gelezen.
Is ook gewoon bullshit, maar ja Martin ... dus die moet slechtgepraat worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog nooit eerder gelezen.
en hij gebruikte een leeg melkpak als waterfles.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had zijn eigen havermout gekocht
Wat een aansteller wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Toch is die Esther wel ok. Moet wel om haar lachen, gisteren in de TV uitzending met die bril-gate ook.
Kindermenu maar dan zonder de appelmoesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
op het menu straks: koude patat en slappe voorgegaarde hamburgers
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij gebruikte een leeg melkpak als waterfles.
ik geloof een blaadje sla voor groentenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kindermenu maar dan zonder appelmoes
Patat moet in vet. Oven en air gedoe is kutquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kindermenu maar dan zonder de appelmoes
Een portie koude patat andere portie is nog wel armquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
op het menu straks: koude patat en slappe voorgegaarde hamburgers
Toch nog gezond danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik geloof een blaadje sla voor groenten
En helemaal als het als een berg op elkaar ligt. De enige manier om ovenfriet nog een beetje knapperig te krijgen is, verspreid op de bakplaat, regelmatig keren en heel hoge temperatuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Patat moet in vet. Oven en air gedoe is kut
Dat is nog wat te behappenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:01 schreef Verida het volgende:
[..]
En helemaal als het als een berg op elkaar ligt. De enige manier om ovenfriet nog een beetje knapperig te krijgen is, verspreid op de bakplaat, regelmatig keren en heel hoge temperatuur.
Cheap ass diepvriesburgers, heerlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:04 schreef mangalie het volgende:
Ik dacht dat ze luxe eten kregen vandaag? Vanmiddag pasta met geprakte hamburgers en nu ovenfriet met broodje hamburger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |