Ja precies! Als het gaat zoals nu voor de komende maanden dan denk ik dat ze het alsnog gaan doen omdat de groep het ook nodig heeft. Ze zijn zo geisoleerd. Mensen gaan anders elkaar afmaken.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook benieuwd naar. Mooie twist. En een mooi experiment. Hoe wordt iemand opgenomen in de groep of totaal niet.
Ja ben ik met je eens, hij doet zijn best op dat vlak.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:47 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het trouwens stiekem wel leuk dat Bern dit soort dingen organiseert. Bern zelf vind ik mwoa tot nu toe, maar zeker niet heel fout ofzo
Zal niet gebeuren, ze kunnen nu al niet iedereen volgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:45 schreef claire3500 het volgende:
Toch hoop ik ( ja ik weet dat misschien niet gaat gebeuren) dat er opeens een nieuw iemand of 2 de loods binnenkomt. Ben dan benieuwd naar dynamiek dan en hoe die gene omgaat met de informatie net zoals bij utopia. Ik weet het is geen Utopia.... al lijkt het wel beetje erop
Bern is net als Gertje aan het oefenen voor het buitenleven.. waar Gertje duidelijk bij Mr. de Mol wel een baantje wil als presentator wil Bern vast wel teambuilder worden met zijn kutspelletjes organiserenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:47 schreef Seattle het volgende:
Ik vind het trouwens stiekem wel leuk dat Bern dit soort dingen organiseert. Bern zelf vind ik mwoa tot nu toe, maar zeker niet heel fout ofzo
Ja ik weet echt niet maar ik begrijp echt wel je punten :-). Je hebt ook een punt :-). Toch hoop ik echt heel erg helemaal als dit de komende maanden gaat zijn, ik kan me niet voorstellen dat het dan leuk blijft. Maar hoop dat ik het mis heb :-)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, ze kunnen ze nu al lang niet iedereen volgen.
En leuk zal het alleen voor de streamkijkers zijn.
Op TV moeten karakters herkenbaar zijn voor de kijkers, wat nu al moeilijk is.
Ze zijn met 39 begonnen, dus 1 of 2 extra maakt dan ook niet uit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Zal niet gebeuren, ze kunnen nu al niet iedereen volgen.
En leuk zal het alleen voor de streamkijkers zijn.
Op TV moeten karakters herkenbaar zijn voor de kijkers, wat nu al moeilijk is.
dat meisje heeft een hoop weggestopte emoties / problemen. dat lees je in haar ogen en de manier hoe zij zich manifesteert..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gevaarlijke zelfs
Ik denk ook niet dat Sasha met meest onzekere meisje daar is hoor
Dat vind ze met name zelf....quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:02 schreef Korak het volgende:
Wanda heeft strakke vlechtjes, nu lijkt ze nóg sympathieker
Besteld wel zover ik het weet, dus zal hij het wel deze middag of avond binnenkrijgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:03 schreef lojanda het volgende:
Heeft Martin inmiddels zelf ook zijn boodschappen gekregen?
Goedemiddag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |