Dat wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Bern is zo'n regelaar die je op campings wel eens aantreft. Nemen zichzelf ook altijd zo serieus.
Wrs heeft hij dit ook aangegeven toen hij zich aanmeldde en wordt dit dus ook van hem verwacht.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Bern is zo'n regelaar/regelneef die je op campings wel eens aantreft. Nemen zichzelf ook altijd zo serieus.
ik vind hem een hele gevaarlijke.. het is echt zo’n type die weet hoe die mensen kan manipuleren met dat toontje hoe hij praat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:33 schreef freaky40 het volgende:
Bern is zo'n regelaar/regelneef die je op campings wel eens aantreft. Nemen zichzelf ook altijd zo serieus.
vind dit nogal een aantijgingquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik vind hem een hele gevaarlijke.. het is echt zo’n type die weet hoe die mensen kan manipuleren met dat toontje hoe hij praat.
verbaast me dan ook niet dat hij bij het meest onzekere meisje van de groep is uitgekomen.. zie je vaak bij zulke types
laat ik duidelijker zijn; het is de observatie die ik doe.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
vind dit nogal een aantijging
Of hij heeft die opdracht mee gekregen vanuit de Febo.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:35 schreef Gia het volgende:
[..]
Wrs heeft hij dit ook aangegeven toen hij zich aanmeldde en wordt dit dus ook van hem verwacht.
Het is een engnek, dat is een feit.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik vind hem een hele gevaarlijke.. het is echt zo’n type die weet hoe die mensen kan manipuleren met dat toontje hoe hij praat.
verbaast me dan ook niet dat hij bij het meest onzekere meisje van de groep is uitgekomen.. zie je vaak bij zulke types
Ja.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:41 schreef claire3500 het volgende:
Ik vind Ruben en Alicia wel leuker samen, Alicia heeft een positiever invloed ofzo heb ik het idee. Niet zo extreem roddelen..
Een gevaarlijke zelfsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Ik vind veel dingen van Sasha, maar ik vind haar tot nu toe niet onzeker overkomen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een gevaarlijke zelfs
Ik denk ook niet dat Sasha met meest onzekere meisje daar is hoor
Ja helemaal met je eens. Je ziet echt dat mensen anders zijn, als bepaald persoon er niet bij zijn. In dat opzicht mooi om te zien hoe belangrijk invloed van mensen zijn.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:43 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja.
En sowieso zonder Wanda. Dan is iedereen gewoon een postiever fijner leuker persoon.
Ik vind hem echt een type sportleraar dat de dameskleedkamer binnen komt wandelen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Dat.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:44 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een type sportleraar dat de dameskleedkamer binnen komt wandelen.
Ja, super interessant, he?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:44 schreef claire3500 het volgende:
[..]
Ja helemaal met je eens. Je ziet echt dat mensen anders zijn, als bepaald persoon er niet bij zijn. In dat opzicht mooi om te zien hoe belangrijk invloed van mensen zijn.
SasjeZwitserland is met haar timide nep act net zo link als haar vriendje Bern.. ze hebben elkaar niet voor niets gevondenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:36 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
Ja klopt, hij is vanavond jarig en vanavond houden ze een mini surprise voor hem.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:45 schreef Li0nHeart het volgende:
Djedi maakt een boek voor (ik denk) Ruben, mag iedereen iets positiefs/leuks inschrijven voor Ruben.
Daar ben ik ook benieuwd naar. Mooie twist. En een mooi experiment. Hoe wordt iemand opgenomen in de groep of totaal niet.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:45 schreef claire3500 het volgende:
Toch hoop ik ( ja ik weet dat misschien niet gaat gebeuren) dat er opeens een nieuw iemand of 2 de loods binnenkomt. Ben dan benieuwd naar dynamiek dan en hoe die gene omgaat met de informatie net zoals bij utopia. Ik weet het is geen Utopia.... al lijkt het wel beetje erop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |