Ik weet het niet, volgens mij wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:15 schreef Charmian het volgende:
Redt madeleine het nog tot manager vandaag of is er al paniek?
Chaotische CENTRAAL, maar voor de rest valt er nog weinig te managen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:15 schreef Charmian het volgende:
Redt madeleine het nog tot manager vandaag of is er al paniek?
oke ik ga even terugzoeken in de cos, hoe laat was dat ongeveer?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Chaotische CENTRAAL, maar voor de rest valt er nog weinig te managen.
11.00 uur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
oke ik ga even terugzoeken in de cos, hoe laat was dat ongeveer?
En KimD vraagt .. 'zoiets of meer?'quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
dat gaat toch nooit gaar worden. zo'n grote berg patat op 1 plaat
Gaar is overschatquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Gadverdammequote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Dat zat ik mij ook af te vragen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:18 schreef Charmian het volgende:
Nee Kim is irritantquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
KimD en Rupert in musical stand .. voor even is het best grappig.
Het is bijna half zesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
van 12 tot 1 en van half 6 tot half 7 komt er niemand meer in de keuken
Ik zit er nog steeds niet lekker inquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik kan d'r steeds iets beter hebben.
En Kenzy is nog in de keukenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |