je loopt een beetje achter qua streamsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martin: Ik vind het niet erg om iedere dag de havermout te maken.
Marciano : Dat gaan we niet doen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
van 12 tot 1 en van half 6 tot half 7 komt er niemand meer in de keuken
Al de hele tijd? Hoe lang denk? De streams bleven al steeds hangen. Ik heb net al opgestart.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
je loopt een beetje achter qua streams
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Marciano : Dat gaan we niet doen.
Ze beginnen pas..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zijn ze nog aan het overleggen
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
Martin wil wel elke dag havermout maken
5 minuten?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
Martin: Ik vind het niet erg om iedere dag de havermout te maken.
Jeetje, sorry, ik had ook niet terug gelezen anders had ik jouw post al over de havermout gezien. En ook bedankt om dit topic te openen want zag net dat ik de laatste post had in het vorige topic.quote:
ja precies, die indruk kreeg ik ook. Dat ze dacht, maak er dan maar een zooitje van, ik ga wel relaxenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze had haar vinger op kunnen steken .. we zullen straks waarschijnlijk horen dat ze heeft gedacht .. fuck it
geeft nietquote:
quote:
ik snap het welquote:
quote:
Snap hem op zich wel. Ik zou het met broodjes smeren hebbenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
Leila
ik kan zelf ook koffie zetten
niet alles hoeft bepaald te worden
ik heb bonenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Snap hem op zich wel. Ik zou het met broodjes smeren hebben
Dure koffie hebben ze... ik heb een halve kilo koffie voor 1- nog-iets
Grijze bonen?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb bonen
1 kilo voor een tientje
geen idee hoeveel kopjes er uit gaan
doe er meer dan een week mee
nee K en Gquote:
das duurquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:43 schreef spapaars het volgende:
Die Berend, iedereen een pak koffie.
Doe dan een Nespressomachine kopen en geef iedereen een aantal koffiecups.
Leuk voor onsquote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:43 schreef greysbones het volgende:
Maddy wordt de nieuwe Furhrer
zij bepaald
dit gaat zo veel gezeur opleveren
Kwaliteit mag wat kosten, dan vreten ze maar wat minder chips.quote:
Bezuinigen op thee, ppff dat zet ook geen zode aan de dijk.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 11:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
pfff 3 theezakjes per dag gaat ze neerleggen
Ik drink geen thee, maar kom op zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |