Iedereen zit te paffenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog nooit eerder gelezen.
Is ook gewoon bullshit, maar ja Martin ... dus die moet slechtgepraat worden.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik heb het hier nog nooit eerder gelezen.
en hij gebruikte een leeg melkpak als waterfles.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:50 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had zijn eigen havermout gekocht
Wat een aansteller wel.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:47 schreef freaky40 het volgende:
Toch is die Esther wel ok. Moet wel om haar lachen, gisteren in de TV uitzending met die bril-gate ook.
Kindermenu maar dan zonder de appelmoesquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
op het menu straks: koude patat en slappe voorgegaarde hamburgers
Klopt.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:51 schreef Verida het volgende:
[..]
en hij gebruikte een leeg melkpak als waterfles.
ik geloof een blaadje sla voor groentenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kindermenu maar dan zonder appelmoes
Patat moet in vet. Oven en air gedoe is kutquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:58 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kindermenu maar dan zonder de appelmoes
Een portie koude patat andere portie is nog wel armquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:57 schreef Charmian het volgende:
op het menu straks: koude patat en slappe voorgegaarde hamburgers
Toch nog gezond danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 17:59 schreef Charmian het volgende:
[..]
ik geloof een blaadje sla voor groenten
En helemaal als het als een berg op elkaar ligt. De enige manier om ovenfriet nog een beetje knapperig te krijgen is, verspreid op de bakplaat, regelmatig keren en heel hoge temperatuur.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Patat moet in vet. Oven en air gedoe is kut
Dat is nog wat te behappenquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:01 schreef Verida het volgende:
[..]
En helemaal als het als een berg op elkaar ligt. De enige manier om ovenfriet nog een beetje knapperig te krijgen is, verspreid op de bakplaat, regelmatig keren en heel hoge temperatuur.
Cheap ass diepvriesburgers, heerlijkquote:Op donderdag 6 oktober 2022 18:04 schreef mangalie het volgende:
Ik dacht dat ze luxe eten kregen vandaag? Vanmiddag pasta met geprakte hamburgers en nu ovenfriet met broodje hamburger..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |