Martin heeft een magische bak onder zijn bedquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:15 schreef spapaars het volgende:
Heeft Martin zijn boodschappen al?
Zie een bak vol onder z'n bed.
Corrupte ex-manager.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin heeft een magische bak onder zijn bed
Om te gooien naar Ruben als hij de slaapkamer binnenkomt, hij is jarig morgen.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:21 schreef spapaars het volgende:
Wat is uiteindelijk de bedoeling?
[ afbeelding ]
Echt een groepje binnen de groep.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:22 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Om te gooien naar Ruben als hij de slaapkamer binnenkomt, hij is jarig morgen.
Word een surprise party.
Maar niet met alle bewoners hoor.
Heeft Wanda gezegd.
Klopt,die vult hij dagelijks aan.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Martin heeft een magische bak onder zijn bed
Kan heel goed.quote:
Heb je dat gezien?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Klopt,die vult hij dagelijks aan.
Witte boerenzakdoek, ze is voor de boeren?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:26 schreef 5thencounter het volgende:
Wat is Eunie's laatste gimmick? gebeten door een zweefmug?
[ afbeelding ]
Een Aandachtdoekjequote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:28 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Witte boerenzakdoek, ze is voor de boeren?
We hebben niks van de keuken gezien..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
pasta als lunch
zitten er groentes in?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
We hebben niks van de keuken gezien..
Dat heb ik zeker meerdere malen gezien.Hij jat alles,quote:
Veel pasta maar weinig groenten en saus zo te zienquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
pasta als lunch
zitten er groentes in?
neequote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:31 schreef 5thencounter het volgende:
Moet dat nou zo? is er geen plek aan tafel..
[ afbeelding ]
Heeft niemand nog gezien daar?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat heb ik zeker meerdere malen gezien.Hij jat alles,
Om het helemaal compleet te maken: Esther heeft zich afgemeld (met een blessure geloof ik)quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:32 schreef greysbones het volgende:
Aaahh berend had zich niet opgegeven
en Esther dus ook niet
Heerlijk 🤨quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Pasta met in stukjes gesneden hamburger
Havermout,melk.pindakaas.Hij kan het,quote:
Ik zag Esther tomaat snijden, ik neem aan voor de sausquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:29 schreef greysbones het volgende:
pasta als lunch
zitten er groentes in?
luxe maaltijd noemen ze datquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:35 schreef Deisyy het volgende:
Pasta met in stukjes gesneden hamburger
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Havermout,melk.pindakaas.Hij kan het,
Lekker danquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Havermout,melk.pindakaas.Hij kan het,
Hebben ze morgen nog een maaltijdquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:39 schreef Deisyy het volgende:
Waarom eten Wendy en Babette van één bord?
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:39 schreef lojanda het volgende:
Hebben die twee nou mayo op de pasta gedaan 🤐
Blijkbaar doen meer bewoners datquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:39 schreef lojanda het volgende:
Hebben die twee nou mayo op de pasta gedaan 🤐
Dat is wel slim, er ligt genoeg op, wat een portiesquote:
En dit is lunchquote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is wel slim, er ligt genoeg op, wat een porties
Van dat bord kunnen ze nog twee keer met zijn tweeën lunchenquote:
Waar Erik zit te wachten op ontbijt is Martin al klaarquote:
Ja .. watskeburt?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:45 schreef greysbones het volgende:
plotseling is Sasha een heel ander mens
Zo hebberig 👎quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar Erik zit te wachten op ontbijt is Martin al klaar
hahahahaha ja haar Nederlands...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 14:49 schreef greysbones het volgende:
ZOe
Mexx speelt vals
ze heeft je OVERgekocht met koekjes
Nou .. met hoe zij badmintont staat ze er denk ik 2x 3 minuten .Moeite van omkleden niet waard.quote:
Oh rokenquote:
Telefooncel in coming...quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:09 schreef Hendrik83 het volgende:
Toch weer te horen gekregen dat ze echt niet mogen praten tijdens het roken.
stiekem lijken ze veel op elkaarquote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Babette, Wendy, Martin en Jeff die samen lol hebben. Dat hadden we een week geleden ook niet gedacht.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leave a little sparkle, wherever you go. ✨️
Ik denk de meesten wel. Het is een toernooi. Als je dan bent uitgeschakeld kan je wat anders gaan doen...quote:
Ah ok, wel leuk zijn ze toch weer lekker bezig..quote:Op donderdag 6 oktober 2022 15:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk de meesten wel. Het is een toernooi. Als je dan bent uitgeschakeld kan je wat anders gaan doen...
Oh lekker In een frituur?quote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:27 schreef Mrsloveable het volgende:
Verse friet staat op het menu zo te zien
quote:
yukquote:Op donderdag 6 oktober 2022 16:35 schreef Verida het volgende:
[..]dat is best wel veel. Hij moet nu oefeningen gaan doen denk ik om zijn buik wat strakker te krijgen. Anders hangt daar straks een schort van leeg vel...
Hoe bedoel je?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |