Je wilde gewoon die geniale TT erin gooien hequote:
Dat gaan we volgen... ik zie liefst Para-Maddy op haar bek gaan... maar die gaat het niet worden.. maar KeukenMama ben ik bangquote:Op woensdag 28 september 2022 15:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker, alleen is de vraag, houden de oudjes het vol.
Ik hoorde het ook maar niet helemaal en vroeg mij dan weer af, hadden ze het over de hottub en dat die is schoongemaakt met dreft? Ik zit nu te hopen dat ie niet goed is nagespoeld dan en dat het later gaat schuimen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gebruiken ze nu serieus Dreft en geen huismerk?
Ze hebben het ermee schoongemaaktquote:Op woensdag 28 september 2022 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook maar niet helemaal en vroeg mij dan weer af, hadden ze het over de hottub en dat die is schoongemaakt met dreft? Ik zit nu te hopen dat ie niet goed is nagespoeld dan en dat het later gaat schuimen.
Nee ik zat te wachten , ben soms nogal ongeduldigquote:Op woensdag 28 september 2022 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je wilde gewoon die geniale TT erin gooien he
Oeh hoop stijgt bij mij nu, anderzijds zit er al water in en het schuimt nog niet, misschien als ze erin gaan.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben het ermee schoongemaakt
Geeft niet, keek net wie het dichtgooide en toen was er een nieuwequote:Op woensdag 28 september 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik zat te wachten , ben soms nogal ongeduldig
Beter dan gore mensenrestjes lucht. Maar voor hoe lang he die lekkere geur, ligt aan de mensenrestjes vermoed ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gekookte Dreft ruikt vast lekker
Gaan ze allemaal onderuit omdat het bad zo glad is en Klef&Klef die uit elkaars armen schietenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh hoop stijgt bij mij nu, anderzijds zit er al water in en het schuimt nog niet, misschien als ze erin gaan.
Niet nodig om daar onzeker van te wordenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geeft niet, keek net wie het dichtgooide en toen was er een nieuwe![]()
Ik ben wel blij dat je het deed, want ik weet nooit een leuke TT en wordt dan onzeker en zo
Ja idd, beter dan een urinelucht iigquote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beter dan gore mensenrestjes lucht. Maar voor hoe lang he die lekkere geur, ligt aan de mensenrestjes vermoed ik.
Na even nadenken wil ik ook wel madeleine als manager deze maand, inderdaad voor de drama die zeker gaat komen op wat voor manier dan ook. En Janet, tja, beetje lastig te voorspellen wat die gaat doen dan een maand lang, madeleine gaat gewoon keihard op haar bek ja.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaan we volgen... ik zie liefst Para-Maddy op haar bek gaan... maar die gaat het niet worden.. maar KeukenMama ben ik bang
Oh ja, glad ook nog ja. ff in de gaten houden die hottub vandaag.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaan ze allemaal onderuit omdat het bad zo glad is en Klef&Klef die uit elkaars armen schieten
Zou mooi zijn, ook geen medelijden mee.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na even nadenken wil ik ook wel madeleine als manager deze maand, inderdaad voor de drama die zeker gaat komen op wat voor manier dan ook. En Janet, tja, beetje lastig te voorspellen wat die gaat doen dan een maand lang, madeleine gaat gewoon keihard op haar bek ja.
Ja en ja, sommige zeggen dat, dat zijn dan volgens mij de inbadplassers, die zeggen dat het van het hout komt.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd, beter dan een urinelucht iig
Die volgens sommigen van het hout afkomt?
Die zijn er.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zat net boven en toen bedacht ik me ineens van goh zouden er ooit COSsers meedoen met dit soort programma's of zich er minstens voor opgeven
Getatoeëerde kleuterquote:Op woensdag 28 september 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
Marciano weer aan het janken en boos doen
Nee, wij weten hoe het werkt en hoe er over je geluld wordt dus geven ons zelf niet op. Nou ja, ikke dan toch iig.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zat net boven en toen bedacht ik me ineens van goh zouden er ooit COSsers meedoen met dit soort programma's of zich er minstens voor opgeven
Okéquote:
Kweet alleen een moeder van iemand in bb en dan dgk bewoners die er wel eens zijn, Erik nog niet gezien nu, wel tijdens bbquote:
Renevanlarenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet alleen een moeder van iemand in bb en dan dgk bewoners die er wel eens zijn, Erik nog niet gezien nu, wel tijdens bb
Mijn wasmachine roept me net.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:14 schreef Ebinas het volgende:
Tijd voor wat anders maar even.
Saai stukkie nu
Keek al UTO , dus van geleden en deed twee jaar geleden mee ,of vorig jaarquote:Op woensdag 28 september 2022 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hele bekende naam van hier, heeft die zich opgegeven? Of mee gedaan?
Nou, er is niks mis met d'r figuur, vind ik, ik vind haar wel sexy. Alleen ze showt zo en dat vind ik irritantquote:Op woensdag 28 september 2022 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel respect voor haar dat het haar geen reet uitmaakt hoe ze er dus bij loopt.
Jemig zeg, weet je ook de naam. Heb allebei de laatste 2 BB gezien (althans 2e niet afgekeken) maar wie was het dan. Of mogen we dat niet weten?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Kenzy Flapvel
[ afbeelding ]
[..]
Keek al UTO , dus van geleden en deed twee jaar geleden mee ,of vorig jaar
Ja ik heb geprobeerd het beter te maken maar is ook een beetje misluktquote:
Die zei ik netquote:Op woensdag 28 september 2022 15:18 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Jemig zeg, weet je ook de naam. Heb allebei de laatste 2 BB gezien (althans 2e niet afgekeken) maar wie was het dan. Of mogen we dat niet weten?
Zou ik ook begrijpen
quote:Op woensdag 28 september 2022 15:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die zei ik net![]()
misschien heb ik hem niet goed
Ik weet het zekerquote:Op woensdag 28 september 2022 15:20 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Je mot het wel zeker weten he.
Absoluut niets mis mee, hoort erbij een beetje vet, vind ik, alleen dat ze zo rond durft te lopen, ik vind dat dan weer stoer.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nou, er is niks mis met d'r figuur, vind ik, ik vind haar wel sexy. Alleen ze showt zo en dat vind ik irritant
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 15:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Absoluut niets mis mee, hoort erbij een beetje vet, vind ik, alleen dat ze zo rond durft te lopen, ik vind dat dan weer stoer.
Ik heb nu in mijn geheugen dat het die jonge man was in een latere bb die er als eerste uitging dan. En zijn moeder die later hier kwam posten. Volgens mij post ie nu niet meer, zullen wij cossers die dan ook hebben weggejaagd.quote:
Ja potver, had me er net bij neergelegd.quote:
quote:Op woensdag 28 september 2022 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nu in mijn geheugen dat het die jonge man was in een latere bb die er als eerste uitging dan. En zijn moeder die later hier kwam posten. Volgens mij post ie nu niet meer, zullen wij cossers die dan ook hebben weggejaagd.![]()
![]()
Was denk ik die jonge man ja, potver, zo geen zin om te googlen. Denk dat wij beide de goede in ons hoofd hebben nu.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja potver, had me er net bij neergelegd.
Weet nog niet welke speler het dan was.
Die vanwaar zijn moeder hier ook zat?
Ik snaputgewoonniet
Ik ben even wegquote:Op woensdag 28 september 2022 15:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Was denk ik die jonge man ja, potver, zo geen zin om te googlen. Denk dat wij beide de goede in ons hoofd hebben nu.
Ik weet eigenlijk niet wat erger is nu, weerwolven of iedere keer een meditatieronde mee moeten kijken met uuuuuhhhhhhmmmmmm geluiden en zo.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Omg niet weer dat.
Wordt dat soms bij iedere RLS in hun oor gefluisterd door de FEBO of zo
Ja die is zeker weggejaagd(die moeder) maar die zoon was toch niet renevanlaren? die postte hier al best lang maar niet meer gezienquote:Op woensdag 28 september 2022 15:22 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb nu in mijn geheugen dat het die jonge man was in een latere bb die er als eerste uitging dan. En zijn moeder die later hier kwam posten. Volgens mij post ie nu niet meer, zullen wij cossers die dan ook hebben weggejaagd.![]()
![]()
Wasmachine wacht maar ff want...quote:Op woensdag 28 september 2022 15:25 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja die is zeker weggejaagd(die moeder) maar die zoon was toch niet renevanlaren? die postte hier al best lang maar niet meer gezien
Maddie, transparantie en eerlijkheid belovenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:24 schreef freaky40 het volgende:
Heeft iemand al de filmpjes van de presentaties van Janet en Maddie? Net gemist.
Luie hondquote:
gewoon over t hek gooienquote:Op woensdag 28 september 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg de neiging er even naartoe te fietsen, de akkoorden te laten zien aan Jasper en dan weer naar huis te gaan. Alleen uit angst voor jullie reacties laat ik het zitten
quote:Op woensdag 28 september 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Luie hond
Hij dan, niet jij
Ze hebben een gitaar gewenst, geen hond kan er dus mee omgaan.. laat ze stikken in dat dingquote:Op woensdag 28 september 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik krijg de neiging er even naartoe te fietsen, de akkoorden te laten zien aan Jasper en dan weer naar huis te gaan. Alleen uit angst voor jullie reacties laat ik het zitten
Dat hij ( van die moeder die hier zat) dus rene zou zijn???? Kan het me niet echt meer herinneren. Tja in hoeverre kun je er om vragen om weggepest te worden?? pesten en wegjagen is niet goed maar ze was een beetje tja ik weet het niet precies meer..op de borst slaanderig om het maar apart te noemen, weet het niet exact meer maar was genoeg om haar hier weg te krijgen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:26 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wasmachine wacht maar ff want...
Oh is dat nog echt zo ook, dat die moeder dan is weggepest, ik lees niet vaak terug dus mis wel eens wat.![]()
En nee geen renevanlaren meer gezien inderdaad. En tja ik weet het dus niet zeker he, puzzie zegt het.
Doenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat ben je toch weer lekker positiefquote:Op woensdag 28 september 2022 15:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben een gitaar gewenst, geen hond kan er dus mee omgaan.. laat ze stikken in dat ding
Allangquote:Op woensdag 28 september 2022 15:32 schreef Sestra666 het volgende:
nog geen presentaties geweest, neem ik aan?
hij mag ab in de heimatquote:Op woensdag 28 september 2022 15:32 schreef Ebinas het volgende:
Allemaal ook zo kneiterhard gewerkt.
Tijd voor welverdiende rustpauze
[ afbeelding ]
quote:
Al geweest geloof ikquote:Op woensdag 28 september 2022 15:32 schreef Sestra666 het volgende:
nog geen presentaties geweest, neem ik aan?
ik kijkte nu aflev.13 ik weest niet dat het isquote:Op woensdag 28 september 2022 15:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik weet.
Kan geen goed meer doen bij jou
Ik kijk geen afleveringen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijkte nu aflev.13 ik weest niet dat het is
maar moest snikken
JAA / [JAA TV / LIVE #2] Kick-off op 4 september! Deel 2quote:Op woensdag 28 september 2022 15:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kijk geen afleveringen.
Mss moet je daar een topic voor openen, is er nog niet zag ik
Oh, die sloeg ik over omdat live, maar blijkbaar uitzendingen in het algemeenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JAA / [JAA TV / LIVE #2] Kick-off op 4 september! Deel 2
Misschien dan toch Kim kapperquote:
Ik vond de tt ook wat onduidelijk, dus heb hem aangepast JAA / [JAA TV / LIVE #2] Een jaar van je leven #2quote:Op woensdag 28 september 2022 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, die sloeg ik over omdat live, maar blijkbaar uitzendingen in het algemeen
Oh daar is Ruben, ik zoeken, wachten staat hij gewoon de was te vouwen nuquote:Op woensdag 28 september 2022 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben loopt weer lekker te schelden: wat is dit ongelooflijk KUT geregeld zeg, ongelooflijk.
Marciano in de vorm van Kim zeker.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Vanavond gaat Marciano zijn boekje opengooien
Ik kon hem ook niet vinden maar hoorde hem alleen bij de streams op tafeltennis. En vouwen, hij doet een poging.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh daar is Ruben, ik zoeken, wachten staat hij gewoon de was te vouwen nu![]()
Van Alicia met Isaac ging over Jeffrey volgens mijquote:Op woensdag 28 september 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Dan ging dat van Alicia wss niet over Marciano.
Oh? Maar daar is ze toch goed mee? Of niet meer?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Van Alicia met Isaac ging over Jeffrey volgens mij
ze heft een friend butenquote:Op woensdag 28 september 2022 16:01 schreef mario390 het volgende:
het kann niet kim d zwanger zijn de had binnen geen
gv wanneer dann is het kim kakster
Neeeeee, niet meer. Babet ook niet meer. Was gisteren na uitval Jeff tegen Martin tijdens centraal een heel gesprek over op de slaapkamer tussen Babet, Alicia en Rupert. Allemaal team Martinquote:Op woensdag 28 september 2022 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Maar daar is ze toch goed mee? Of niet meer?
Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
De stem zei elice ipv alicia, alicia zegt ook, ik ben geen elicevoor microfoon controle, was raar, ik hoorde het ook en dacht wie de fuck is elice
Wat een teleurstelling dan , want ik vond wel dat hij gelijk hadquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Neeeeee, niet meer. Babet ook niet meer. Was gisteren na uitval Jeff tegen Martin tijdens centraal een heel gesprek over op de slaapkamer tussen Babet, Alicia en Rupert. Allemaal team Martin
soms zegt ze t wel goed, heel raarquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
De stem zei elice ipv alicia, alicia zegt ook, ik ben geen elicevoor microfoon controle, was raar, ik hoorde het ook en dacht wie de fuck is elice
Zit die daar live dan, lijkt me dat het allemaal opnames zijn onder knoppies waar hun naam opstaat.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
soms zegt ze t wel goed, heel raar
Ik vind Jeff leuk, maar de uitval te hard. Maar ja, het is een spel dus Martin moet gewoon kunnen incasserenquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling dan , want ik vond wel dat hij gelijk had
Dat was volgens mij René uit de laatste BBquote:Op woensdag 28 september 2022 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja potver, had me er net bij neergelegd.
Weet nog niet welke speler het dan was.
Die vanwaar zijn moeder hier ook zat?
Ik snaputgewoonniet
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was volgens mij René uit de laatste BB
Waar heb je het nou over?quote:Op woensdag 28 september 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
ja maar somige hier vergeten altijd bij schrijven dat d of
k van de kim herbijzetten dann weet niemand om wie het gaat
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Kwestie van tijd en dan wordt de eerste smartphone de loods in gedropt als er echt zo weinig gebeurd nu. Ze mogen dan een bedrijf of verschillende bedrijfjes op gaan zetten.
Dat is half uur geleden of zowquote:Op woensdag 28 september 2022 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
van de 2 kim´s waar het vor 5 min
over ging
Naja... het zijn ook net twee puppy'squote:Op woensdag 28 september 2022 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verliefd zijn is leuk, elkaar uitdagen is leuk, maar de hele dag als een hond geaaid worden, daar word je toch helemaal gestoord van?
nee hoor seite 5,6quote:Op woensdag 28 september 2022 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is half uur geleden of zow
Daar doe ik niet aan.quote:
En dan weer boos als niet iedereen mee wil doen met zijn stomme sport opdrachtjes.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Pff, tafeltenistournooi waar heb ik dat eerder gezien...uiteraard Bern die dit weer gaat organiseren...
ik zou ook gek worden daar, maar dat weet ik van mezelf. zij is gewoon dom dat ze meedoet danquote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
Muurbloempje irriteert zich aan de mensen en haar omgeving en gaat even weg, sacha.
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijdquote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef puzziepie het volgende:
Oma gaat naar bed , opa nog een kusje geven.
[ afbeelding ]
Meer respect voor hem dan voor haarquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijd
Bern is een lulquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijd
Ze was een beetje domquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zou ook gek worden daar, maar dat weet ik van mezelf. zij is gewoon dom dat ze meedoet dan
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze was een beetje domen ik zou ook niet meedoen, ken mezelf ook goed genoeg.
Oh ja, jij vindt haar leuk, zou jij dan echt heel de dag voor haar willen zorgen, ok ze heeft een leuk gezichtje maar die hele houding? En ja, ziek geweest blah blah blah, doe dan niet mee en ga er gewoon uit.quote:
Zou ook nooit aan zoiets meedoen, de hel dag hangen, sporten slapen, kaarten, zou echt gek worden (en graatmager)quote:Op woensdag 28 september 2022 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze was een beetje domen ik zou ook niet meedoen, ken mezelf ook goed genoeg.
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Jaquote:
Soms waarschijnlijk wel, denk ik dan... iets met in het verleden wel geloof ik, maar niet altijd natuurlijk, soms is het gewoon echt een check omdat een microfoon is afgedwaald.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou het kloppen dat ze een zendercheck moeten doen bij bepaalde onderwerpen? Dat denken ze daar...
Ja, net dachten ze afgekapt te wordenquote:Op woensdag 28 september 2022 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms waarschijnlijk wel, denk ik dan... iets met in het verleden wel geloof ik, maar niet altijd natuurlijk, soms is het gewoon echt een check omdat een microfoon is afgedwaald.
Ja hoorde het maar was bij wendy en haar microfoon zat zowat op haar rug dus was een gewone check maar zij dacht inderdaad dat ze iets zei wat niet mocht.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, net dachten ze afgekapt te worden
En zij mag als dank klaar liggen en kriebelen?quote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Seattle het volgende:
Alicia wil niet meer met Jeff chillen. Vertrouwt hem niet meer
Wowquote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Seattle het volgende:
Zolang we het niet zien, prima, ff gewisseld naar alicia en KIM D (speciaal voor mario) en alicia zij iets als het zo is ga ik gewoon weg, verder geen idee wat ze bespreken.quote:
Ja schijnbaar, engine houd van rustige onderdanige bazige dames.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij mag als dank klaar liggen en kriebelen?
Ohw over jeff dus.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Seattle het volgende:
Iedereen is nu anti Jeff?quote:Op woensdag 28 september 2022 16:39 schreef Seattle het volgende:
Kim D en Alicia hebben moeizame gesprekken de afgelopen 2 dagen
Behalve wijquote:
Ik ben echt verbaasd wat er allemaal in zo'n korte tijd is gebeurtquote:
Ja dat valt mij nu pas opquote:Op woensdag 28 september 2022 16:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Maar er vindt wel een kentering plaats.
Ik heb weer veel gemist denk ikquote:Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, jij vindt haar leuk, zou jij dan echt heel de dag voor haar willen zorgen, ok ze heeft een leuk gezichtje maar die hele houding? En ja, ziek geweest blah blah blah, doe dan niet mee en ga er gewoon uit.
Dat doet Bernquote:Op woensdag 28 september 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb weer veel gemist denk ik
Wist niet dat ze hele dagen verzorging nodig heeft. Maar ach, waarom niet
Het concept van deze RLS is niet om zelfvoorzienend te worden, of winst te maken.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Kwestie van tijd en dan wordt de eerste smartphone de loods in gedropt als er echt zo weinig gebeurd nu. Ze mogen dan een bedrijf of verschillende bedrijfjes op gaan zetten.
oprot premie en 'n knipoogquote:Op woensdag 28 september 2022 16:46 schreef puzziepie het volgende:
JW:' Wordt er nog een afscheidsfeestje gegeven als onze manager ermee ophoudt '?
Ken ik nietquote:
Dat is haar persoonlijke verzorger, je hebt een hoop gemistquote:
Ik zou persoonlijk niet in zo'n programma willen zitten als je nog zoveel last hebt van long covid, niet echt een stabiele omgeving met die drukte.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is haar persoonlijke verzorger, je hebt een hoop gemist
Tijd dat hij op rot dus. Heeft ze helemaal niet nodig. Kerel gaat thuis maar sportjes doen.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is haar persoonlijke verzorger, je hebt een hoop gemist
Jammer dan, Bern blijft nog wel ff , Sascha heeft hem nodig.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tijd dat hij op rot dus. Heeft ze helemaal niet nodig. Kerel gaat thuis maar sportjes doen.
Maddy is echt net goed, kan niet luisteren en al helemaal geen mensen lezen, iets wat ze zegt wel te kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Maddy, huilde Wendy vanmiddag, omdat ze jaloers is op Maddy vanwege haar goede speech... Die vrouw is echt compleet gestoord.
Wendy huilde om haar kinderen
Ze is ook zonder hem binnen gekomen dus dat zal wel meevallen. Maar dat gaan we vanzelf zien als hij weg isquote:Op woensdag 28 september 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan, Bern blijft nog wel ff , Sascha heeft hem nodig.
Kip kreunquote:Op woensdag 28 september 2022 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda, Maddy en Kip Kreun en Mariano halen echt iedereen erdoor. Fijne manager zal ze worden, heel betrouwbaar en eerlijk![]()
![]()
Die gaat echt nog niet weg.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is ook zonder hem binnen gekomen dus dat zal wel meevallen. Maar dat gaan we vanzelf zien als hij weg is
Ik heb geduld. Zo veel is hij ook weer niet in beeld.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat echt nog niet weg.
Er zijn genoeg anderen die ze weg willen hebben.
ik zou voor mirthe gaan, als ik hem wasquote:Op woensdag 28 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruben heeft wel een obsessie met Djedi
Echt???? Ik dacht dat het niet gekker konquote:Op woensdag 28 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Maddy, huilde Wendy vanmiddag, omdat ze jaloers is op Maddy vanwege haar goede speech... Die vrouw is echt compleet gestoord.
Wendy huilde om haar kinderen
Zoon heet Joey en dochter Emily nog wat maar zij heeft een hekel aan haar naamquote:
Wow... lees het nu ook even... Maddy vindt zichzelf erg grootsquote:Op woensdag 28 september 2022 17:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Echt???? Ik dacht dat het niet gekker kon
quote:Op woensdag 28 september 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoon heet Joey en dochter Emily nog wat maar zij heeft een hekel aan haar naam
Ik heb ook ergens gelezen dat ze geen contact heeft met haar zoon, zou me niets verbazenquote:Op woensdag 28 september 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoon heet Joey en dochter Emily nog wat maar zij heeft een hekel aan haar naam
Dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 september 2022 17:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens gelezen dat ze geen contact heeft met haar zoon, zou me niets verbazen
gewoon een droeftoeter, niet een soort vanquote:Op woensdag 28 september 2022 17:24 schreef Charmian het volgende:
esther is toch ook maar een soort van droeftoeter
Volgens mist die heel veel ivm. haar slechthorendheidquote:Op woensdag 28 september 2022 17:24 schreef Charmian het volgende:
esther is toch ook maar een soort van droeftoeter
quote:Op woensdag 28 september 2022 17:28 schreef Seattle het volgende:
Pfffff echt man, die Ruben is een potentiële stalker
Jaaa, mooi, dacht precies hetzelfde. Staat haar ook goedquote:Op woensdag 28 september 2022 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooie trui heeft Mirthe aan
Als ze ineens zonder trui zit heb ik hem gejatquote:Op woensdag 28 september 2022 17:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jaaa, mooi, dacht precies hetzelfde. Staat haar ook goed
Leila!quote:Op woensdag 28 september 2022 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze ineens zonder trui zit heb ik hem gejat
NOu dan snap ik heel erg goedquote:Op woensdag 28 september 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Bij Jerold wel maar bij mij niet boehoe
Dan neem ik die sokken/beenwarmers ook direct meequote:
Het is meer een poncho zie ik nu pasquote:Op woensdag 28 september 2022 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooie trui heeft Mirthe aan
Dan jat ik hem zekerquote:Op woensdag 28 september 2022 17:32 schreef Seattle het volgende:
[..]
Het is meer een poncho zie ik nu pas
Dan scheer jij Mirthe kaal en maakt een pruik van haar haar. Dan neem ik haar figuur, kleding en geduldquote:
Ze probeert hem ook uit te leggen hoe het misschien bij een vrouw kan werken , doet ze goedquote:
Met die honingquote:Op woensdag 28 september 2022 17:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
gewoon een droeftoeter, niet een soort van
Dan heb jij wel heel veel, he. Neem jij haar kleding dan. Ik haar figuur en leeftijdquote:Op woensdag 28 september 2022 17:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dan scheer jij Mirthe kaal en maakt een pruik van haar haar. Dan neem ik haar figuur, kleding en geduld
Eerlijk verdeeld toch
Ik snap hem ook wel , maar hij maakt er een drama van en dat snap ik dan weer niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp Ruben wel een klein beetje. Hij had een maatje en verder niet zoveel aansluiting met anderen. Ineens gaat ze zonder hem te zeggen waarom, afstand nemen. Als je weinig om handen hebt en opgesloten zit, maak je sneller een groot probleem van iets, waar je in de buitenwereld amper over na zou denken
Ja maar ik had al shotgun op d'r lichaamquote:Op woensdag 28 september 2022 17:35 schreef Seattle het volgende:
[..]
Dan heb jij wel heel veel, he. Neem jij haar kleding dan. Ik haar figuur en leeftijd
Gevoelsmens, die alles wil begrijpen en daar wordt alles uitvergrootquote:Op woensdag 28 september 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel , maar hij maakt er een drama van en dat snap ik dan weer niet.
Ja klopt, alleen hij zaagt zo door. Hij kan ook gewoon aan haar vragen wat er aan de hand is of accepteren dat een klik misschien minder aanwezig is dan hij wenst. Djedi is een persoon, geen voorwerpquote:Op woensdag 28 september 2022 17:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp Ruben wel een klein beetje. Hij had een maatje en verder niet zoveel aansluiting met anderen. Ineens gaat ze zonder hem te zeggen waarom, afstand nemen. Als je weinig om handen hebt en opgesloten zit, maak je sneller een groot probleem van iets, waar je in de buitenwereld amper over na zou denken
Inderdaad, ik snap hem wel, maar meeeeen. Je hoort jezelf toch praten op een gegeven momentquote:Op woensdag 28 september 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap hem ook wel , maar hij maakt er een drama van en dat snap ik dan weer niet.
Plus dat hij volgens mij cognitief niet zo sterk ontwikkeld is, waardoor hij moeite heeft die situatie te doorgrondenquote:Op woensdag 28 september 2022 17:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Gevoelsmens, die alles wil begrijpen en daar wordt alles uitvergroot
Haar gedrag is ook raar voor een meisje met een vriend, dat gehang op Jerrol. Maar dat is haar verantwoordingquote:Op woensdag 28 september 2022 17:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja klopt, alleen hij zaagt zo door. Hij kan ook gewoon aan haar vragen wat er aan de hand is of accepteren dat een klik misschien minder aanwezig is dan hij wenst. Djedi is een persoon, geen voorwerp
Kloptquote:Op woensdag 28 september 2022 17:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Haar gedrag is ook raar voor een meisje met een vriend, dat gehang op Jerrol. Maar dat is haar verantwoording
Alleen mirte hangt toch op hem?quote:
men. Aardbeienmoes zou niet blij met mij zijn als ik zo bij een andere man zou liggen/ hangenquote:
Nee Djedi hangt ook steeds op hemquote:Op woensdag 28 september 2022 17:38 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Alleen mirte hangt toch op hem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |