Ja, dat dacht ik ookquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
De stem zei elice ipv alicia, alicia zegt ook, ik ben geen elice voor microfoon controle, was raar, ik hoorde het ook en dacht wie de fuck is elice
Wat een teleurstelling dan , want ik vond wel dat hij gelijk hadquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef Seattle het volgende:
[..]
Neeeeee, niet meer. Babet ook niet meer. Was gisteren na uitval Jeff tegen Martin tijdens centraal een heel gesprek over op de slaapkamer tussen Babet, Alicia en Rupert. Allemaal team Martin
soms zegt ze t wel goed, heel raarquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
De stem zei elice ipv alicia, alicia zegt ook, ik ben geen elice voor microfoon controle, was raar, ik hoorde het ook en dacht wie de fuck is elice
Zit die daar live dan, lijkt me dat het allemaal opnames zijn onder knoppies waar hun naam opstaat. fokking raar was het en gelukkig niet de enige die het hoorde.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
soms zegt ze t wel goed, heel raar
Ik vind Jeff leuk, maar de uitval te hard. Maar ja, het is een spel dus Martin moet gewoon kunnen incasserenquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat een teleurstelling dan , want ik vond wel dat hij gelijk had
Dat was volgens mij René uit de laatste BBquote:Op woensdag 28 september 2022 15:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja potver, had me er net bij neergelegd.
Weet nog niet welke speler het dan was.
Die vanwaar zijn moeder hier ook zat?
Ik snaputgewoonniet
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was volgens mij René uit de laatste BB
Waar heb je het nou over?quote:Op woensdag 28 september 2022 16:16 schreef mario390 het volgende:
ja maar somige hier vergeten altijd bij schrijven dat d of
k van de kim herbijzetten dann weet niemand om wie het gaat
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Kwestie van tijd en dan wordt de eerste smartphone de loods in gedropt als er echt zo weinig gebeurd nu. Ze mogen dan een bedrijf of verschillende bedrijfjes op gaan zetten.
Dat is half uur geleden of zowquote:Op woensdag 28 september 2022 16:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
van de 2 kim´s waar het vor 5 min
over ging
Naja... het zijn ook net twee puppy'squote:Op woensdag 28 september 2022 16:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Verliefd zijn is leuk, elkaar uitdagen is leuk, maar de hele dag als een hond geaaid worden, daar word je toch helemaal gestoord van?
nee hoor seite 5,6quote:Op woensdag 28 september 2022 16:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is half uur geleden of zow
En dan weer boos als niet iedereen mee wil doen met zijn stomme sport opdrachtjes.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:20 schreef freaky40 het volgende:
Pff, tafeltenistournooi waar heb ik dat eerder gezien...uiteraard Bern die dit weer gaat organiseren...
ik zou ook gek worden daar, maar dat weet ik van mezelf. zij is gewoon dom dat ze meedoet danquote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
Muurbloempje irriteert zich aan de mensen en haar omgeving en gaat even weg, sacha.
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijdquote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef puzziepie het volgende:
Oma gaat naar bed , opa nog een kusje geven.
[ afbeelding ]
Meer respect voor hem dan voor haarquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijd
Bern is een lulquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijd
Ze was een beetje dom en ik zou ook niet meedoen, ken mezelf ook goed genoeg.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zou ook gek worden daar, maar dat weet ik van mezelf. zij is gewoon dom dat ze meedoet dan
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze was een beetje dom en ik zou ook niet meedoen, ken mezelf ook goed genoeg.
Oh ja, jij vindt haar leuk, zou jij dan echt heel de dag voor haar willen zorgen, ok ze heeft een leuk gezichtje maar die hele houding? En ja, ziek geweest blah blah blah, doe dan niet mee en ga er gewoon uit.quote:
Zou ook nooit aan zoiets meedoen, de hel dag hangen, sporten slapen, kaarten, zou echt gek worden (en graatmager)quote:Op woensdag 28 september 2022 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze was een beetje dom en ik zou ook niet meedoen, ken mezelf ook goed genoeg.
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
Jaquote:
Soms waarschijnlijk wel, denk ik dan... iets met in het verleden wel geloof ik, maar niet altijd natuurlijk, soms is het gewoon echt een check omdat een microfoon is afgedwaald.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou het kloppen dat ze een zendercheck moeten doen bij bepaalde onderwerpen? Dat denken ze daar...
Ja, net dachten ze afgekapt te wordenquote:Op woensdag 28 september 2022 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms waarschijnlijk wel, denk ik dan... iets met in het verleden wel geloof ik, maar niet altijd natuurlijk, soms is het gewoon echt een check omdat een microfoon is afgedwaald.
Ja hoorde het maar was bij wendy en haar microfoon zat zowat op haar rug dus was een gewone check maar zij dacht inderdaad dat ze iets zei wat niet mocht.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, net dachten ze afgekapt te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |