ik zou ook gek worden daar, maar dat weet ik van mezelf. zij is gewoon dom dat ze meedoet danquote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef ChocoFan het volgende:
Muurbloempje irriteert zich aan de mensen en haar omgeving en gaat even weg, sacha.
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijdquote:Op woensdag 28 september 2022 16:27 schreef puzziepie het volgende:
Oma gaat naar bed , opa nog een kusje geven.
[ afbeelding ]
Meer respect voor hem dan voor haarquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijd
Bern is een lulquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijd
Ze was een beetje domquote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zou ook gek worden daar, maar dat weet ik van mezelf. zij is gewoon dom dat ze meedoet dan
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze was een beetje domen ik zou ook niet meedoen, ken mezelf ook goed genoeg.
Oh ja, jij vindt haar leuk, zou jij dan echt heel de dag voor haar willen zorgen, ok ze heeft een leuk gezichtje maar die hele houding? En ja, ziek geweest blah blah blah, doe dan niet mee en ga er gewoon uit.quote:
Zou ook nooit aan zoiets meedoen, de hel dag hangen, sporten slapen, kaarten, zou echt gek worden (en graatmager)quote:Op woensdag 28 september 2022 16:31 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze was een beetje domen ik zou ook niet meedoen, ken mezelf ook goed genoeg.
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 16:04 schreef ChocoFan het volgende:
De stem zei elice ipv alicia, alicia zegt ook, ik ben geen elicevoor microfoon controle, was raar, ik hoorde het ook en dacht wie de fuck is elice
Jaquote:
Soms waarschijnlijk wel, denk ik dan... iets met in het verleden wel geloof ik, maar niet altijd natuurlijk, soms is het gewoon echt een check omdat een microfoon is afgedwaald.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zou het kloppen dat ze een zendercheck moeten doen bij bepaalde onderwerpen? Dat denken ze daar...
Ja, net dachten ze afgekapt te wordenquote:Op woensdag 28 september 2022 16:34 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soms waarschijnlijk wel, denk ik dan... iets met in het verleden wel geloof ik, maar niet altijd natuurlijk, soms is het gewoon echt een check omdat een microfoon is afgedwaald.
Ja hoorde het maar was bij wendy en haar microfoon zat zowat op haar rug dus was een gewone check maar zij dacht inderdaad dat ze iets zei wat niet mocht.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, net dachten ze afgekapt te worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |