Je wilde gewoon die geniale TT erin gooien hequote:
Dat gaan we volgen... ik zie liefst Para-Maddy op haar bek gaan... maar die gaat het niet worden.. maar KeukenMama ben ik bangquote:Op woensdag 28 september 2022 15:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zeker, alleen is de vraag, houden de oudjes het vol.
Ik hoorde het ook maar niet helemaal en vroeg mij dan weer af, hadden ze het over de hottub en dat die is schoongemaakt met dreft? Ik zit nu te hopen dat ie niet goed is nagespoeld dan en dat het later gaat schuimen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gebruiken ze nu serieus Dreft en geen huismerk?
Ze hebben het ermee schoongemaaktquote:Op woensdag 28 september 2022 15:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik hoorde het ook maar niet helemaal en vroeg mij dan weer af, hadden ze het over de hottub en dat die is schoongemaakt met dreft? Ik zit nu te hopen dat ie niet goed is nagespoeld dan en dat het later gaat schuimen.
Nee ik zat te wachten , ben soms nogal ongeduldigquote:Op woensdag 28 september 2022 15:07 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Je wilde gewoon die geniale TT erin gooien he
Oeh hoop stijgt bij mij nu, anderzijds zit er al water in en het schuimt nog niet, misschien als ze erin gaan.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ze hebben het ermee schoongemaakt
Geeft niet, keek net wie het dichtgooide en toen was er een nieuwequote:Op woensdag 28 september 2022 15:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee ik zat te wachten , ben soms nogal ongeduldig
Beter dan gore mensenrestjes lucht. Maar voor hoe lang he die lekkere geur, ligt aan de mensenrestjes vermoed ik.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gekookte Dreft ruikt vast lekker
Gaan ze allemaal onderuit omdat het bad zo glad is en Klef&Klef die uit elkaars armen schietenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oeh hoop stijgt bij mij nu, anderzijds zit er al water in en het schuimt nog niet, misschien als ze erin gaan.
Niet nodig om daar onzeker van te wordenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Geeft niet, keek net wie het dichtgooide en toen was er een nieuwe
Ik ben wel blij dat je het deed, want ik weet nooit een leuke TT en wordt dan onzeker en zo
Ja idd, beter dan een urinelucht iigquote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beter dan gore mensenrestjes lucht. Maar voor hoe lang he die lekkere geur, ligt aan de mensenrestjes vermoed ik.
Na even nadenken wil ik ook wel madeleine als manager deze maand, inderdaad voor de drama die zeker gaat komen op wat voor manier dan ook. En Janet, tja, beetje lastig te voorspellen wat die gaat doen dan een maand lang, madeleine gaat gewoon keihard op haar bek ja.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat gaan we volgen... ik zie liefst Para-Maddy op haar bek gaan... maar die gaat het niet worden.. maar KeukenMama ben ik bang
Oh ja, glad ook nog ja. ff in de gaten houden die hottub vandaag.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Gaan ze allemaal onderuit omdat het bad zo glad is en Klef&Klef die uit elkaars armen schieten
Zou mooi zijn, ook geen medelijden mee.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Na even nadenken wil ik ook wel madeleine als manager deze maand, inderdaad voor de drama die zeker gaat komen op wat voor manier dan ook. En Janet, tja, beetje lastig te voorspellen wat die gaat doen dan een maand lang, madeleine gaat gewoon keihard op haar bek ja.
Ja en ja, sommige zeggen dat, dat zijn dan volgens mij de inbadplassers, die zeggen dat het van het hout komt.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja idd, beter dan een urinelucht iig
Die volgens sommigen van het hout afkomt?
Die zijn er.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zat net boven en toen bedacht ik me ineens van goh zouden er ooit COSsers meedoen met dit soort programma's of zich er minstens voor opgeven
Getatoeëerde kleuterquote:Op woensdag 28 september 2022 15:12 schreef puzziepie het volgende:
Marciano weer aan het janken en boos doen
Nee, wij weten hoe het werkt en hoe er over je geluld wordt dus geven ons zelf niet op. Nou ja, ikke dan toch iig.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:12 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik zat net boven en toen bedacht ik me ineens van goh zouden er ooit COSsers meedoen met dit soort programma's of zich er minstens voor opgeven
Okéquote:
Kweet alleen een moeder van iemand in bb en dan dgk bewoners die er wel eens zijn, Erik nog niet gezien nu, wel tijdens bbquote:
Renevanlarenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Kweet alleen een moeder van iemand in bb en dan dgk bewoners die er wel eens zijn, Erik nog niet gezien nu, wel tijdens bb
Mijn wasmachine roept me net.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:14 schreef Ebinas het volgende:
Tijd voor wat anders maar even.
Saai stukkie nu
Wel respect voor haar dat het haar geen reet uitmaakt hoe ze er dus bij loopt.quote:
Keek al UTO , dus van geleden en deed twee jaar geleden mee ,of vorig jaarquote:Op woensdag 28 september 2022 15:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hele bekende naam van hier, heeft die zich opgegeven? Of mee gedaan?
Nou, er is niks mis met d'r figuur, vind ik, ik vind haar wel sexy. Alleen ze showt zo en dat vind ik irritantquote:Op woensdag 28 september 2022 15:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel respect voor haar dat het haar geen reet uitmaakt hoe ze er dus bij loopt.
Jemig zeg, weet je ook de naam. Heb allebei de laatste 2 BB gezien (althans 2e niet afgekeken) maar wie was het dan. Of mogen we dat niet weten?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:17 schreef puzziepie het volgende:
Kenzy Flapvel
[ afbeelding ]
[..]
Keek al UTO , dus van geleden en deed twee jaar geleden mee ,of vorig jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |