Al geweest geloof ikquote:Op woensdag 28 september 2022 15:32 schreef Sestra666 het volgende:
nog geen presentaties geweest, neem ik aan?
ik kijkte nu aflev.13 ik weest niet dat het isquote:Op woensdag 28 september 2022 15:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ja ja, ik weet.
Kan geen goed meer doen bij jou
Ik kijk geen afleveringen.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijkte nu aflev.13 ik weest niet dat het is
maar moest snikken
JAA / [JAA TV / LIVE #2] Kick-off op 4 september! Deel 2quote:Op woensdag 28 september 2022 15:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik kijk geen afleveringen.
Mss moet je daar een topic voor openen, is er nog niet zag ik
Oh, die sloeg ik over omdat live, maar blijkbaar uitzendingen in het algemeenquote:Op woensdag 28 september 2022 15:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
JAA / [JAA TV / LIVE #2] Kick-off op 4 september! Deel 2
Misschien dan toch Kim kapperquote:
Ik vond de tt ook wat onduidelijk, dus heb hem aangepast JAA / [JAA TV / LIVE #2] Een jaar van je leven #2quote:Op woensdag 28 september 2022 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, die sloeg ik over omdat live, maar blijkbaar uitzendingen in het algemeen
Oh daar is Ruben, ik zoeken, wachten staat hij gewoon de was te vouwen nuquote:Op woensdag 28 september 2022 15:56 schreef ChocoFan het volgende:
Ruben loopt weer lekker te schelden: wat is dit ongelooflijk KUT geregeld zeg, ongelooflijk.
Marciano in de vorm van Kim zeker.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Vanavond gaat Marciano zijn boekje opengooien
Ik kon hem ook niet vinden maar hoorde hem alleen bij de streams op tafeltennis. En vouwen, hij doet een poging.quote:Op woensdag 28 september 2022 15:57 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh daar is Ruben, ik zoeken, wachten staat hij gewoon de was te vouwen nu![]()
Van Alicia met Isaac ging over Jeffrey volgens mijquote:Op woensdag 28 september 2022 15:58 schreef puzziepie het volgende:
Dan ging dat van Alicia wss niet over Marciano.
Oh? Maar daar is ze toch goed mee? Of niet meer?quote:Op woensdag 28 september 2022 15:59 schreef Seattle het volgende:
[..]
Van Alicia met Isaac ging over Jeffrey volgens mij
ze heft een friend butenquote:Op woensdag 28 september 2022 16:01 schreef mario390 het volgende:
het kann niet kim d zwanger zijn de had binnen geen
gv wanneer dann is het kim kakster
Neeeeee, niet meer. Babet ook niet meer. Was gisteren na uitval Jeff tegen Martin tijdens centraal een heel gesprek over op de slaapkamer tussen Babet, Alicia en Rupert. Allemaal team Martinquote:Op woensdag 28 september 2022 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh? Maar daar is ze toch goed mee? Of niet meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |