quote:Op woensdag 28 september 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoon heet Joey en dochter Emily nog wat maar zij heeft een hekel aan haar naam
Ik heb ook ergens gelezen dat ze geen contact heeft met haar zoon, zou me niets verbazenquote:Op woensdag 28 september 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zoon heet Joey en dochter Emily nog wat maar zij heeft een hekel aan haar naam
Dat wist ik dan weer nietquote:Op woensdag 28 september 2022 17:24 schreef juul. het volgende:
[..]
Ik heb ook ergens gelezen dat ze geen contact heeft met haar zoon, zou me niets verbazen
gewoon een droeftoeter, niet een soort vanquote:Op woensdag 28 september 2022 17:24 schreef Charmian het volgende:
esther is toch ook maar een soort van droeftoeter
Volgens mist die heel veel ivm. haar slechthorendheidquote:Op woensdag 28 september 2022 17:24 schreef Charmian het volgende:
esther is toch ook maar een soort van droeftoeter
quote:Op woensdag 28 september 2022 17:28 schreef Seattle het volgende:
Pfffff echt man, die Ruben is een potentiële stalker
Jaaa, mooi, dacht precies hetzelfde. Staat haar ook goedquote:Op woensdag 28 september 2022 17:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mooie trui heeft Mirthe aan
Als ze ineens zonder trui zit heb ik hem gejatquote:Op woensdag 28 september 2022 17:29 schreef Seattle het volgende:
[..]
Jaaa, mooi, dacht precies hetzelfde. Staat haar ook goed
Leila!quote:Op woensdag 28 september 2022 17:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als ze ineens zonder trui zit heb ik hem gejat
NOu dan snap ik heel erg goedquote:Op woensdag 28 september 2022 17:31 schreef puzziepie het volgende:
Bij Jerold wel maar bij mij niet boehoe
Dan neem ik die sokken/beenwarmers ook direct meequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |