Tijd dat hij op rot dus. Heeft ze helemaal niet nodig. Kerel gaat thuis maar sportjes doen.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is haar persoonlijke verzorger, je hebt een hoop gemist
Jammer dan, Bern blijft nog wel ff , Sascha heeft hem nodig.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tijd dat hij op rot dus. Heeft ze helemaal niet nodig. Kerel gaat thuis maar sportjes doen.
Maddy is echt net goed, kan niet luisteren en al helemaal geen mensen lezen, iets wat ze zegt wel te kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Maddy, huilde Wendy vanmiddag, omdat ze jaloers is op Maddy vanwege haar goede speech... Die vrouw is echt compleet gestoord.
Wendy huilde om haar kinderen
Ze is ook zonder hem binnen gekomen dus dat zal wel meevallen. Maar dat gaan we vanzelf zien als hij weg isquote:Op woensdag 28 september 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan, Bern blijft nog wel ff , Sascha heeft hem nodig.
Kip kreunquote:Op woensdag 28 september 2022 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda, Maddy en Kip Kreun en Mariano halen echt iedereen erdoor. Fijne manager zal ze worden, heel betrouwbaar en eerlijk![]()
![]()
Die gaat echt nog niet weg.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is ook zonder hem binnen gekomen dus dat zal wel meevallen. Maar dat gaan we vanzelf zien als hij weg is
Ik heb geduld. Zo veel is hij ook weer niet in beeld.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat echt nog niet weg.
Er zijn genoeg anderen die ze weg willen hebben.
ik zou voor mirthe gaan, als ik hem wasquote:Op woensdag 28 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruben heeft wel een obsessie met Djedi
Echt???? Ik dacht dat het niet gekker konquote:Op woensdag 28 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Maddy, huilde Wendy vanmiddag, omdat ze jaloers is op Maddy vanwege haar goede speech... Die vrouw is echt compleet gestoord.
Wendy huilde om haar kinderen
Zoon heet Joey en dochter Emily nog wat maar zij heeft een hekel aan haar naamquote:
Wow... lees het nu ook even... Maddy vindt zichzelf erg grootsquote:Op woensdag 28 september 2022 17:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Echt???? Ik dacht dat het niet gekker kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |