En zij mag als dank klaar liggen en kriebelen?quote:Op woensdag 28 september 2022 16:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Misschien is bern wel een lul, als je de dames in het begin mocht geloven maar ik zie hem de laatste week vooral voor haar/sacha zorgen want ze is zo ziek,zwak,misselijk heel de tijd
quote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Seattle het volgende:
Alicia wil niet meer met Jeff chillen. Vertrouwt hem niet meer
Wowquote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Seattle het volgende:
Zolang we het niet zien, prima, ff gewisseld naar alicia en KIM D (speciaal voor mario) en alicia zij iets als het zo is ga ik gewoon weg, verder geen idee wat ze bespreken.quote:
Ja schijnbaar, engine houd van rustige onderdanige bazige dames.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En zij mag als dank klaar liggen en kriebelen?
Ohw over jeff dus.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:38 schreef Seattle het volgende:
Iedereen is nu anti Jeff?quote:Op woensdag 28 september 2022 16:39 schreef Seattle het volgende:
Kim D en Alicia hebben moeizame gesprekken de afgelopen 2 dagen
Behalve wijquote:
Ik ben echt verbaasd wat er allemaal in zo'n korte tijd is gebeurtquote:
Ja dat valt mij nu pas opquote:Op woensdag 28 september 2022 16:41 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nee absoluut niet. Maar er vindt wel een kentering plaats.
Ik heb weer veel gemist denk ikquote:Op woensdag 28 september 2022 16:32 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh ja, jij vindt haar leuk, zou jij dan echt heel de dag voor haar willen zorgen, ok ze heeft een leuk gezichtje maar die hele houding? En ja, ziek geweest blah blah blah, doe dan niet mee en ga er gewoon uit.
Dat doet Bernquote:Op woensdag 28 september 2022 16:48 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb weer veel gemist denk ik
Wist niet dat ze hele dagen verzorging nodig heeft. Maar ach, waarom niet
Het concept van deze RLS is niet om zelfvoorzienend te worden, of winst te maken.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Kwestie van tijd en dan wordt de eerste smartphone de loods in gedropt als er echt zo weinig gebeurd nu. Ze mogen dan een bedrijf of verschillende bedrijfjes op gaan zetten.
oprot premie en 'n knipoogquote:Op woensdag 28 september 2022 16:46 schreef puzziepie het volgende:
JW:' Wordt er nog een afscheidsfeestje gegeven als onze manager ermee ophoudt '?
Ken ik nietquote:
Dat is haar persoonlijke verzorger, je hebt een hoop gemistquote:
Ik zou persoonlijk niet in zo'n programma willen zitten als je nog zoveel last hebt van long covid, niet echt een stabiele omgeving met die drukte.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is haar persoonlijke verzorger, je hebt een hoop gemist
Tijd dat hij op rot dus. Heeft ze helemaal niet nodig. Kerel gaat thuis maar sportjes doen.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is haar persoonlijke verzorger, je hebt een hoop gemist
Jammer dan, Bern blijft nog wel ff , Sascha heeft hem nodig.quote:Op woensdag 28 september 2022 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Tijd dat hij op rot dus. Heeft ze helemaal niet nodig. Kerel gaat thuis maar sportjes doen.
Maddy is echt net goed, kan niet luisteren en al helemaal geen mensen lezen, iets wat ze zegt wel te kunnen.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Maddy, huilde Wendy vanmiddag, omdat ze jaloers is op Maddy vanwege haar goede speech... Die vrouw is echt compleet gestoord.
Wendy huilde om haar kinderen
Ze is ook zonder hem binnen gekomen dus dat zal wel meevallen. Maar dat gaan we vanzelf zien als hij weg isquote:Op woensdag 28 september 2022 17:04 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan, Bern blijft nog wel ff , Sascha heeft hem nodig.
Kip kreunquote:Op woensdag 28 september 2022 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wanda, Maddy en Kip Kreun en Mariano halen echt iedereen erdoor. Fijne manager zal ze worden, heel betrouwbaar en eerlijk
Die gaat echt nog niet weg.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Ze is ook zonder hem binnen gekomen dus dat zal wel meevallen. Maar dat gaan we vanzelf zien als hij weg is
Ik heb geduld. Zo veel is hij ook weer niet in beeld.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:17 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die gaat echt nog niet weg.
Er zijn genoeg anderen die ze weg willen hebben.
ik zou voor mirthe gaan, als ik hem wasquote:Op woensdag 28 september 2022 17:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ruben heeft wel een obsessie met Djedi
Echt???? Ik dacht dat het niet gekker konquote:Op woensdag 28 september 2022 17:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Volgens Maddy, huilde Wendy vanmiddag, omdat ze jaloers is op Maddy vanwege haar goede speech... Die vrouw is echt compleet gestoord.
Wendy huilde om haar kinderen
Zoon heet Joey en dochter Emily nog wat maar zij heeft een hekel aan haar naamquote:
Wow... lees het nu ook even... Maddy vindt zichzelf erg grootsquote:Op woensdag 28 september 2022 17:21 schreef juul. het volgende:
[..]
Echt???? Ik dacht dat het niet gekker kon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |