Blijft voor mij het meest favoriete toernooi ooit. Die hadden ze ook gewoon moeten winnen, maarja Nederland werd weer eens zwaar genaaid tegen de Braziliaantjes.quote:Op het WK in 1998 dat in Frankrijk werd gehouden bereikte het Nederlands elftal de halve finale, waar het na strafschoppen van Brazili verloor.
Waar werden ze mee genaaid dan? Kan me dat echt niet meer herinneren buiten die strafschoppenseriequote:Op maandag 26 september 2022 16:11 schreef Haags het volgende:
[..]
Blijft voor mij het meest favoriete toernooi ooit. Die hadden ze ook gewoon moeten winnen, maarja Nederland werd weer eens zwaar genaaid tegen de Braziliaantjes.
Van Hooijdonk werd vlak voor tijd in scoringpositie aan z'n shirt onderuit getrokken maar kreeg geen strafschop.quote:Op maandag 26 september 2022 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar werden ze mee genaaid dan? Kan me dat echt niet meer herinneren buiten die strafschoppenserie
quote:Op maandag 26 september 2022 16:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar werden ze mee genaaid dan? Kan me dat echt niet meer herinneren buiten die strafschoppenserie
Ja dat dus.quote:Op maandag 26 september 2022 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hooijdonk werd vlak voor tijd in scoringpositie aan z'n shirt onderuit getrokken maar kreeg geen strafschop.
Ja dat is wel heel zuur inderdaad. Als je dan toch VAR had gehad.quote:Op maandag 26 september 2022 16:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Hooijdonk werd vlak voor tijd in scoringpositie aan z'n shirt onderuit getrokken maar kreeg geen strafschop.
Met VAR had Nederland nooit op het WK-74 gespeeld wegens geen buitenspel bij doelpunt van Belgie in de laatste minuut van de laatste voorronde wedstrijd.quote:Op maandag 26 september 2022 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel zuur inderdaad. Als je dan toch VAR had gehad.
Al was Frankrijk ook wel erg sterk dat WK
Ik had een kaartje voor de finale mits Oranje die zou halen.quote:Op maandag 26 september 2022 16:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja dat is wel heel zuur inderdaad. Als je dan toch VAR had gehad.
Al was Frankrijk ook wel erg sterk dat WK
Ja in die poule moet je eigenlijk hopen dat Polen het onverwacht goed doet en wellicht eerste kan worden. Dan heb je halve finale Braziliquote:Op maandag 26 september 2022 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga even uit van groespwinst in groep A, dan kom je tegen de nummer 2 van B (realistisch gezien is dat dan Wales of VS als je uit gaat van groepswinst voor Engeland). Nog een ronde verder zou Argentini dan de logische tegenstander zijn in de kwartfinale. Eindstation voor dit Nederlands elftal.
Zie Polen weinig doen tegen zowel Mexico als Argentini.quote:Op maandag 26 september 2022 16:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja in die poule moet je eigenlijk hopen dat Polen het onverwacht goed doet en wellicht eerste kan worden. Dan heb je halve finale Brazili
Denemarken dan maar stunten tegen Argentiniquote:Op maandag 26 september 2022 16:56 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zie Polen weinig doen tegen zowel Mexico als Argentini.
Zou best kunnen, op de vorige wk's hebben Zuid-Amerikaanse ploegen het altijd (te) lastig met de Europese ploegenquote:Op maandag 26 september 2022 16:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denemarken dan maar stunten tegen Argentini
Hoezo ?quote:Op maandag 26 september 2022 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Nog een ronde verder zou Argentini dan de logische tegenstander zijn in de kwartfinale. Eindstation voor dit Nederlands elftal.
Engeland op zijn kloten geven is ook wel leuk hoorquote:Op maandag 26 september 2022 16:51 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik ga even uit van groespwinst in groep A, dan kom je tegen de nummer 2 van B (realistisch gezien is dat dan Wales of VS als je uit gaat van groepswinst voor Engeland). Nog een ronde verder zou Argentini dan de logische tegenstander zijn in de kwartfinale. Eindstation voor dit Nederlands elftal.
Engeland in de huidige vorm krijgt het sowieso zwaar in de poule. Kunnen zo maar met de hakken over de sloot 2e worden.quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:27 schreef LangeTabbetje het volgende:
[..]
Engeland op zijn kloten geven is ook wel leuk hoor. Die huilen altijd zo leuk als ze verliezen...... De volgende ronde gaan wij er ook uit
VS, Iran en Wales zijn natuurlijk geen Italie, Hongarije en Duitsland, ook al kan Southgate er inderdaad geen kloten van. Toch zie ik Nederland niet graag tegen Engeland spelen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:06 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Engeland in de huidige vorm krijgt het sowieso zwaar in de poule. Kunnen zo maar met de hakken over de sloot 2e worden.
Ik wel. We doen het altijd goed tegen de Engelsen. Laat maar komen.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:23 schreef -XOR- het volgende:
Toch zie ik Nederland niet graag tegen Engeland spelen.
Desondanks blijven VS en Wales alleen al vanwege het cultuurhistorische segment 'vervelende' tegenstanders voor Engeland. En mee eens, Engeland treffen in de 2e ronde is zeker niet wenselijk.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VS, Iran en Wales zijn natuurlijk geen Italie, Hongarije en Duitsland, ook al kan Southgate er inderdaad geen kloten van. Toch zie ik Nederland niet graag tegen Engeland spelen.
Tja, dat geldt dan voor alle andere 8 of 9 grote namen ook. In de 8ste finale tref je inderdaad liever VS of Iran. Dat moet wel lukken.quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
VS, Iran en Wales zijn natuurlijk geen Italie, Hongarije en Duitsland, ook al kan Southgate er inderdaad geen kloten van. Toch zie ik Nederland niet graag tegen Engeland spelen.
Nou, de Belgjes durf ik onderhand wel aan (wel op volle sterkte natuurlijk).quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Tja, dat geldt dan voor alle andere 8 of 9 grote namen ook. In de 8ste finale tref je inderdaad liever VS of Iran. Dat moet wel lukken.
Mwa, zul je altijd zien dat het dan ineens tegenzit. Pas als Belgi weer op het niveau Bart Goor en Wilmots zit tref ik ze graag op een toernooi.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nou, de Belgjes durf ik onderhand wel aan (wel op volle sterkte natuurlijk).
Dat zal niet snel gebeuren, ook hun nieuwe generatie ziet er ongeveer uit als van gelijk niveau als de onze. Onana heeft wel wat, Lavia vind ik geweldig, De Ketelaere is heel aardig, Doku wordt het waarschijnlijk niet maar je weet nooit, Koni de Winter is een goede verdediger (en heeft een stuk meer weg van Kompany dan Zeno Debast) en zo zijn er nog wel meer.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mwa, zul je altijd zien dat het dan ineens tegenzit. Pas als Belgi weer op het niveau Bart Goor en Wilmots zit tref ik ze graag op een toernooi.
Mwa. Ik weet het niet, geen namen waar ik steil van achterover klap. Ook niet zo slecht als het niveau Wilmots wellicht, al was dat ooit ook nog een redelijke Schalke-spits.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:20 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat zal niet snel gebeuren, ook hun nieuwe generatie ziet er ongeveer uit als van gelijk niveau als de onze. Onana heeft wel wat, Lavia vind ik geweldig, De Ketelaere is heel aardig, Doku wordt het waarschijnlijk niet maar je weet nooit, Koni de Winter is een goede verdediger (en heeft een stuk meer weg van Kompany dan Zeno Debast) en zo zijn er nog wel meer.
Nederland doet het juist altijd erg goed tegen Engeland, dus laat maar eventueel komenquote:Op dinsdag 27 september 2022 11:38 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Desondanks blijven VS en Wales alleen al vanwege het cultuurhistorische segment 'vervelende' tegenstanders voor Engeland. En mee eens, Engeland treffen in de 2e ronde is zeker niet wenselijk.
EK 1996 vergeten ?quote:Op dinsdag 27 september 2022 10:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wel. We doen het altijd goed tegen de Engelsen. Laat maar komen.
Toen verloren we met de juiste cijfers om door te gaan naar de volgende ronde. Tevens met een overgewaardeerde kutcoach. Net als onder de andere kutcoach Beenhakker het coachschap niet funest werd op het WK-1990quote:
Coolquote:Op donderdag 29 september 2022 20:38 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reldtitel-dan-oranje
![]()
ooit gehoord van ''hoogmoed komt voor de val''quote:Op donderdag 29 september 2022 20:38 schreef TLC het volgende:
https://www.vi.nl/nieuws/(...)reldtitel-dan-oranje
![]()
Het is een Britse krant die dit publiceert. Hoe maakt dit van Gaal arrogant? Gaat het verder wel goed met je?quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:12 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
ooit gehoord van ''hoogmoed komt voor de val''
en des te meer arrogantie, des te groter de kans op een megagrote flop voor filmsterretje Louis en zijn overgewaardeerde ''sterren''
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweestquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is een Britse krant die dit publiceert. Hoe maakt dit van Gaal arrogant? Gaat het verder wel goed met je?
Jeetje.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweest
ik ga tegen nederland zijn dit wk, nederland moet zijn verdiende karma krijgen, dat gun ik die egotrippers als Frenkie, Depay zo, dat die maar zo snel mogelijk stoppen met voetbal
Ben je dan voor Turkije dat ben je in de eredivisie ook tochquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:16 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
van Gaal is altijd al een arrogante kwal geweest
ik ga tegen nederland zijn dit wk, nederland moet zijn verdiende karma krijgen, dat gun ik die egotrippers als Frenkie, Depay zo, dat die maar zo snel mogelijk stoppen met voetbal
nee, ik ben voor Fortuna, en so what dat wij turkse eigenaar hebben? maakt mij niet veel uit zolang we maar redelijk gezond budget hebben voor onze ambitiesquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:37 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ben je dan voor Turkije dat ben je in de eredivisie ook toch
Fortuna en Turkije is hetzelfde, dat die club maar snel mag degraderenquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:38 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
nee, ik ben voor Fortuna, en so what dat wij turkse eigenaar hebben? maakt mij niet veel uit zolang we maar redelijk gezond budget hebben voor onze ambities
we hebben eerder europa league ambities, Azerion willen nog 3 of 4 andere teams overnemen in europa en dan elkaar helpen qua transfers, coaches, scoutsquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:40 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Fortuna en Turkije is hetzelfde, dat die club maar snel mag degraderen
Europa league redden jullie nooitquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:41 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we hebben eerder europa league ambities, Azerion willen nog 3 of 4 andere teams overnemen in europa en dan elkaar helpen qua transfers, coaches, scouts
we dachten ook niet dat oranjekiller Yilmaz zou komen dus alles is mogelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:42 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Europa league redden jullie nooit
Yilmaz is inmiddels zwaar over the hillquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:44 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
we dachten ook niet dat oranjekiller Yilmaz zou komen dus alles is mogelijk
dit zou mijn opstelling zijn, 4-3-3 past wel bij een vernieuwd oranje lijkt mij, met de huidige generatie van talentenquote:GK: Andries Noppert
---------------
RB: Denzel Dumfries
CB: Sven Botman
CB: Stefan De Vrij
LB: Tyrell Malacia
-----------------------------
CM: Xavi Simons
CM: Joey Veerman
CM: Marten de Roon
----------------------------------
LW: Cody Gakpo
ST: Myron Boadu
RW: Arnaut Danjuma
Doe ik.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
@:tong80 mooi voor de OP
Geen Ajacied dus niet automatisch bij de selectie.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:35 schreef Fok-it het volgende:
Zou toch wel heel bijzonder zijn om Danjuma niet mee te nemen alleen omdat hij de grote Louis van Gaal show heeft gemist
quote:Brobbey represented the Netherlands U17 at both the 2018 and 2019 editions of the UEFA European Under-17 Championship, winning both competitions respectively.
Helaas wil een kut mod niet helpen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
55 spelers hopelijkquote:Van Gaal levert vandaag al voorselectie in voor het WK
06.00 uur
Bondscoach Louis van Gaal maakt vrijdagmiddag zijn voorselectie voor het WK in Qatar van volgende maand bekend. De voorlopige lijst mag uit maximaal 55 namen bestaan, met een minimum van 35.
Uit deze lijst met spelers zal Van Gaal zijn definitieve WK-selectie moeten samenstellen. De deadline daarvoor is op zondag 13 november. Net als tijdens het EK van vorig jaar mogen bondscoaches 26 spelers oproepen, en niet 23 zoals sinds het WK 2002 het gebruikelijke aantal is.
De FIFA besloot tot uitbreiding van de WK-selecties over te gaan, omdat het WK (20 november - 18 december) midden in het seizoen valt. Door het overvolle programma is de kans op blessures bovendien groter. Om dezelfde reden is de voorlopige lijst ook uitgebreid van 35 naar 55 spelers.
Overigens zijn de deelnemende landen niet verplicht de voorlopige lijst te publiceren. De FIFA beschouwt het inzenden daarvan vooral als een administratieve handeling en zal deze selecties niet openbaar maken. De KNVB is echter voornemens de voorselectie rond het middaguur te communiceren.
39quote:
Is iemand nog verbaasd over Hateboer? Die kan er echt heel weinig van.quote:
@Sked meer iets voor jouw speelschema topic?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 21:47 schreef SpaceOdyssey het volgende:
[ afbeelding ]
Jahoor, je mag het eronder zetten voor degene die niet van lezen houden.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:56 schreef Coco het volgende:
[..]
@:Sked meer iets voor jouw speelschema topic?
ja dat doen FIFA i.v.m. blessure risico's qua deze voorselectieregelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:55 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Beetje vreemd dat je niet 55 namen opschrijft als je er 55 mag hebben, nu beperk je jezelf onnodig.
Mee eens, maar ik zou Brobbey absoluut meenemen in plaats van Janssen. Zelfde type spits, betere uitvoering.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:26 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is iemand nog verbaasd over Hateboer? Die kan er echt heel weinig van.
Mijn afvallers:
- Flekken
- Noppert
- Bakker
- Struijk
- Van de Ven
- Rensch
- Gravenberch
- Clasie
- Til
- Brobbey
- Malen
- Lang
- Weghorst
Dat valt echt wel mee.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:37 schreef -XOR- het volgende:
Bergwijn - Memphis
F de Jong - Koopmeiners - Berghuis
Blind - Ake - Van Dijk - Timber - Dumfries
Pasveer
Dikke kans dat dit de opstelling wordt. Van deze spelers hebben alleen Koopmeiners en Ake een goede periode achter de rug, de rest steekt in baggervorm.
96 jarige Remko Pasveer op doelquote:Op zondag 23 oktober 2022 09:37 schreef -XOR- het volgende:
Bergwijn - Memphis
F de Jong - Koopmeiners - Berghuis
Blind - Ake - Van Dijk - Timber - Dumfries
Pasveer
Dikke kans dat dit de opstelling wordt. Van deze spelers hebben alleen Koopmeiners en Ake een goede periode achter de rug, de rest steekt in baggervorm.
Ja, ho ho, dat heeft ook niet mijn voorkeur. Wat mij betreft staat gewoon Bijlow op doel.quote:Op zondag 23 oktober 2022 09:58 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
96 jarige Remko Pasveer op doel![]()
![]()
21 november 2022 17.00 Senegal - Nederlandquote:Op zondag 23 oktober 2022 10:37 schreef xzaz het volgende:
Is het al duidelijk wanneer ze moeten spelen?
Is dat nu definitief?quote:Op zondag 23 oktober 2022 10:45 schreef Sked het volgende:
[..]
21 november 2022 17.00 Senegal - Nederland
25 november 2022 17.00 Nederland - Ecuador
29 november 2022 16.00 Nederland - Qatar
Is de assistent van Van Gaal, dus waarschijnlijk om de pilonnen neer te zetten.quote:
Hamstring zo te lezen, geloof dat Frenkie en Memphis ook binnen een maand terug waren daar van. Zou erg sneu voor hem zijn, en het is een hele nuttige speler om erbij te hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Blessure van De Roon kan wel eens een streep door zijn WK betekenen
mag Marten blij om zijn, hoort die in ieder geval niet bij die afgang wat ze te wachten staanquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:46 schreef TheVulture het volgende:
Blessure van De Roon kan wel eens een streep door zijn WK betekenen
Scheelt dat hij in de groepsfase als het goed is nog niet echt nodig is. Dan zou hij met invalbeurten wat ritme op kunnen doenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Hamstring zo te lezen, geloof dat Frenkie en Memphis ook binnen een maand terug waren daar van. Zou erg sneu voor hem zijn, en het is een hele nuttige speler om erbij te hebben.
Godver. Wat zonde.quote:Op woensdag 9 november 2022 10:43 schreef maxi-mus het volgende:
Senegal heeft een groot probleem.
[ twitter ]
Dat wordt broekie uit.quote:Op dinsdag 8 november 2022 20:33 schreef TLC het volgende:
a.s. vrijdag live de persco van van Gaal om 13.00 uur
Ik zat eerder te denken aan linkspoot Pascal Struijk. Die lijkt alleen als kandidaat te worden geacht voor de LCV, achter Ak, maar ik vraag me af of ie niet op linksback kan.quote:Op zondag 23 oktober 2022 12:15 schreef SpaceOdyssey het volgende:
Kan zo'n Frimpong niet op links spelen? Onze linkerkant is zo matig.
Lekker zo'n hele flyer in het Engels (waarom eigenlijk) en dan wel gewoon 'Nederland' schrijven.quote:
Ik denk dat Ak dan eerder naar linksback gaat en Struijk op LCV dan andersom.quote:Op donderdag 10 november 2022 07:54 schreef AmaninFull het volgende:
Kan Pasca
[..]
Ik zat eerder te denken aan linkspoot Pascal Struijk. Die lijkt alleen als kandidaat te worden geacht voor de LCV, achter Ak, maar ik vraag me af of ie niet op linksback kan.
The two Hollands and the ten others paste niet.quote:Op donderdag 10 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Lekker zo'n hele flyer in het Engels (waarom eigenlijk) en dan wel gewoon 'Nederland' schrijven.
JUICHENquote:
Volgens het AD is Cillessen vanmorgen ontploft bij NEC toen ie het te horen kreeg... dus dan is de tamtam snel rondquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:00 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens het AD is Cillessen vanmorgen ontploft bij NEC toen ie het te horen kreeg... dus dan is de tamtam snel rond
Dat zou wel intens sneu zijn jaquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Maar volgens het AD ook Noa Lang meeDat zou toch echt onvoorstelbaar zijn
Dat verbaast me eigenlijk niet eens gelet op het selectiebeleid. Geen basisspeler uiteraard.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
En dan een Danjuma thuis laten ofzo, dat is wel echt zondequote:Op vrijdag 11 november 2022 10:03 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk niet eens. Geen basisspeler uiteraard.
Nee hequote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee, nee dit kan echt niet.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:02 schreef Fok-it het volgende:
Nee, klopt. Hopelijk is dat niet waar. Want Rensch wordt ook boven Frimpong verkozen, en dat kan ook echt nietquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:06 schreef TheVulture het volgende:
Dat verhaal over Noa Lang is meer een gedachtengang van het AD, dat is nergens door bronnen bevestigd
Waarom zou je er 4 meenemen? Liever een extra veldspeler met bepaalde kwaliteiten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:12 schreef Jor_Dii het volgende:
Zou van Gaal dan slechts 3 keepers meenemen?
Omdat dat blijkbaar de laatste weken wel door van Gaal werd geuit als wens.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:13 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarom zou je er 4 meenemen?
Precies, Bijlow 1e keeperquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:14 schreef michiel_merk het volgende:
Bijlow
Flekken
Noppert
Pasveer
prima zo, Die Cillessen , loopt alleen maar te mokken als hij op de bank zit
Pasveer kan je met zijn vorm toch ook niet meenemen, kies dan voor extra veldspelerquote:Op vrijdag 11 november 2022 10:14 schreef michiel_merk het volgende:
Bijlow
Flekken
Noppert
Pasveer
Prima zo,
Die Cillessen , loopt alleen maar te mokken als hij op de bank zit
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pasveer kan je met zijn vorm toch ook niet meenemen, kies dan voor extra veldspeler
Precies.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.
Dubbele bezetting op elke positie (=22) en 4 keepers maakt 26. Denk dat het ook vanuit praktisch oogpunt makkelijker werkt omdat je dan altijd koppels kunt maken op de training.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik snap die fixatie op zoveel keepers niet. Je derde keeper gaat toch al niet spelen maar die kun je nog meenemen als penalty-killer voor een serie. Een 4e keeper is een weggegooide plek.
Ja of Ed de Goey.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:17 schreef byah het volgende:
Kan vd Sar niet nog een keer meedoen? Die lijkt me niet veel minder dan het rijtje wat er nu staat
En terecht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:20 schreef trein2000 het volgende:
LouisGod laat even merken wie er de baas is.
Bijlow of Flekken gok ik.quote:Op vrijdag 11 november 2022 10:23 schreef Cupfighter het volgende:
Wie gaat er dan keepen die gehypte Pasveer toch niet
ADquote:Ook Brian Brobbey (Ajax), Guus Til (PSV), Ryan Gravenberch (Bayern Mnchen), Devyne Rensch (Ajax), Mitchel Bakker (Bayer Leverkusen) en Arnaut Danjuma (Villarreal) kunnen met vakantie in plaats van naar Qatar. Het zestal kreeg net als Cillessen vanochtend het slechte nieuws.
O ja Koopmeiners had je ook nog.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:21 schreef Jor_Dii het volgende:
Deze 21 lijken sowieso mee te gaan (volgens AD):
[ afbeelding ]
Telegraafquote:Maar ook Brian Brobbey, Guus Til, Ryan Gravenberch, Sven Botman, Micky van de Ven, Devyne Rensch en Mitchel Bakker kunnen na komend weekeinde hun koffer pakken voor een korte vakantie in plaats van voor het eindtoernooi in Qatar. Op de rechtsbackplaats geeft Van Gaal de voorkeur aan Frimpong boven Rensch, die daarmee lijkt te worden gestraft voor het slechte spel van Ajax en de geringe speeltijd van de afgelopen weken. Davy Klaassen is wel geselecteerd.
Gelachen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:26 schreef Obiekulu het volgende:
Taylor aub ook niet.
Weghorst ook niet, is te veel wappie om 6 weken mee samen te zijn.
Xavi Simons aub wel.
Ja man Brobbey zo slecht, scoort nooit.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:14 schreef GotenSSJ het volgende:
Gelukkig geen Brobbey, Til en Rensch. Wel erg dom om Danjuma niet mee te nemen. Zou ook gewoon Gravenberch ipv Taylor meenemen.
Wouterquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ak
Berghuis
Bergwijn
Bijlow
Blind
Janssen
F. de Jong
L. de Jong
De Ligt
Depay
De Roon
De Vrij
Dumfries
Flekken
Frimpong
Gakpo
Klaassen
Koopmeiners
Lang
Malacia
Noppert
Pasveer
Simons
Timber
Van Dijk
Dit maakt 25, wie mis ik?
Kut, had het Botman wel gegund.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Telegraaf
Frimpong en Simons wel mee.
Alsjeblieft zeg, Van Gaal wil echt te geforceerd bijzondere beslissingen nemen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:25 schreef Cupfighter het volgende:
Noa Lang dat zal toch niet waar zijn zeg
Luuk de Jong, Vincent Janssen n Wouter Weghorst zou ik wel wat veel vinden..quote:
Natuurlijk speelt dat mee, heeft zich weinig populair gemaakt de laatste tijd. Zo'n stoorzender wil je niet in je groep.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Cilessen gewoon niet goed in de groep ligt, m.a.w. iedereen daar heeft n pesthekel aan hem.
En dat ie daarom niet meegaat.
Als iemand goed genoeg is, boeit dat niet zoveel, denk dat bij elk topelftal een aantal spelers elkaar wel kunnen schieten, maar die worden ook niet thuisgelaten.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:57 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Cilessen gewoon niet goed in de groep ligt, m.a.w. iedereen daar heeft n pesthekel aan hem.
En dat ie daarom niet meegaat.
Struijkquote:Op vrijdag 11 november 2022 11:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ak
Berghuis
Bergwijn
Bijlow
Blind
Janssen
F. de Jong
L. de Jong
De Ligt
Depay
De Roon
De Vrij
Dumfries
Flekken
Frimpong
Gakpo
Klaassen
Koopmeiners
Lang
Malacia
Noppert
Pasveer
Simons
Timber
Van Dijk
Dit maakt 25, wie mis ik?
Een positieve test en je bent er al een kwijt.quote:Op vrijdag 11 november 2022 11:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Luuk de Jong, Vincent Janssen n Wouter Weghorst zou ik wel wat veel vinden..
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weerquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een positieve test en je bent er al een kwijt.
We zetten in op wappie Woutquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:03 schreef Nober het volgende:
[..]
Een positieve test en je bent er al een kwijt.
Volgens mij wordt er ook helemaal niet meer getest?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weer
Geen idee eigenlijk..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Volgens mij wordt er ook helemaal niet meer getest?
NOSquote:Dit is de 26-koppige selectie van het Nederlands elftal voor het WK voetbal in Qatar.
Doel: Justin Bijlow (Feyenoord), Remko Pasveer (Ajax), Andries Noppert (sc Heerenveen)
Verdediging: Nathan Ak (Manchester City), Virgil van Dijk (Liverpool), Matthijs de Ligt (Bayern Mnchen), Jurrin Timber (Ajax), Stefan de Vrij (Internazionale), Daley Blind (Ajax), Denzel Dumfries (Internazionale), Tyrell Malacia (Manchester United), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen)
Middenveld: Steven Berghuis (Ajax), Frenkie de Jong (Barcelona), Teun Koopmeiners (Atalanta), Davy Klaassen (Ajax), Marten de Roon (Atalanta), Xavi Simons (PSV), Kenneth Taylor (Ajax).
Aanval: Steven Bergwijn (Ajax), Memphis Depay (FC Barcelona), Cody Gakpo (PSV), Vincent Janssen (Antwerp), Luuk de Jong (PSV), Wout Weghorst (Besiktas), Noah Lang (Club Brugge)
Drie keepers en Pasveer is er eentje vanquote:
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spitsquote:
Luuk dus voor de kopkracht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spits
Neem er eentje mee als pinchhitter en laat de andere twee lekker thuis.
En aangezien het bijzonder onwaarschijnlijk is dat Pasveer als penaltykiller mee is, ben ik bang dat die tweede keeper is. Ik steek honderdmiljoenmiljard kaarsjes op dat Bijlow fit blijft.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je Pasveer boven Flekken verkiezen
Dat zal het idee zijn inderdaad. Bijlow 1e keeper, Pasveer 1e invaller en Noppert voor de penaltiesquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
En aangezien het bijzonder onwaarschijnlijk is dat Pasveer als penaltykiller mee is, ben ik bang dat die tweede keeper is. Ik steek honderdmiljoenmiljard kaarsjes op dat Bijlow fit blijft.
Cillessen is blijkbaar zo'n rotte appel dat er weinig andere opties zijn. Flekken of Pasveer is lood om oud ijzer. Dus Bijlow zal wel eerste keeper worden. Al weet je het natuurlijk nooit met Louis.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Drie keepers en Pasveer is er eentje van
Louis is echt dement aan het worden he?
Tja, neus h.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je Pasveer boven Flekken verkiezen
Taylor is echt extreem lachwekkendquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef Slobeend het volgende:
Allemaal wisselspelers van Ajax meenemen, heel logisch.
Regels voor corona in Qatarquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weer
Had dan Til of om mij niet van PSV-voorkeur te betichten, Gravenbergh meegenomen.quote:
Nee, 20 jaar pasquote:
1 van de drie had gewoon Danjuma moeten zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spits
Neem er eentje mee als pinchhitter en laat de andere twee lekker thuis.
Een veldspeler komt natuurlijk wel sneller aan minuten dan een reservekeeper.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lang speelt toch nauwelijks bij Brugge? En als je Cilessen om zn karakter thuislaat kun je niet met goed fatsoen Lang wel oproepen
Tijdje geblesseerd geweest, maar ook toen hij weer fit was, speelde hij niet heel veel inderdaadquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Scorpion_17 het volgende:
Lang speelt toch nauwelijks bij Brugge? En als je Cilessen om zn karakter thuislaat kun je niet met goed fatsoen Lang wel oproepen
Nou ja, als hij ook nog eens Pasveer als eerste keus gaat aanwijzen dan ben je of seniel of je hebt inderdaad een behoorlijke Ajax-bril opquote:
Hij is vrij tijdens het WK, dus misschien heeft ie interesse.quote:
Wel zonde inderdaad.quote:
Danjuma is te vergelijkbaar met Bergwijn denk ik, vandaar de keuze voor Lang.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:25 schreef Marcoss het volgende:
Verder is Lang ipv Danjuma heel bijzonder, Taylor ipv Gravenberch is vrij onzinnig en 3 invalspitsen is ook wel 1 teveel..
Ik had ook eerder een Brobbey meegenomen ipv Vincent fucking Janssen.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:24 schreef Max23 het volgende:
[..]
1 van de drie had gewoon Danjuma moeten zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Sinterklaas met het grote boek der namenquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Regels voor corona in Qatar
Iedereen van 18 jaar en ouder is in Qatar verplicht om de Ehteraz-app (Engels) te downloaden en activeren. De Ehteraz-app dient enkel gebruikt te worden bij bezoek aan een medische instelling, kliniek of ziekenhuis. In Qatar moet je in medische instellingen een mondkapje dragen. Let op dat de coronaregels kunnen veranderen: hou daarom het reisadvies in de gaten.
https://www.rijksoverheid(...)22-reizen-naar-qatar
Maar ja das voor de gewone man, wat de FIFA geregeld heeft voor deelnemende bonden weet ik ook niet.
Ajaxquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:38 schreef Obiekulu het volgende:
Taylor snap ik echt niet - wat maakt die jongen goed genoeg voor Oranje?
Verder aardige knul hoor.
Spelverdeler. Er is niet echt een alternatief als je het mij vraagt. Gravenberch wellicht maar die speelt nog minder.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:38 schreef Obiekulu het volgende:
Er is verder geen alternatief die wel veel gespeeld heeft. Ja Jordy Clasie wellichtquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:38 schreef Obiekulu het volgende:
Ja, vooral geluk dat er weinig spelers zijn voor die positie.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Spelverdeler. Er is niet echt een alternatief als je het mij vraagt. Gravenberch wellicht maar die speelt nog minder.
Flekken en Weghorst zijn de 2 onbegrijpelijke ja. De rest valt allemaal wel wat voor te zeggenquote:
Malen en Weghorst is allebei niks.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:37 schreef Caland het volgende:
Toch wel gedacht dat de ONTDEKKING van French Corner en Loewie opgeroepen zou worden
Verder zou ik Brobbey of Malen hebben meegenomen in plaats van Wappie Weghorst
Clasie of Schouten in plaats van Taylor
Danjuma in plaats van Lang
Stop de tijd
Ach ja, het gaat hier om de positie voor 2e of 3e keeper. Het is niet dat hij Virgil heeft thuisgelaten.quote:
Je punt is?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:43 schreef SpaceOdyssey het volgende:
— Weghorst
WK kwalificatie: 45 minuten
Nations League: 119 minuten
1 goal – 1 assist
— L. De Jong
WK kwalificatie: 188 minuten
Nations League: 0 minuten
3 goals – 0 assist
— Janssen
WK kwalificatie: 0 minuten
Nations League: 157 minuten
0 goal – 2 assist
Veerman, Til, Teze en Mauro Junior hadden mee gemoeten?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:47 schreef Gutanoth het volgende:
Joh, maar 7 spelers van de nummer 3 van de eredvisie
Gravenberch had er vast wel bij gezeten als hij nog bij Ajax had gespeeld..quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:41 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..], ja daarom heeft die Rensch, Brobbey en Gravenberch niet meegenomen.
Brobbey is niet fitquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen Brobbey is wel een gotspe, waarom wordt die jongen door iedereen zo ondergewaardeerd, scoort zo ongeveer iedere wedstrijd dat die speelt en is sterk wat ieder land tegenwoordig zoekt in een spits, maar Nederland moet weer recalcitrant zijn en hem niet in het plaatje of zo zien passen. Wij zouden zelfs Haaland nog thuislaten omdat het een matige meevoetballer is.
Daarom worden fantastische meevoetballende spitsen als de Jong, Weghorst en Janssen wel geselecteerd?quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Geen Brobbey is wel een gotspe, waarom wordt die jongen door iedereen zo ondergewaardeerd, scoort zo ongeveer iedere wedstrijd dat die speelt en is sterk wat ieder land tegenwoordig zoekt in een spits, maar Nederland moet weer recalcitrant zijn en hem niet in het plaatje of zo zien passen. Wij zouden zelfs Haaland nog thuislaten omdat het een matige meevoetballer is.
Sterk? Die jongen heeft deze week voor het eerst in zijn loopbaan een keertje 90 minuten volgemaaktquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:49 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Drizzt is vast aan het werk.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:46 schreef Zipportal het volgende:
Drizzt_DoUrden is er weer NIET.
@:Slobeend @:Coco
dit idd.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veerman, Til, Teze en Mauro Junior hadden mee gemoeten?
Veerman zeker in plaats van Klaassenquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Veerman, Til, Teze en Mauro Junior hadden mee gemoeten?
Oke. Alsnog 6 van de nummer 3 van de eredivisiequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:51 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Veerman zeker in plaats van Klaassen
Daley Blind en Pasveer horen ook gewoon niet in de selectiequote:Op vrijdag 11 november 2022 12:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oke. Alsnog 6 van de nummer 3 van de eredivisie
Denk eerlijk gezegd ook wel dat hij klaar is. Die is nu mentaal geknaktquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:52 schreef bbuddybb het volgende:
Cillessen doet wat Van Gaal zegt en gaat naar NEC om een WK-selectie veilig te stellen om vervolgens niet opgeroepen te worden.
Vind ik best wel grappig.
Kan hij zich mooi richten op z'n buitenechtelijk kind.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk eerlijk gezegd ook wel dat hij klaar is. Die is nu mentaal geknakt
Pasveer niet nee. Maar Blind welquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Daley Blind en Pasveer horen ook gewoon niet in de selectie
En helaas ook niet over Danjumaquote:Op vrijdag 11 november 2022 13:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
Louis gaat GEEN ANTWOORDEN GEVEN over Cillessen
Wat doe je hier dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |