Luuk dus voor de kopkracht.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spits
Neem er eentje mee als pinchhitter en laat de andere twee lekker thuis.
En aangezien het bijzonder onwaarschijnlijk is dat Pasveer als penaltykiller mee is, ben ik bang dat die tweede keeper is. Ik steek honderdmiljoenmiljard kaarsjes op dat Bijlow fit blijft.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je Pasveer boven Flekken verkiezen
Dat zal het idee zijn inderdaad. Bijlow 1e keeper, Pasveer 1e invaller en Noppert voor de penaltiesquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
En aangezien het bijzonder onwaarschijnlijk is dat Pasveer als penaltykiller mee is, ben ik bang dat die tweede keeper is. Ik steek honderdmiljoenmiljard kaarsjes op dat Bijlow fit blijft.
Cillessen is blijkbaar zo'n rotte appel dat er weinig andere opties zijn. Flekken of Pasveer is lood om oud ijzer. Dus Bijlow zal wel eerste keeper worden. Al weet je het natuurlijk nooit met Louis.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Drie keepers en Pasveer is er eentje van
Louis is echt dement aan het worden he?
Tja, neus hè.quote:Op vrijdag 11 november 2022 12:21 schreef Fok-it het volgende:
Hoe kan je Pasveer boven Flekken verkiezen
Taylor is echt extreem lachwekkendquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:22 schreef Slobeend het volgende:
Allemaal wisselspelers van Ajax meenemen, heel logisch.
Regels voor corona in Qatarquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Daar had ik serieus niet eens meer bij stilgestaan, krijg je dat weer
Had dan Til of om mij niet van PSV-voorkeur te betichten, Gravenbergh meegenomen.quote:
Nee, 20 jaar pasquote:
1 van de drie had gewoon Danjuma moeten zijnquote:Op vrijdag 11 november 2022 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Janssen, Luuk de Jong en Weghorst alledrie mee als spits
Neem er eentje mee als pinchhitter en laat de andere twee lekker thuis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |