Er zijn meer teams met countervoetbal WK of EK of CL geworden dan met mooi voetbal.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Is Itali geregeld gelukt. Dus waarom niet. Fuck de schoonheidsprijs!
Dat is een truukje van andere landen naar Nederland toe. Ze zijn altijd teleurgesteld. Nou, en?
Als 't goed is komen nu de serieuze tegenstanders.quote:Op zaterdag 3 december 2022 19:23 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Is Itali geregeld gelukt. Dus waarom niet. Fuck de schoonheidsprijs!
Dat is een truukje van andere landen naar Nederland toe. Ze zijn altijd teleurgesteld. Nou, en?
Dit snapt niemandquote:Op zaterdag 3 december 2022 19:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Messi, Messi, Koopmeiners komt eraan
Piet de Visser.quote:Op maandag 5 december 2022 22:09 schreef tong80 het volgende:
Meesterscout Piet de Visser heeft nog wel het nodige aan te merken op het Nederlands elftal. Hij wordt niet erg enthousiast van dit Oranje. 'Als we wereldkampioen willen worden, moet het een stuk beter gaan.'
'Ik vind: voetbal is geen schaakspel', stelt de ervaren scout in gesprek met VI over de tactiek van bondscoach Louis van Gaal. 'Nu laten we de tegenstander komen en fouten maken en dan slaan we toe. Het is effectief, we winnen. Maar om te zeggen dat ik er enthousiast van word? In mijn ogen komt de liefhebber er bekaaid vanaf. Kijk eens naar Japan, hoe die spelen. Vol op de aanval, met veel beweging. Daar geniet ik van.'
De Visser heeft ideen hoe het beter kan bij Oranje. Hij pleit voor aanvallend voetbal. 'Dan zouden ze ook hebben gewonnen van de de relatief simpele tegenstanders die we hebben gehad. Maar goed, ik ben dan ook opgevoed met aanvallend voetbal Laat Van Gaal a.u.b. overstappen op 4-3-2-1.'
In een uitgebreid artikel geven Piet de Visser en (oud-) trainers Mario Been en Gertjan Verbeek hun visie op het Nederlands elftal dit WK. Been en Verbeek zien ook dat het spel van Oranje beter moet, maar kijken toch met een andere blik naar het huidige Oranje.
In 2014 dacht ook iedereen dat de brazilianen een flinke kluif zouden zijn voor de duitsersquote:Op dinsdag 6 december 2022 12:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nog een reden om niet te hopen dat we vrijdag gaan winnen.
Die Brazilianen gaan ons nu helemaal anaal verkrachten.
Hopen dat jouw land verliest is sowieso kansloos.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
In 2014 dacht ook iedereen dat de brazilianen een flinke kluif zouden zijn voor de duitsersHet is een goede ploeg, maar geen wonderploeg.
Brazili is nu wel sterker dan in 2014, vind ik. En toen donderde het opeens helemaal in elkaar. Keihard choken.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:05 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
In 2014 dacht ook iedereen dat de brazilianen een flinke kluif zouden zijn voor de duitsersHet is een goede ploeg, maar geen wonderploeg.
Ze hebben in ieder geval een veel betere keeper nu. Julio Cesar kon echt niet meer.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Brazili is nu wel sterker dan in 2014, vind ik. En toen donderde het opeens helemaal in elkaar. Keihard choken.
In die 7-1 had geen enkele keeper wat te vertellen. Maar vooruit, dit team zal iets beter zijn.quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een veel betere keeper nu. Julio Cesar kon echt niet meer.
En Neymar was er toen niet bij. En Thiago Silva geschorst dacht ik.
Ja, Neymar tegen Colombia eruit geschopt, Silva geschorst...quote:Op dinsdag 6 december 2022 13:31 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval een veel betere keeper nu. Julio Cesar kon echt niet meer.
En Neymar was er toen niet bij. En Thiago Silva geschorst dacht ik.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |